Strona 60 z 126 PierwszyPierwszy ... 10505152535455565758596061626364656667686970110 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 591 do 600 z 1257

Temat: Falujace obroty w TS

  1. #591
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Przekaźnik zasilający ECU mamy. To ta czarna skrzyneczka przed AKU i tam znajdziesz któryś. Ja go czyściłem też.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  2. #592
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    można popróbować... koszta żadne

  3. #593
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Korci mnie krokowy. Podczas testów adaptacji i przy wyłączaniu bądź włączaniu kluczyka robi "grrr...grrr...grrrr" tak chrobocze, jak chodzi u Was?
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  4. #594
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    u mnie też tak chrobota
    ale co ciekawe, zauważyłem że np.
    dziś robię reset silniczka + cała procedura, po odpaleniu obroty wskakują na 1800 i się powoli "układają"
    jutro ten sam reset + cała procedura, a po odpaleniu obroty wskoczą ledwo na 900...
    dodam że temp mniej więcej podobna

  5. #595
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    a co powiecie jak silnik oprócz lekkiego falowania przy większych temperaturach traci moc? przepływka?

  6. #596
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie

    A bawiliscie sie z ta srubka przy przepustnicy ? Ja ją przestawilem pokazywalo mi 29.03 a wczesniej mialem 28.08 czy jakos tak i po resecie wszystko ok. Teraz po jakims czasie znowu faluje ale juz powiedzialem ze nie chce mi sie z tym bawic i bede jezdzil z falowaniem. U mnie bynajmniej przyczyna tkwi w tej srubce. Podejrzewam ze sie przy pracy silnika minimalnie sama przekreca i pozniej znowu faluje.

  7. #597
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Tej śrubki się nie rusza, ona się nie odkręca, od x lat z wyjazdy z fabryki nie falowała alfa, nagle faluje i zabezpieczona śrubka lakierem odkręca się?
    Gdzieś na forum są posty jak to śrubka popsuła zabawę w adaptację i takie tam To jest środek pośredni, eliminuje główny problem... Ale jak Ci pomaga to ok

  8. #598
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Ja się bawiłem śrubką, obroty po adaptacji falowały od 3000 do 4000 tyś. Nie polecam.

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    jutro ten sam reset + cała procedura, a po odpaleniu obroty wskoczą ledwo na 900
    To jakoś wygląda na krokowego. Mnie korci krokowy do wymiany, tylko żeby wywalać do testów 300 stówki żeby się przekonać że to nie krokowy, to mnie się nie uśmiecha.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  9. #599
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    Tej śrubki się nie rusza, ona się nie odkręca, od x lat z wyjazdy z fabryki nie falowała alfa, nagle faluje i zabezpieczona śrubka lakierem odkręca się?
    Gdzieś na forum są posty jak to śrubka popsuła zabawę w adaptację i takie tam To jest środek pośredni, eliminuje główny problem... Ale jak Ci pomaga to ok
    Sprawdz sobie parametr w unidiagu "throttle opening" czy jakos tak jesli bedzie ci pokazywal mniej albo wiecej jak 29.00 to przestaw ja i zrob reset zobacz ile masz jak bedzie juz ok. to powinno pomoc. Alfy nie masz pewnie od nowosci i nie masz pewnosci ze ktos sie ta srubka juz nie bawil. Jak juz szukacie wszystkich przyczyn to moze tylko o to chodzi jesli mi pomaga to moze komus tez pomoze.
    Ostatnio edytowane przez mati7700 ; 07-07-2011 o 23:40

  10. #600
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    U mnie nie pomaga,po przestawieniu srubki niestety nie faluje juz tak przy dojezdzaniu ale albo ma za wysoko przy zejsciu z wyzszych albo po prostu faluje na jalowym juz wtedy mocno

Podobne wątki

  1. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 09:21
  2. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. falujace obroty
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 19:35
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory