no tak, ale nawet na filmiku widac ze sa zdecydowanie dłuzsze, a nie kreciłem na maxa, obroty byly na jakies 6.800-7.000 rpm, wiec troszke do równych predkosci by wycisnął...powiedzcie cos na temat przyspieszenia?jest dobre czy słabe?
No chyba, że skrzynia jest 3.562. Skoro najdłuższe były skrzynie od dwulitrówek, więc ja widzę coś takiego: ktoś inny założył skrzynię z głównym 3.562 bo mu padła (a taką dużo łatwiej kupić - skoro była w 1.6 w 155 i wszystkich 145/6 poza 1.4, gdzie jest 3.866), a teraz ty założyłeś oryginał z 2.0 16V 155 i masz dłuższe przełożenie 3.35.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Byly: Mitsubishi Lancer EVO VI, Subaru Impreza WRX, RenaultSport Clio 182 & 197, Lancia Kappa 5.20 2.0, Lancia Kappa coupe 4.16 2.0T,Alfa Romeo 156 T.S. ,Alfa Romeo 155 T.S. 8v+LPG, Ford Escort cabrio x2
Są: Alfa Romeo Brera SV 2.4jtdm, zaklatkowane Renault Clio sport 182 do zabawy na torze
całkiem mozliwe kolego, ale tak jak napisałem wczesniej start był spokojny...bez zrywania kółek...i gniecenia przy strzale ze sprzegła...krótko mówiac jak normalne ruszenie i dopiero pózniej gaz w podłoge...no i pytanie z poczatku tematu, mozecie doradzie w czym szukac przyczyny tego dławienia auta przy zmianie biegow? ona od razu nie ciagnie tylko troche przyszarpie i wtedy, to pewnie tez opuznia wszystko...
W wolnej chwili nagram przyspieszenie swojej 8-ki to sobie porównasz.
NERO a dzieje Ci się to szarpanie podczas normalnej jazdy? Tak po mieście spokojnie itp? Bo mi się wydaje że to falowanie dzieje się po dynamicznej zmianie biegów i to tak jakby reakcja po zmianie obciążenia. Na tym filmiku chyba też Ci się tak dzieje http://www.youtube.com/user/NERO2387.../2/22enCBdZETE i może spróbuj łagodniej zmieniać biegi. A sprzęgło masz dobre?