Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Temat: [156] GTA nowy democar AlfaClub.pl

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Ale jeżdżą Gt3, Ferrari modena, vaipery i corvetty c5,c6 500 i 600 konne i dostaja baty. Masz racje bez sensu dyskusja.

  2. #22
    Użytkownik Świeżak Avatar BartekL
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Warszawa/Lublin
    Auto
    Giulietta Veloce Rosso Competizione, 156 GTA SW, 159
    Postów
    172

    Domyślnie

    Alfy nie służą do jeżdżenia na prostej...

  3. #23
    mojax
    Gość

    Domyślnie

    Między 360 modena a F430 Scuderia jest przepaść 110 koni mocy, to tak po pierwsze, po drugie GT3 to nie to samo co GT2, różnica mocy 115 koni. To są seryjne samochody bez podtlenku azotu i turbospręzarek wielkości rury kanalizacyjnej, na serynych oponach. I z całym pełnym wyposażeniem. Bo tu wszystko ma znaczenie
    Seryjne Evo IX - 1470 kg, 280 koni 6.1 do setki.
    Seryjne Subaru Impreza 1495 kg, 280 koni, 5,4 do setki.

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Cytat Napisał mojax
    To są seryjne samochody bez podtlenku azotu i turbospręzarek wielkości rury kanalizacyjnej, na serynych oponach. I z całym pełnym wyposażeniem. Bo tu wszystko ma znaczenie

    Seryjne Subaru Impreza 1495 kg, 280 koni, 5,4 do setki.
    Mi nie chodzi o to aby je wszystkie próbować na 1/4 mili, to zawody na mistrza prostej. Ja chciałem napisać tylko, że jeżeli mamy pewien fabrycznie potencjał, jak w przypadku powyżej cytowanego subaru, to wystarczy podkrecic, na jakieś 400KM i wtedy realne staje sie 4,4 do setki.
    Druga sprawa to projekt GTA na kompresorze zakladał 400, a nie 350 KM i nic nie pisali, że pozostałe rzeczy bedą seryjne, być może przeszczepi naped Q4 i wywali wszystko z auta co za ciężkie, ma kase i fantazję to niech działa. Zobaczymy na efekt końcowy, być może bedzie to niskie 5 sek na 100km/h.

  5. #25
    mojax
    Gość

    Domyślnie

    Hm, przeczytaj dokładnie, w projekcie napisali 400 ale niutonometrów i 350 koni mocy.
    To za mało na 4,4 sek jak dla mnie.
    Pozatym nie wiem czy widziałeś ale jest już 4,8 sek zamiast 4,4. Dlaczego?

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    4,8 jest bo 4,4 raczej mało osiągalne.

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar AlfaFAN
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Pińczów
    Auto
    Fiat Tempra 1.6&2.0... mam nadzieję, że wkrótce Alfa Romeo...
    Postów
    295

    Domyślnie

    Cytat Napisał mojax
    Realne? Czy zastanowiłeś się nad tym co piszesz? Jeżeli zaaplikuje napęd na 4 koła to zwiększy tym samym masę samochodu, przynajmniej o 100 kg! Będzie zatem ważył ok 1510 kg! Jeżeli wyrzuci z niego wszystko, tak jak wpomniał Alces to może da rady zejść poniżej 1100 kg. Ale wtedy to już nie będzie Alfa Romeo tylko jej szkielet. 350 KM przy masie 1,5 tony to za mało żeby zejść poniżej 5 sek. a 500 kg tak łatwo zgubić się nie da. Bo gdyby to było takie proste to Porsche, Labmorghini, Ferrari ważyłyby po 1000 kg. Przypomnę Wam również o tym z czego zrobione są te samochody - kompozyty, włókna węglowe itd. Prosze Was, trochę wyobraźni, Ferrari F430 Scuderia ma 510 koni, waży 1250 kg, skrzynię bigów przełączającą bieg z przedkością 60 milisekund! Przyśpiesza w ok 4 sekundy. Czy jeszcze potrzeba Wam jakiś faktów żeby ruszyć głową? Pozatym... jak widzicie kolega już sam chyba zaczyna realnie oceniać swoje szanse i zmienił na stronie wynik na 4.8. Życzę mu żeby po całości nie musiał zmieniać tego znowu... na np 5.0. Pozdrawiam rozsądnych.
    rowniez zycze, aby zeszedl nawet do 3 sekund ale tak jak kolega wyzej napisal-nie bedzie to latwe i raczej przy mocy 350KM i tej masie malo prawdopodobne...no ale kto wie.
    BMW M3 e46 ma 343KM i sete po 5,2 sekundy-wazy cos kolo 1,5t jesli dobrze pamietam
    a M3 CSl wazy 1410kg ma 360km i 4,8sekundy do 100km/h.
    Wiec patrzac na to od tej strony-lekka kuracja odchudzajaca dla alfy i byc moze uda sie zejsc przy tej mocy ponizej 5sekund Tylko ciekawe czy naped na przod pozwoli na to... ale ja sie nie znam-niewazne.Bedziemy pisac jak juz projekt bedzie ukonczony.Bo teraz to mozna sobie pisac,pisac i nic to nieda :wink:
    "Nie boje się kogoś kto trenował 10000 kopnięć, boje się tego kto 10000 razy trenował jedno kopnięcie..." - Bruce Lee

  8. #28
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    troszke niusow
    mozna poczytac i poogladac :mrgreen:
    http://forum.alfa156.net/forum/forum...707&PN=2&TPN=1
    http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.php?t=3939

    pozdrawiam
    [*]


  9. #29
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    tego kozmozza trza by zglosic do telekspresu, zeby umiescili go w galerii osob pozytywnie zakreconych...

    milo, ze w polsce sie takie rzeczy wyrabia

  10. #30
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    auto robi wrazenie. Swoja droga to Gta ma fajne fotele

Podobne wątki

  1. [Temat organizacyjny] POZNAŃ-> alfaclub
    Utworzone przez pokrop8 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-05-2009, 20:52
  2. 166 DEMOCAR - założenia - pomysły - propozycje
    Utworzone przez blackalfa166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-05-2008, 14:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory