Dziś mam dostać w końcu kabelek i zamierzam się zacząć bawić w sprawdzanie własnego auta mimo, że nie mam z nim problemu. Nie miałem wcześniej z tym do czynienia dlatego chciałbym Was prosić o jakieś porady. Na co zwracać szczególną uwagę przy samym podłączaniu, czego nie robić itd. Jednym słowem ABC "magika"
Wiem, że gdzieś kiedyś był temat odnośnie błędów zgłaszanych przez ECU, jak je interpretować i co wtedy z tym robić ale mi bardziej chodzi o same podstawy. Moglibyście mi pomóc?
EDIT: zapomniałem dodać, program jakiego będę używać to FES z czasem pewnie przejdę na Alfadiag
---------- Post added at 16:44 ---------- Previous post was at 11:26 ----------
... i pojawił się pierwszy problem, Alfa nie chce ze mną gadaćPrzy każdej próbie podłączenia się wyskakuje błąd "brak odpowiedzi ECU, sprawdź kabel lub porty" czy jakoś tak. Ma ktoś jakieś pomysły co z tym fantem?




Przy każdej próbie podłączenia się wyskakuje błąd "brak odpowiedzi ECU, sprawdź kabel lub porty" czy jakoś tak. Ma ktoś jakieś pomysły co z tym fantem?
Odpowiedz z cytatem
tylko dalej nie wiem gdzie leży problem. Jedyne co mi się udało sprawdzić do identyfikacje ECU ale nawet nie zdążyłem zrobić screena bo w tym momencie bateria mi padła
Chodziło mi o to, że mając jakiś problem z Gtv 2.0 TS (motronic 2.10.3 lub 2.10.4) FES jest wystarczający żeby go rozwiązać. Oczywiście oprócz FESa trzeba mieć troszkę wiedzy mechaniczno elektrycznej, bo komp Ci nie powie w którym miejscu masz wiązkę przerwana albo że masz brudną przepustnice. 



