Dzientelmeni o pieniądzach nie mówią... a więc ile ta wymiana kosztowała ??Napisał smuz
![]()
Dzientelmeni o pieniądzach nie mówią... a więc ile ta wymiana kosztowała ??Napisał smuz
![]()
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
Czyzbys tez sie tego obawiał - widze że ta którą oglądałem nie była odosobniona w problemie.
niestety za duzo bo nieobyło sie bez wyjecia calego silnika niestety ze skrzynia bo montowana jest na szpilki i latwiej wyjac caly zestaw choc drozej,do tego doszly koszty dodatkowe czyli uszczelki plany glowic sprawdzenie szczelnosci ,filtry ,oleje ,swiece,,napinacz paska rozrzadu gdzies sie jeszcze tam trafił,plus diagnostyka i komputerki w sumie zaplacilem 3200zl ale tak jak wspomnilame przy okazji troszke duperelkow wymienilem
Jest jeszcze 1 drobiazg, mi wyszło wczoraj na diagnostyce, że sonda lambda do wymiany. I ona jest również trochę winna tej chmurce z tyłu :mrgreen:
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
Para z rurki to normalne o tej porze roku pozdrawiam