Kolego Zomeba powiedz jaką miałeś metodę na odkręcenie tych śrób z dołu wchodzących w EGR od strony kolektora wydechowego??
Kolego Zomeba powiedz jaką miałeś metodę na odkręcenie tych śrób z dołu wchodzących w EGR od strony kolektora wydechowego??
oststnio padł mi EGR. Auto ma 221 800 km i zawór od nowości oryginalny. Powiem tak- ZERO sadzy- czysciutki a padł silniczek sterujący po prostu. Nawet nie mys lałem o jego zaslepianiu bo nie widze potrzeby. Zawór EGR w ASO kosztował mnie 450 pln
to miałeś totalne szczęście albo kupiłeś auto z już wyczyszczonym egrem. Nie chce mi się tłumaczyć całego tematu egr, ale sam się zastanów czy wolisz pierdy czy może świeże powietrze? No właśnie twoja Alfa myśli tak samo
p.s jako że to mój 156 post to musi być prawda ;D
Już na ASiu nie dyskutujesz (pyta m_156)? Eelektromagnes zaworu padł ci właśnie dlatego że nie był czyszczony i go sadza zablokowała. A zaślepki to oryginalne części dostępne w serwisie, bo inżynierowie w koncernie fiata doszli do wniosku że trochę za dużo spalin idzie do silnika.... Poczytaj podwieszony temat o EGRze
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
centrala Fiat Auto Poland (byłem w Bielsku niedawno) stwierdziła że nie ma zadnych fabrycznych zaślepek do zaworu EGR przygotowanych przez koncern Fiata
To pozdrów ich od nas, i smigaj na nowym EGR-rze i za jakiś czas kupisz znów nowy aha dodam jeszcze że spaliny w komorze spalania skutkują spadkiem mocy, a to powinno Cie zmotywować...![]()
To musza tam niekompetentne matołki pracować skoro nie wiedzą co mają - możesz ich oświecić tu masz nr części fiata zaślepek:
silnik JTD 1,9 8v 110, 115, 120KM i 2,4 140,150KM
zaślepka od strony otworu wejściowego do EGR 71751469 (z dziurkami)
uszczelka od strony otworu wejściowego do EGR 46773082
silnik 1,9 16v 140/150KM (pasuje też do silników 2,4 20v 175/200KM)
zaślepka między kolektor a EGR 71751468 (z dziurkami)
uszczelka od strony otworu wejściowego do EGR 55191883 (czarna prostokątna)
Tu link do Epera:
http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?S...-1&WINDOW_ID=1
Obecnie do silników 16v i 20v fiat wprowadził zmodyfikowaną zaślepkę zintegrowaną z uszczelką, a tu temat do poczytania:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_...rculation.html
Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 23-07-2011 o 09:19
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Po co to ciągniecie... Temat już chyba ze sto coś razy wałkowany a podpięty temat główny o zaślepieniu EGR ma już chyba kilkadziesiąt stron.
Zmień mechanika i poczytaj dokładnie forum, bo ludzi w błąd wprowadzasz...
Jak trochę dłużej poużytkujesz swój samochód (z silnikiem diesla) to może dojdziesz do właściwego wniosku...
Bardzo proszę o nie ciągnięcie tego tematu w nowym poście. Tu jest przekierowanie do miejsca gdzie wszystko piszą o zaślepieniu EGR a jak o czymś ktoś zapomniał przez te 60 stron dyskusji to z miłą chęcią można się wypowiedzieć...
Serdecznie pozdrawiam