Strona 63 z 126 PierwszyPierwszy ... 13535455565758596061626364656667686970717273113 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 621 do 630 z 1257

Temat: Falujace obroty w TS

  1. #621
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Skoro są do tego samego silnika to powinien pasować. Do tego te same numery więc pewność raczej 100%.
    Jak długo trwa adaptacja silnika krokowego i czy normalne jest że rano obroty nie falowały przy dojeżdżaniu spadając na ok. 1000 rpm. a po pracy 1500 na jałowym i też brak falowania. Po resecie przejechałem z 30 km , pierwszy raz tak wysoko się ustawiły.
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

  2. #622
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    429

    Domyślnie

    Po co kupować, ja rozłożyłem całego z przodu i tyłu no i tam nie ma się co zepsuć A czemu to tyle kosztuje, to nie wiem...

    Zwykła płytka, silniczek, trybiki. Wyczyściłem, silikonem zakleiłem. Dziś już nie mam siły bo 2 dni nad autem siedziałem, taki szpital dla auta - korkowiec, dolot, heble malowanie, poprawy blacharskie itp. itd. Zdjęcia mam, wrzucę jutro.

  3. #623
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    No tak ale mi po rozłożeniu i czyszczeniu działał przez kilka km i znów od nowa to samo. Co prawda ścieżki były czarne i wacik również, ale to czarne na ścieżkach to smar fabryczny po którym poruszają się blaszki, więc tak nie do końca powinno się to wycierać.

    ---------- Post added at 12:33 ---------- Previous post was at 12:31 ----------

    Tak mi przyszło do głowy, że najlepiej kupić przepustnicę razem z krokowym, bo sęk może być jeszcze w wyrobionej przepustnicy.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  4. #624
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Ale tylko wymiana na nowe da jakis wynik...

  5. #625
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Też jestem tego zdania.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  6. #626
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    A przepustnica kosztuje krocie :-(

  7. #627
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    429

    Domyślnie

    A więc tak, jak obiecałem tak i zamieszczam.
    Wyjęcie krokowca po kolei:
    1. Zdejmujemy klemy akumulatora

    2. Odkręcamy rurę dolotu [krzyżak], odłączamy przepływomierz

    3. Odłączamy odmę, w moim przypadku była ściśnięta opaską
    4. Odłączamy kable od ECU, odkręcamy ECU, [klucz 8, 3 nakrętki]; odkręcamy przepustnicę [jasnoniebieski, klucz T33 o ile dobrze pamiętam, 4 śruby]

    5. Odłączamy kabel od krokowca [zielony kolor, mocno ścisnąć zaczep, który znajduje się od strony przedniej auta i mocno wyciągnąć bo u mnie silnie siedziało, można podważyć płaskim śrubokrętem] odkręcamy krokowca [bodajże T27, 3 śruby]

    Krokowiec na stół i wydłubujemy silikon, jak na zdjęciu - jemu nic się nie stanie, ale robiąc to np. nożem zalecam ostrożność bo można się pokaleczyć, bo silikon dość mocno trzyma.

    Jak zdejmiemy widzimy płytkę.

    Odginamy ją powoli, następnie czyścimy [użyłem płynu do paznokci :] ], doginamy styki, z drugiej strony gdzie jest silniczek też można przeczyścić styki i dogiąć.

    Składamy wszystko do kupy w kolejności odwrotnej, ja zakleiłem krokowca silikonem z Tesco, jeszcze akurat popsuł mi się pistolet więc musiałem robić to za pomocą zapalniczki dlatego wygląda to tak miernie - ale trzyma.

    Robimy resety, adaptację no i jazda.


    Do tej pory mi nie świruje, trzyma trwale obroty około 800 bądź 900, jestem zadowolony z wykonanej pracy

  8. #628
    gold1
    Gość

    Domyślnie

    ladnie ladnie ... a moze ja bym ci swojego podeslal do przeczyszczenia ??? bo jakos wole sie w to nie bawic

  9. #629
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    429

    Domyślnie

    Mógłbym to zrobić, ale na prawdę, nie jest to nic trudnego Tam nie ma się co zepsuć. Trzeba tylko robić wszystko ostrożnie i na spokojnie a na pewno nic się nie stanie No i trzeba pamiętać o Adaptacji po założeniu wyczyszczonego i przejechaniu troszkę ponad 10 km na ustawienie parametrów.

    Swoją drogą skąd jesteś? Bo ja teraz siedzę we Włocławku.

  10. #630
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Bubu321 gdzie sie podziewasz? Może byc cos skrobnął w temacie?

    Za falujące obroty w fiatowskich silnikach nawet tych dużo słabszych np. 1.2 lub 1.4 czesto odpowiadają:
    - silniczki krokowe
    - zabrudzone przepustnice lub padniety czujnik położenia przepustnicy
    w mniejszym stopniu:
    - nieszczelny dolot
    - swiece zapłonowe, cewki, przewody

    Jeszcze ktos kompetenty musiałby sie wypowiedziec w temacie przepływki w silnikach ts. Jaki ma wpływ na falowanie (jesli w ogóle ma)
    Oraz jaki wpływ na falowanie obrotów ma paliwo naszej jakosci Czy np. lanie 98 cos zmieni?

Podobne wątki

  1. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 09:21
  2. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. falujace obroty
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 19:35
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory