to jest rozumiem porównanie dywanika ze 147-ki z dywanikiem klubowym tak? no jest różnica w długości, trudno się nie zgodzić. tylko że ja tez mam 147-kę, zamontowałem dywanik tak jak zamontowany był poprzedni i mi pedał po maksymalnym wciśnięciu opiera się już o dywanik /nie o krawędź tylko już materiał/ więc no nie ma prawa się nic w tym układzie zablokować bo nie ma o co się zablokować. przypuszczam że problem pojawi się właśnie wtedy kiedy podsuniemy dywanik maksymalnie pod fotel kierowcy, wtedy odsuwa się on mocniej od pedału i po maksymalnym wciśnięciu może wadzić o krawędź. Ale u mnie leży normalnie bez jakiegoś specjalnego odsuwania do przodu czy do tyłu i o nic sie nie blokuje...
tak czy siak poinstruuję producenta o tym co tu piszemy choć ja osobiście nie mam żadnego problemu z dywanikiem w swojej 147 i nie pisałbym tego gdyby tak nie było![]()