Witam mam taki mały problem otóż po wymianie paska wszystko było w porządku, wymiana zrobiona według instrukcji. Problem w tym że gdy dzisiaj nie mając co robić postanowiłem przejrzeć sobie silnik okazało się ze wskaźnik naciągnięcia paska rozrządu jest pod wycięciem z czego wynika ze pasek jest za mocno naciągnięty ;/ i w tym miejscu się pytam jak to możliwe??. Czy możliwe jest to żeby pasek się jakimś cudem sam naciągnął mocniej ??Na wskaźnik na 100% był na równo wcześniej a teraz jest pod wycieciem
Kolejne pytanie to co z tym fantem zrobić ?? Czy luzować napinacz ?? czy też lepiej tego nie robić??
Silnik to 2,5 V6 z 1999 roku
Zapomniałem dodać ze sprawdzałem na ciepłym silniku jutro sprawdzę na zimnym ale wydaje mi się ze to chyba nie powinno mieć wpływu na napięcie paska . Jak się mylę to mnie poprawcie