wspomaganie dziala ale mam takie luzy ze postanowilem wymienic maglownice. . zastanawiam sie czy bede musial podniesc silnik. jak z olejem czy starym zalewac.
jeszcze czy nowszy typ magl podejdzie?
wspomaganie dziala ale mam takie luzy ze postanowilem wymienic maglownice. . zastanawiam sie czy bede musial podniesc silnik. jak z olejem czy starym zalewac.
jeszcze czy nowszy typ magl podejdzie?
Ostatnio edytowane przez Dyny164 ; 12-07-2011 o 10:15
1. 164 TS biała ..była .2. 164 TS LPG zielona ..była.. 3. 164 TS niebieska ..jest ale na części,, 4. 164 TS czarna *była .5 164 2.0 V6 TURBO lpg bordo JEST
Witam.Jak potrzebujesz to mam sprawne w bdb stanie przekladnie nowy i stary typ.
wymiana magla to masakra...... caly dzien roboty demontaz i drugi montaz. gorzej byc nie moze :/
Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38
Kolega Dyny ma magiel starego typu. Czas operacji to max 5 godzin. Nie trzeba podnosić silnika. Gorzej natomiast jest z maglem nowego typu. Raz wymieniałem i zajeło mi to około dwóch dni. Teraz znowu muszę wymienić i myślę że w 6 godzin sie wyrobię.
Nie jest aż tak źle... W warunkach warsztatowych wymiana zajmuje ok 3 - 4 godziny, bez względu na typ magla.
Czym się różni stary typ od nowego? Amortyzatorem?
tak. tłumikem drgań.... jest większa troszkę ;-)
Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38
czyli nadkolem wyjme?
1. 164 TS biała ..była .2. 164 TS LPG zielona ..była.. 3. 164 TS niebieska ..jest ale na części,, 4. 164 TS czarna *była .5 164 2.0 V6 TURBO lpg bordo JEST
ja nie umiałem w ten sposób![]()
Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38
Dzwon 504003738