A jaki silnik fiatowski masz na myśli.
W poście nr 6 kolega aniol jojo dał link do opisu wymiany rozrządu w TS, więc wszystko masz podane na tacy.
A jaki silnik fiatowski masz na myśli.
W poście nr 6 kolega aniol jojo dał link do opisu wymiany rozrządu w TS, więc wszystko masz podane na tacy.
Silnik np od Fiata Brava 1.4 12V
Bravy nie robiłem, ale tam chyba nie ma wariata.
Natomiast barchetta miała, jeśli się nie mylę.
W każdym razie nie ma co kombinować bo to nic nie da - do TS musisz mieć odpowiednie blokady, czujnik i inne narzędzia.
Ostatnio edytowane przez QBA ; 31-08-2011 o 22:01
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Bez blokad to troche rzeczywiście partyzantka z tym rozrzadem.Nie ma sie wyglupiac z mazakiem i znaczeniem.Szkoda czasu.Wariator...da sie to ogarnac akurat,mozna zregenerowac no albo jesli ktos nie przekonany to kupic nowy natomiast warto zainwestowac w uszczelniacze na walki i panewke tego wariatora tak czy inaczej i czesci kupic w miare dobrej marki.Nie ma co oszczedzac na pasku i pompie,bron boze chinskie rolki etc
Mimo wszystko zapraszam. Jeśli nie na osłuchanie to tak, turystycznie do Puszczy :-)
Bella się "przewietrzy"
Z tym się zgodzę. "Ślepe testy" często przynoszą takie - dość zaskakujące - wyniki. Kolega "audiofil" nieraz dał się nabrać i teraz już nie jest kolegą
Też pozdrawiam i przepraszam za ostry ton :-)
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?