Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 96

Temat: Jaką "julke"

  1. #41
    TheRealDeal
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    O ile Giulietta to jeden z najlepiej prowadzących się obecnie kompaktów to Fiat był nieco gorszy od przeciętnej w klasie a układ kierowniczy jak na samochód "prawie gt" miał skandaliczny, jak w samochodach miejskich.
    Dealer podczas jazdy próbnej Julką próbował na mnie zrobić wrażenie szarpiąc kierownicą, ale jakoś nie mogłem zrozumieć o co mu chodzi Przy normalnej jeździe w moim odczuciu po bezpośredniej przesiadce różnica w prowadzeniu jest niezauważalna. Nie wiem co takiego skandalicznego we fiacie było, czego nie zauważyłem, a fachowych gazet nie czytam Z pakietem sportowym bravo był chyba nawet niżej zawieszony i nieco twardszy, a z tego co wiem to w przypadku Giulietty tylko QV jest nisko zawieszone, więc ten pakiet sport dla 1.4 MA jest nieco "oszukany".

    Jeśli nie czujesz różnicy to po co przepłacać ?
    Chyba głównie chodzi o kwestię wyglądu zewnętrznego, na korzyść Julki rzecz jasna

  2. #42
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    QV podobno (bo nikt tego nie sprawdził) jest zawieszona "aż" o 1cm niżej. Choć większość twierdzi, że zawieszenie jest to samo co w pakiecie sport.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #43
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    QV podobno (bo nikt tego nie sprawdził) jest zawieszona "aż" o 1cm niżej. Choć większość twierdzi, że zawieszenie jest to samo co w pakiecie sport.
    Wg dealera, od ktorego kupowałem Julcie wersja QV ma regulowaną twardość zawieszenia, które usztywnia się w trybie Dynamic.

  4. #44
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Przekaż temu dilerowi, żeby odstawił narkotyki .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  5. #45
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    wersja QV ma regulowaną twardość zawieszenia, które usztywnia się w trybie Dynamic.
    Chyba jak je zmienisz i je sam wyregulujesz Doprawdy pomysłowość handlowców mnie zdumiewa ..... zaraz się okażę że to Mega TwinTurbo i w wersji QV kompresor przechodzi z bagażnika do silnika.

  6. #46
    Użytkownik Świeżak Avatar BartekL
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Warszawa/Lublin
    Auto
    Giulietta Veloce Rosso Competizione, 156 GTA SW, 159
    Postów
    172

    Domyślnie

    Może mu się z MiTo pomieszało

  7. #47
    Bacek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    Wg dealera, od ktorego kupowałem Julcie wersja QV ma regulowaną twardość zawieszenia, które usztywnia się w trybie Dynamic.
    He he... chyba byliśmy u tego samego dealera W sumie nowy dealer ale to nie powinno być wytłumaczenie.

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie układ jezdny Bravo

    Cytat Napisał TheRealDeal Zobacz post
    Dealer podczas jazdy próbnej Julką próbował na mnie zrobić wrażenie szarpiąc kierownicą, ale jakoś nie mogłem zrozumieć o co mu chodzi Przy normalnej jeździe w moim odczuciu po bezpośredniej przesiadce różnica w prowadzeniu jest niezauważalna. Nie wiem co takiego skandalicznego we fiacie było, czego nie zauważyłem, a fachowych gazet nie czytam Z pakietem sportowym bravo był chyba nawet niżej zawieszony i nieco twardszy, a z tego co wiem to w przypadku Giulietty tylko QV jest nisko zawieszone, więc ten pakiet sport dla 1.4 MA jest nieco "oszukany".
    Jeśli jeździ się głównie po mieście i unika się zakrętów to charakterystyka układu kierowniczego ma drugorzędne znaczenie ale na Boga, przecież Fiat ma 150 KM i przekroczyć nim 120 km/h to żaden grzech. Niestety układ kierowniczy ma tak fatalną progresję siły wspomagania, że nawet przy takiej prędkości cały czas jest strasznie mocno wspomagany. Powoduje to uczucie, że nie trzymasz wozu w ryzach i przypadkowy ruch kierownicą może być fatalny w skutkach. Jak jeździłem szybciej Fiatem cały czas musiałem mocno skupiać się na prowadzeniu wozu, nawet na prostej drodze...Nie pamiętasz jak szarpało kierownicą jak jeździłeś po koleinach? W Alfie ten efekt prawie nie występuje, w Bravo na17tkach to był koszmar. Jakbyś teraz przesiadł sie z powrotem do Bravo zrozumiałbyś na czym polega różniaca w prowadzeniu między tymi samochodami. Do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja
    Zawieszenie w Bravo było niżej zawieszone i twardsze - obniżono je żeby w wersji Sport można było wejść w ostry zakręt z przyzwoitą prędkością. Powodowało to sporo kłopotów, trzeba było cały czas uważać na to żeby nie zahaczyć gdzieś osłoną silnika. Pomimo tego, że Alfa ma bardziej komfortowe zawieszenie i tak lepiej się trzyma drogi - to zasługa bardziej zaawansowanych rozwiązań, głównie wielowahacza z tyłu Giulietta jest po prostu idealnie wyważona - daje ogromną frajdę z jazdy nie powodując jednocześnie wypadania plomb jak jedziemy po naszych kochanych drogach

  9. #49
    czachurek
    Gość

    Domyślnie

    Jedyne podobienstwo pomiedzy Julka a Bravo mozna dostrzec w bocznej linii nadwozia, widac to dobitnie przy kolorach czerwonych. Cala reszta od wnetrza po prowadzenie jest inna - nie wiem jak mozna nie odroznic tych 2 samochodow pod tymi wzgledami?

    Mam Bravo na 17'' i jest twardo .. bardzo twardo i nisko. Giulietta na 17'kach nie jezdzilem bo mieli do jazd jedynie 16'tki ale po powrocie z jazdy probnej czulem sie w swoim jak w wozie drabiniastym - strasznie tlucze na wybojach ... za to swietnie trzyma sie w zakretach i szybko reaguje na ruchy kierownicy dzieki szerokiej oponie. Zapewne Giulietta na takich samych gumach pojedzie jeszcze lepiej ...

    Lubie prowadzic Bravo i wizualnie chyba nieco bardziej podoba mi sie od Giulietty na 17'' .. no i ta podobna linia ......... tylko to mnie powstrzymuje przed przejsciem na strone Alfy.

  10. #50
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    No ale chyba wnętrze nie powiesz, że lepsze w Bravo .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Zlot Ogólnopolski "Alfaholicy" 2013 - Tor "Kielce" (Miedziana Góra)
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 703
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory