Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 66

Temat: [156] Co dalej modyfikować po chiptuningu ?

  1. #41
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Mam IC o wym. 80x10x8cm .Jak myślicie zmieści się na dole zderzaka w 156?? Może jest jakis obszerniejszy temat o IC to był bym wdzięczny za podesłanie linka.....Jaka jest średnica węży do orginalnego IC?? Czy większy IC ma jaki kolwiek sens bez dalszych modów??Czy będe miał tylko fajny bajer na dole zderzaka??

  2. #42
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    56/57 mm jest średnica. Jeśli nie chcesz auta dalej grzebać to bez sensu jest montowanie dużego IC frontowego.

  3. #43
    Redaktor Dwusuwowiec Avatar Alfistka
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Brodnica
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 2007
    Postów
    101

    Domyślnie

    Odgrzewam temat, jaką polecacie turbosprężarkę, tylko bez zmiennej geometrii do 1.9 JTD 105 km ? No i jeszcze jakie sprzęgło zamiast ori. Mam wgranego moda w mojej belli ale mi mało i przymierzam się do wymiany coolera, sprężarki, zaslepienia EGR no i oczywiście nowe sprzęgło. I tak się jeszcze zastanawiam na wycięciem kata, najlepiej to bym chciała zostawić tak jak jest bo bez niego będzie głośniej a na tym mi nie zależy,chyba że brzmiałoby to jakoś ciekawe. Może ci co wycieli kata niech się wypowiedzą. Wymiana w/w rzeczy i tak powinna zdecydowanie podnieść moc, więe może kata zostawić w spokoju. Obecnie mam 115 km i 295 Nm, a zależy mi na wartościach w granicach 140-150 km i 350-380 Nm.

    LIFE’S TOOSHORT TO DRIVE BORING CARS

  4. #44
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jbkobziak
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Rząśnik
    Auto
    AR 156 2.4 JTD CF2 136KM Cosmo Blue
    Postów
    276

    Domyślnie

    Ale tutaj sprężarka też ma zmienną geo tylko inaczej sterowaną chyba(z muszli strony zimnej)? Wymień intercooler na frontowy, zaślep egr wytnij kąta i już odczujesz różnicę. Nie wiem czy taką moc osiągniesz. Zapytaj się Cinka on Ci wszystko wyjaśni dokładnie. A wycięcia konta nawet nie usłyszysz różnicy w poziomi DB tylko spaliny bardziej śmierdzą. Sprzęgło nowe powinno sobie z tą mocą poradzić.

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    wersja 105KM nie ma zmiennej geo, ten sam silnik był w Bravie, tylko że miał mniejszy moment obrotowy

  6. #46
    Redaktor Dwusuwowiec Avatar Alfistka
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Brodnica
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 2007
    Postów
    101

    Domyślnie

    zgadza się, nie ma zmiennej geo i ja również wolałabym wymienić na taką bez zmiennej, tylko wydajniejszą. Jakieś pomysły ?

    LIFE’S TOOSHORT TO DRIVE BORING CARS

  7. #47
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    z wersji 2.4JTD bez geo? Tylko nie wiem czy takowe były, zawsze można poszukać w Marei, tam ten motor miał 130KM, tylko właśnie dalej nie wiem czy to turbinka bez zmiennej geo

    http://mareaclubpolska.pl/viewtopic....2d999dfec5ad6f więc chyba mam rację
    Ostatnio edytowane przez DieselJTD ; 03-09-2011 o 13:56

  8. #48
    Redaktor Dwusuwowiec Avatar Alfistka
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Brodnica
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 2007
    Postów
    101

    Domyślnie

    Cytat Napisał DieselJTD Zobacz post
    z wersji 2.4JTD bez geo? Tylko nie wiem czy takowe były, zawsze można poszukać w Marei, tam ten motor miał 130KM, tylko właśnie dalej nie wiem czy to turbinka bez zmiennej geo

    http://mareaclubpolska.pl/viewtopic....2d999dfec5ad6f więc chyba mam rację
    Dzięki, masz rację do 2000 r wychodziły bez zmiennej geo.

    LIFE’S TOOSHORT TO DRIVE BORING CARS

  9. #49
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Zrobić hybrydę na tym co jest i po sprawie. Najmniej przeróbek i grzebania. Koszt 1200-1400zł do tego poprawa softu i będzie lepiej.

  10. #50
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mateos22
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Jasło
    Auto
    156 FL 1.9 JTD
    Postów
    59

    Domyślnie

    ja moze i bym sie skusil na ten intercoolerek od saba (oczywiscie od 9-5 2.2tid)? jaki koszt takiej operacji ?
    Ostatnio edytowane przez mateos22 ; 15-05-2014 o 17:10

Podobne wątki

  1. Bose w 147 -warto modyfikować?
    Utworzone przez Piniu w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-01-2015, 16:22
  2. Propozycja -hamowania i chiptuningu w czerwcu
    Utworzone przez GhostRider w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 09-04-2013, 16:22
  3. jaki wsad do chiptuningu alfa romeo 156
    Utworzone przez mrlukasz w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-04-2012, 14:22
  4. [159] Różnice 2,0 JTDM 16V i jakie efekty po chiptuningu?
    Utworzone przez twardy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post / autor: 20-10-2011, 18:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory