Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 93

Temat: 159 czy Mito?

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marta Zobacz post
    oj chłopaki w głowie mi tylko mieszacie
    Szerszeń ja bym się chetnie przejechała tylko co z tego skoro facet chciał dać jeździć koledze bo mi chyba nie dowierzał.. przecież blondynka niekoniecznie jeździ zle
    Jak już wspomniałam jutro idę do salonu zobaczę co mają tylko pewnie jak zwykle poważnie mnie nie potraktują...
    Nie mieszacie. Jak ma być tanio, to 1.9JTDm. Benzyny też się psują, tylko, że awarii ulegają inne podzespoły. I tyle.
    Jest nadpodaż aut więc jak kładzie na klienta laskę (black, czy white) to niech się buja. Poza tym przychodzisz jako świadoma klientka po AR, a on Ci wciska Audi...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #22
    Marta
    Gość

    Domyślnie

    No tak tylko wiesz on by na tym stracił bo audi było tańsze niż ta 159 więc kompletnie nie wiem o co mu chodziło, może szkoda mu było dla mnie?
    Ja jestem pewna, że chce alfe, już wystarczy tych golfów rdzewiejących na ulicach, ja się do nich przykładać nie będę. A czy w alfie naprawdę tak się wszystko psuje? Ja się tym bawić nie będę, nie będę kręcić, zmieniać, tuningować ani nigdzie palców pchać, więc może nie będzie tak źle, ja jestem optymistycznie nastawiona i może jak teraz dam więcej za np. dobrego diesla to później zwróci mi się to w rzadszych wizytach na stacji?

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marta Zobacz post
    No tak tylko wiesz on by na tym stracił bo audi było tańsze niż ta 159 więc kompletnie nie wiem o co mu chodziło, może szkoda mu było dla mnie?
    Ja jestem pewna, że chce alfe, już wystarczy tych golfów rdzewiejących na ulicach, ja się do nich przykładać nie będę. A czy w alfie naprawdę tak się wszystko psuje? Ja się tym bawić nie będę, nie będę kręcić, zmieniać, tuningować ani nigdzie palców pchać, więc może nie będzie tak źle, ja jestem optymistycznie nastawiona i może jak teraz dam więcej za np. dobrego diesla to później zwróci mi się to w rzadszych wizytach na stacji?
    Psuje się, jak ja to określam - niemiecki desant - czyli osprzęt Bosch, Siemens. Zgodnie z teorią spiskową Niemcy specjalnie produkują trefne podzespoły, żeby Włosi mieli pod górę. To za to, że w czasie II wojny Italia wypięła się na Adolfa i przystąpiła do wojny po stronie aliantów. Wojna się skończyła, uraz pozostał...

    Wygląda na to, że 159 jest już dopracowana i jak to określił jeden z kolegów z teamu 159 - "u nich nic się nie psuje i wieje nudą".

    Jak wybierzesz dobry egzemplarz to będziesz zachwycona!
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  4. #24
    Użytkownik Świeżak Avatar Falarek
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    AR MiTo
    Postów
    223

    Domyślnie

    Jak kupisz pewne sprawdzone auto i będziesz o nie dbać to nie powinno być problemów. Tak z ciekawości ile sobie życzyli za tą 159 Q4 3,2 ?

  5. #25
    Marta
    Gość

    Domyślnie

    9700 euro

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Marta. Ja w sprawie spalania, bo widze ze jest to dla ciebie istotna kwestia.

    Piszesz ze jezdzisz uczelnia-dom. Ja tez robie krotkie dystanse, praca/dom + czasem podjade do Tesco lub cos zalatwic w centrum. Czasem zdarza sie dalszy wypad. Nie miej zludzen co do V6. Na krotkich dystansach spala anormalne ilosci paliwa, nic tez nie da muskanie gazu. Okolo 20 litrow srednio. Wiec nawet jak gdzies sobie chcesz podjechac od czasu do czasu, to spalanie jest ogromne. A z doswiadczenia wiem, ze te kilometry jednak sie szybko zbieraja. Ja tankuje za male kwoty (jakies takie dziwne przyzwyczajenie) i tankuje bez przerwy W trasie jesli jezdzisz spokojnie to mozna zejsc ponizej 10l, ale glownie przeciez jezdzisz w miescie. Znowu jak sie zapomnisz to i w trasie wyjdzie ci 15L.

    I teraz odwieczna kwestia. Nie zgadzam sie z tym co ktos wyzej napisal, ze w benzynie psuja sie inne podzespoly jak w dieslu. Jak ci cos padnie w nowoczesnym dieslu to ratuj sie kto moze, dodatkowo kwestia dochodzi taka ze lepiej aby mechanik mial z tego tematu doktorat. A teraz musisz jedynie wybrac Jeszcze tak dodam w kwestii diesel vs. benzyna, a troche juz mialem stycznosci (nie wiem jak to jest w 159, bo to juz zupelnie inne silniki V6) ze dla mnie wlasnie jedyna bolaczka w posiadaniu V6ki sa wizyty na stacjach benzynowych. Serwisowanie i diagnostyka sa dosc prostymi czynnosciami. Z drugiej strony ty pisalas ze o to martwic sie nie bedziesz. Powodzenia

    Oczywiscie najwazniejsze zeby kupic zadbane auto, obojetnie jakie, nawet A6
    Ostatnio edytowane przez wasyl ; 05-09-2011 o 20:57

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    maly przebieg i jak najmniej poprzednich wlascicieli najlepiej 1 ,wtedy bedziesz sie cieszyla alfa romeo od momentu zakupu jesli zrobisz odwrotnie wtedy pierwszy jest warsztat a pozniej jazda (chyba ze auto od pasjonata marki),maly przebieg jest gwarantem ze zawieszenie uklad napedowy bedzie ok o silnikach nie pisze bo wytrzymuja duze przebiegi
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    I teraz odwieczna kwestia. Nie zgadzam sie z tym co ktos wyzej napisal, ze w benzynie psuja sie inne podzespoly jak w dieslu. Jak ci cos padnie w nowoczesnym dieslu to ratuj sie kto moze, dodatkowo kwestia dochodzi taka ze lepiej aby mechanik mial z tego tematu doktorat. A teraz musisz jedynie wybrac Jeszcze tak dodam w kwestii diesel vs. benzyna, a troche juz mialem stycznosci (nie wiem jak to jest w 159, bo to juz zupelnie inne silniki V6) ze dla mnie wlasnie jedyna bolaczka w posiadaniu V6ki sa wizyty na stacjach benzynowych. Serwisowanie i diagnostyka sa dosc prostymi czynnosciami. Z drugiej strony ty pisalas ze o to martwic sie nie bedziesz. Powodzenia
    Akurat co jak co, ale 1.9 JTDm w porównaniu z GM-owskim wynalazkiem 3.2 V6 JTS jest prostszy w serwisowaniu i co najważniejsze - ma bardzo powtarzalne usterki - na wszystkie zostały już opracowane tanie i skuteczne rozwiązania. Obstawiam, że jak w 3.2 V6 coś nietypowego padnie, to się nogą przeżegnasz, szukając serwisu, który ogarnie temat. Po części wynika to z prostej zależności - 1.9 JTDm jest na rynku tak z 40x więcej, niż 3.2 V6, dlatego więcej serwisów ogarnie diesla.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Akurat co jak co, ale 1.9 JTDm w porównaniu z GM-owskim wynalazkiem 3.2 V6 JTS jest prostszy w serwisowaniu i co najważniejsze - ma bardzo powtarzalne usterki - na wszystkie zostały już opracowane tanie i skuteczne rozwiązania. Obstawiam, że jak w 3.2 V6 coś nietypowego padnie, to się nogą przeżegnasz, szukając serwisu, który ogarnie temat. Po części wynika to z prostej zależności - 1.9 JTDm jest na rynku tak z 40x więcej, niż 3.2 V6, dlatego więcej serwisów ogarnie diesla.
    Dokładnie o to mi chodziło.
    Padająca dwumasa w jtd zaczyna być już jakimś mitem...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  10. #30
    Seti
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy podepnę się pod temat, jak myślicie idzie kupić dobra 159 1.9JTDm 150KM za 35tys? Szukam tylko tego silnika, jest ich trochę ale poradźcie czy za tą kwotę moge na coś konkretnego liczyć?

Podobne wątki

  1. [MiTo] mito a sex
    Utworzone przez jjokocha w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 03-05-2017, 07:55
  2. Mito 1.4 95 KM
    Utworzone przez genero w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-05-2015, 22:01
  3. [Mito] AR Mito 1.6 JTDm-2 120KM 2008 rok 110kkm małopolskie Siepraw
    Utworzone przez mca w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-11-2014, 12:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory