Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Temat: Układ wtryskowy

  1. #11
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    jesli bród był na tej kryzie to znaczy ze cos sie dzieje z pompa wys cisnienia, krócem który zaznaczyłes paliwo dostaje sie na rail, a wiec jest juz po przejsciu przez filtr,
    w takim razie zanieczyszczenie powstało w pompie wys cis.

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dafi1985
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Nowogard, Poland
    Auto
    Była: Alfa 156 1.9 JTD 105KM '99 r, jest Nissan Primera '03 1.9 dci
    Postów
    292

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Strzałka pokazuje na regulator cisnienia paliwa, a pisałeś że był wymieniony
    Akurat jest takie ujęcie, nie regulator tylko króciec wylotowy na listwę, który znajduje się ponad nim.

    George11 ja bym jednak winił filtr paliwa, bo był mocno zasyfiony i prawdopodobnie już puszczał drobne zanieczyszczenia z racji swojego wieku...
    Ostatnio edytowane przez dafi1985 ; 03-09-2011 o 17:51
    Alfa jest jak prawdziwa piękna Włoszka - może być czułą matką i namiętną kochanką, ale jeśli przez chwilę ją zaniedbasz, może natychmiast stać się kapryśna...

  3. #13
    Bugi
    Gość

    Domyślnie

    Witam kolegów. Niestety tez mam problem od piatku z moja Alfką 156 1.9 jtd 105km przebieg 300 000 .
    A mianowicie w piaterk rano odpaliłem chodzi wszystko git, ruszam zdechła i juz nie odpaliła. piłowałem wiele razy i nic, wziałem na pych odpaliła! juz zajarka ze jedsziemy dałem mu na oroty wszytsko ładnie pieknie pochodziła sobie jeszcze z 10 sekund na wolnych obrotach, no to ruszam i co i dupa zdechł i juz potem na hol nic nie dało. A teraz do sedna podejrzewam pompe wtryskową, a mianowicie jest taki motyw: wyczyściłem tez tą tarczke co pisaliście wcześniej w tym temacie.
    Ale teraz mam pytanie skoro juz mialem przewodzik paliwowy odkrecony to chcialem zobaczyc jak idzie paliwo z pompyi teraz tak, przekrecem na zapłon i pompa paliwowa z baku pcha paliwo jak głupia po chwili ustaje wiec wtedy go troche pokrece i juz nic nie leci...
    Prosze o jakąs sugestie jesli ktos sie zna na tym a widzialem czytajac ze niektórzy maja pojecie dzieki i czekam na odpowiedzi. Pozdrowienia

    ---------- Post added at 14:18 ---------- Previous post was at 14:14 ----------

    dla sprstowania zeby uniknac pytan pomylilem sie z pospiechu \, chodzi mi oczywiscie o pompe wysokiego ciśnienia i przepraszam za literówki

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dafi1985
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Nowogard, Poland
    Auto
    Była: Alfa 156 1.9 JTD 105KM '99 r, jest Nissan Primera '03 1.9 dci
    Postów
    292

    Domyślnie

    Wykręć regulator ciśnienia i sprawdź czy stamtąd leci gdy kręcisz, jeśli tak, to jego wina. Być może wystarczy go przeczyścić tylko
    Alfa jest jak prawdziwa piękna Włoszka - może być czułą matką i namiętną kochanką, ale jeśli przez chwilę ją zaniedbasz, może natychmiast stać się kapryśna...

  5. #15
    Bugi
    Gość

    Domyślnie

    ok sprawdze a jutro jade na komputer jak nie pomoże i bede pisał dalej

  6. #16
    Bugi
    Gość

    Domyślnie

    ok sprawa wygląda następująco
    jak mi odpisaliście chciałem wykrecic ten regulator ciśnienia ale poległem bo w jednej śrubie sie smyknal klucz a druga jest dojebana tak samo wiec go nie wyktrecilem, po drugie nastepnego dnia holowalem sie na komputer i mowie sobie a co tam sprawdze czy odpali dalem 4bieg i po jakis 50metrach odpalił zjechałem na bok zgasilem i juz odpalał. Ale zaczely sie na stale palic wtryski. ok i tak pojechalem na kompa i tu w chuj bledow ok skasowano je i cisneinei z pompy z baku ok z cisnieniowej ok czujniki polozenia walu niby ok ale brak synchronizacji (wczesniej pytalem czy powinna lecec waha jak sie kreci rozrusznikiem z pompy na listwe?? i mi poradziliscie zeby wykrecic regulator, ale jezeli jest walniety czujnik połozenia walu to odetnie paliwo...). wroclem do domu juz sam ciagle odpalal wszystko si na drugi dzien dupa juz nie odpala. Jedziemy na komputer zdjaem klapke rozrządu zeby obejrzec czujnik połozenia walka rozrządu wszystko ok zbadal go koleś bardzo dokładnie i był ok wiec wymienilem czujnik polozenia walu korbowego i nic to nie dalo. i teraz czekam na pompe paliwa ktora jest w baku bo zdazylo ise ze zaczela sporadycznie podawac paliwo. Kolesie mowia ze to moze byc przyczyna jutro sie okaze moim zdaniem nie ale mam nadzieje ze tak Sory za błedy jestem po kilku dębowych pozdrawiam

    ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

    aha koledzy przypomniało mi sie cos w innym poscie czytałem ze koles mial podobne problemy i mechanik mu wymienil koło od rozrządu bo inny mechanik przy wymianie rozrzadu wygial jakas blaszke od koła z ktorej czyta czujnik... Niestety tam nic takiego nie ma wiec nie dajcie sie oszukac jak juz to mozna wymienic czujnik w ktorym jest blaszka. Pozdrawiam

    ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

    aha i najwazniejsze nie da sie uszkoadzic czujnika niechcacy przy wymianie samego paska bo jest on schowanyza kołem rozrządu. pozdrawiam

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dafi1985
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Nowogard, Poland
    Auto
    Była: Alfa 156 1.9 JTD 105KM '99 r, jest Nissan Primera '03 1.9 dci
    Postów
    292

    Domyślnie

    Kolego, a czy jak włączysz tylko zapłon, to leci Ci paliwo z filtra? Bo może niepotrzebnie tę pompkę wymieniasz...
    Alfa jest jak prawdziwa piękna Włoszka - może być czułą matką i namiętną kochanką, ale jeśli przez chwilę ją zaniedbasz, może natychmiast stać się kapryśna...

  8. #18
    Bugi
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie raz leci raz nie, a z racji jej przebiegu moze juz sie konczy i daje za mało po prostu, a ewentualnie jak sie czyści taki regulato jak juz by mi sie udało go wykrecic??

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Błąd synchronizacji to uszkodzony czujnik położenia kątowego wałka rozrządu
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dafi1985
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Nowogard, Poland
    Auto
    Była: Alfa 156 1.9 JTD 105KM '99 r, jest Nissan Primera '03 1.9 dci
    Postów
    292

    Domyślnie

    Aha, czyli z tego co piszesz to może być wina pompy. A jak włączysz zapłon, to ją słyszysz? Sprawdzałeś filtr paliwa? Może on po prostu jest zasyfiony i stąd biorą się Twoje problemy
    Alfa jest jak prawdziwa piękna Włoszka - może być czułą matką i namiętną kochanką, ale jeśli przez chwilę ją zaniedbasz, może natychmiast stać się kapryśna...

Podobne wątki

  1. [MiTo] Układ wydechowy
    Utworzone przez Damiannn w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-07-2015, 23:49
  2. [GTV] Układ dolotowy 2.0 TS
    Utworzone przez Wedżi w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-08-2013, 20:18
  3. [145] 145 ts układ zapłonowy
    Utworzone przez muro87 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-04-2013, 10:53
  4. układ kierowniczy
    Utworzone przez jarekz04 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2011, 17:39
  5. Układ wydechowy !!
    Utworzone przez AdrianAdd w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-03-2011, 08:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory