Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: [156] Osiągi i spalanie

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A co to za "oszczędnościowa" wymiana rozrządu bez wymiany wariatora? Jak będziesz robił następną wymianę rozrządu to jeszcze o pompie wody pamiętaj...
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Panowie, a dlaczego przy takiej okazji wymienia się pompę wodną.
    paski, rolki, napinacze, uszczelki to rozumiem ale pompę.

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Pompę wodną wymienia się w TSie co druga wymianę rozrządu (w JTD przy każdej), bo najzwyczajniej pompa ma swoją żywotność (a właściwie jej uszczelnienia i łożyska), a jest napędzana tym samym paskiem rozrządu. Jej awaria i wymiana łączy się z koniecznością wymiany rozrządu podobnie jak wariatora
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar DzIdEx7
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Jastrzebie Zdroj
    Auto
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Napewno bym się przychylił do waszych odpowiedzi ale to już nie wyszło odemnie Pani która je posiadała robiła jeszcze rozrząd ale dziw że jej tego w ASO nie poradzili bo autko było serwisowane do kiedy aż ja je przejąłem :roll:
    W sumie z tego co wiem to faktycznie to że Alfa chodzi jak diesel może też wynikać z pompy a bardziej z łożysk znajdujących się w niej? Nieprawdaż?
    Była ----> 156 1.6 16V
    ----> 159 SW 2.4 Q-tronic TI
    Jest ----> GT 2.0 JTS
    Jest ——> Giulietta 1.4 MA

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    a odgłos diesla w modelu 156 TS jest odpowiedzialny tylko i wyłącznie wariator lub po polsku zmieniacz faz rozrządu.
    ale wariator po rozruchu silnika jak napłynie nowy olej powinien sie uspokoić, co jednak nie znaczy że jest do wymiany.
    wymiana - to tylko wariator pozmianowy, nie daj sie wrobić w inny , lepszy i tańszy !!!.

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar DzIdEx7
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Jastrzebie Zdroj
    Auto
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    wporządku przychyle się do rady. Jeszcze raz dzięki bardzo


    POZDRAWIAM ! !
    Była ----> 156 1.6 16V
    ----> 159 SW 2.4 Q-tronic TI
    Jest ----> GT 2.0 JTS
    Jest ——> Giulietta 1.4 MA

  7. #17
    tomkap
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321
    a odgłos diesla w modelu 156 TS jest odpowiedzialny tylko i wyłącznie wariator lub po polsku zmieniacz faz rozrządu.
    ale wariator po rozruchu silnika jak napłynie nowy olej powinien sie uspokoić, co jednak nie znaczy że jest do wymiany.
    wymiana - to tylko wariator pozmianowy, nie daj sie wrobić w inny , lepszy i tańszy !!!.
    Ja wymieniłem wariator niepotrzebnie przez odgłos diesla.Hałasowało mi w taki sposób i tak głośno łożysko w alternatorze. Każdy myślał że to diesel, a ja że wariator :mrgreen:
    Co do wariatora, to nie wiadomo chyba co kupimy bo kazdy wygląda tak samo i wszyscy sprzedawcy ostatnio twierdzą ze mają pozmianowy i dłuzej wytrzymuje.

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar DzIdEx7
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Jastrzebie Zdroj
    Auto
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    To chyba najlepiej zrobie i to zaraz jak będę schoodził wezme ze sobą jakąś rurke i będę przykładał do poszczególnych urządzeń które wymienialiście i zobacze z którego wydobywa z siebie ten wyniszczający moje ucho dźwięk


    Dzięki za ostrzeżenie Pozdro!
    Była ----> 156 1.6 16V
    ----> 159 SW 2.4 Q-tronic TI
    Jest ----> GT 2.0 JTS
    Jest ——> Giulietta 1.4 MA

Podobne wątki

  1. Osiągi - 147 1.9 JTD
    Utworzone przez cichy_wpNs w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 18-10-2014, 14:39
  2. Osiągi w JTD
    Utworzone przez KamilJTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-12-2013, 00:20
  3. [Giulietta] Rzeczywiste osiągi naszych Alf
    Utworzone przez Żuczek w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-01-2012, 13:50
  4. [155] Osiągi 1,8 16V
    Utworzone przez andrzej1980 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-02-2011, 18:00
  5. jakie osiągi ma alfa 166 3.0 V6 tiptronik?
    Utworzone przez johny w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-02-2007, 08:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory