Strona 160 z 207 PierwszyPierwszy ... 60110150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,591 do 1,600 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #1591
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r
    Postów
    29

    Domyślnie Problemy z bella

    Witam!!!

    Od jakiegoś czasu mam problem z moją Alfą 156 2.0TS 2000r 155KM + LPG KME Diego

    Problem jest następujący przy odpalaniu na benzynie szarpie, dusi się i prawie gaśnie po przełączeniu na gaz jedzie przyzwoicie.
    Podczas jazdy na benzynie na początku szarpie, nie ma siły jechać, ale jak się rozgrzeje to jest ok, ale zamula.

    Podłączyłem się Alfadiagiem i mam następujące błedy:
    P1173
    P0170
    P0130
    Zrzuty poniżej w linkach:
    http://imageshack.us/photo/my-images/560/ecuw.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/29/p0130.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/717/p0170.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/600/p1173.jpg/

    Właśnie ściągam Auto Data także jeszcze poszukam co to może być.

    Ze względu na problemy ze stabilnym połączeniem (ciągle zrywało mi połączenie z ecu) nie wykonałem resetu parametrów adaptacyjnych i nie odczytałem fra, tra. Jedynie zauważyłem, że MAF miał zakres do 200.
    Posiadam vag kkl usb niebieski (ft clean, świeże sterowniki FTDI, ustawiony post com 1 256/256/1)

    Proszę o poradę
    Ostatnio edytowane przez zimek99 ; 12-09-2011 o 12:42

  2. #1592
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - o błedach P1173, P0170, P0130to kiedys pisałem.
    - one wystepuja w takiej kolejności: P0130 - brak połaczenia z sonda lambda, lub sonda uszkodzona totalnie.
    - kolejne bledy P0170, P117x to juz efekt pierwszego bledu P0130.
    - mam tylko nadzieję, że to nie były błędy historyczne, 3 lata temu !!!
    - a czemu robisz to na COM1, czasami XP trochę głupieje to był COM systemowy a nie wirtualny, zmień na inny aby nie COM1, COM2.
    - jak alfadiag zrywa połączenia to brakuje mu troche czasu procesora, zreinstalowac system lub zrobić poniższy myk.
    - start | uruchom | wpisz msconfig.
    - w zakładce Uruchamianie wyłącz wszystkie programy, restart stacji roboczej, to zwolni trochę mocy procesora.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #1593
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r
    Postów
    29

    Domyślnie

    ok. dzięki bubu. jutro zmienię tego coma.

    czyli z tego co napisałeś rozumiem, że powinienem wymienić lambdę i szukać dalej?

    doczytałem się jeszcze na forum, że P1173 oznaczać może także problem z układem paliwowym. A mogą to być wtryski benzynowe lub pompa paliwowa??

    Często zawiesza mi się pływak w baku (a zawsze jak zapali mi się rezerwa dolewam do 1/4 baku).

    Po wymianie sondy rozumiem że należy wykonać reset parametrów adaptacyjnych.

    I jeszcze jedno pytanie w moim silniku 2.0TS 155KM 2000r. był tylko jeden model sondy czy jeszcze były montowane różne? Kupiłbym używkę na testy i sprawdził czy oby na pewno wszystko gra.

  4. #1594
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jak masz bład P0130 to innymi, zależnymi błędami się nie zajmujesz, one są generowane z błędu P0130, czyli w tym przypadku błędna ścieżka diagnostyki.
    - ale wystepowanie błedu P0130 to nie znaczy na 101% że masz uszkodzoną sondę lambda.
    - np. wypalony katalizator, zwarta sonda, przypalone kable , zwłaszcza że w opisie tego bledu masz podane zwarcie do masy na sygnale, nie zwarcie elektruyczne sondy tylko za mały sygnal sondy.
    - mi tak czasami wyskakiwało jak sonda była zakoksowana, jazdą po mieście.
    - wykreć starą sondę, wkręć używkę i zobacz co ECU ci podpowie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #1595
    ronin19
    Gość

    Domyślnie

    witam panowie potrzebuje program dzialajacy z alfa 156 1.9 jtd 105 koni 99 rok http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-la...783999758.html do tego kabla pomozcie . za duzo jest postow na ten temat masakra cos znalesc

  6. #1596
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Interfejsy kupuj od Viaken.pl. Są na allegro i maja tez swoją stronę. http://viaken.pl/
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  7. #1597
    ziuziak
    Gość

    Domyślnie ME 7.3.1 a parametry FRA TRA

    Gdzie w FES-ie odczytam Parametry TRA i FRA dla ECU ME 7.3.1. Nigdzie tego nie widze.
    Martwi mnie jeszcze mały przepływ powietrza przy odcięciu ok 340 kg/h i czas wtrysku na wolnych obrotach 4ms, przepływka nowa BOSCH. HELP
    Ostatnio edytowane przez ziuziak ; 21-09-2011 o 08:44

  8. #1598
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Wgrałam FES 2.6.1, Alfadiaga nie mogę, bo mi się błąd pojawia jak go ściągam, że nie może ściągnąć. Wgrałam, ale widzę, że moja GT 2,0 JTS ma inny soft, ja mam wyższy. To się nie połączę. Zdecydowałam robić eksperymantalne testy i nauczyć się tego.

    Czy ktoś z kolegów byłby tak miły, żeby mi podać link do kabla i którą wersję programu względnie który program mam sobie zorganizować (soft - 7.3.1 chyba)? Nie chcę znowu wyważać otwartych drzwi... Proszę o pomoc.

    I czy któryś z tych programów umożliwi mi wykonanie resetu parametrów adaptacyjnych?

  9. #1599
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    Bosch Motronic Me7.3.1  	
             Alfa 147 1.6/2.0 TS 16V
    	Alfa 147 Selespeed
    	Alfa 147 GTA 3.2 V6 / GTA Selespeed
    	Alfa 156 1.6/1.8/2.0 TS 16V
    	Alfa 156 Selespeed
    	Alfa 156 GTA 3.2 V6 / GTA Selespeed
    	Alfa 166 '03 2.0 TS 16V / 3.2 V6 24V
    	Alfa GT 1.8 TS 16V / 3.2 V6 24V
    	Alfa GTV '98 2.0 TS 16V /  '03  2.0 TS 16V /  '03 3.2 V6 24V
    	Alfa Spider '98 2.0 TS 16V /  '03 3.2 V6 24V
    	Lancia Thesis 2.0 20V / 3.2 V6 24V
    
    Bosch Motronic MeD7.11  	
            Alfa 156 JTS 2.0 / JTS Selespeed
    	Alfa GT JTS 2.0
    	Alfa GTV '03 JTS 2.0
    	Alfa Spider '03 JTS 2.0
    - wiem ze program AlfaOBd robi reset parametrów adaptacyjnych w ECU ME 7.3.1, tylko tego programu nie ma za free w sieci, jak obsługuje MED7.11 nie wiem..
    - przy ściaganiu alfadiaga wyłącz na chwilę program anty-wirusowy.
    - ponizej modele jakie obsługuje alfadiag.
    Kod:
    MED7.11	147	2.0
    	156	2.0
    	GT	2.0
    	GTV	2.0
    	Spider	2.0
    - kabel to VAG KKL lub ELM 327 ver 1.4, jeden i drugi za 49 zł.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 22-09-2011 o 06:50
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #1600
    ziuziak
    Gość

    Domyślnie

    Czy reset parametrów adaptacyjnych i adaptacje w FES-ie przeprowadza sie na takiej samej zasadzie jak w alfadiagu tzn:
    -reset
    -przekrecic kluczyk na off i odczekac 90 sek
    -uruchomic silnik do nagrzania się (bez dotykania pedału gazu)
    ?

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory