Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: chlodniczka spalin :)

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie chlodniczka spalin :)

    Witam.
    auto 156 2.4 JTD 10V 2001
    Jako ze ostatnio pekla rurka miedzy chlodniczka spalin a egr (byla az neibieska chyba od temperatury) zastanawialem sie jaki to ma wplyw na moc bo :
    Zaslepienie egr przed wejsciem z chlodniczk ispalin skutkuje tym ze auto idzie ok
    natomiast zaslepienie przy samym wyjsciu z silnika skutkuje tym ze autko jest jakby mulowate a tam nei ma zadnego czujnika
    skoro zaslepinie po i tak nei daje przeplywu a egr jak wiadomo potrzebny jest na postoju .
    co moze byc tego przyczyna ?
    I zastanawia mnie to dlaczego ona jest az niebieska od temperatury,czy chodzi tu ze brak jest przyplywu ? ale jak brak skoro potzebne to jest na postoju ?
    Czy moze po prostu przytkany jest wydech i zbyt gorace spaliny nie daja rady uciekac ?
    czy p oprostu tym ze kolega zbyt szybko smiga
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Moze napiszesz jeszcze raz bardziej po polsku?

    Czy chodzi Ci o to, ze zaslepienie miedzy kolektorem wydechowym silnika a wymiennikiem ciepla daje efekt mula, a zaslepienie miedzy wymiennikiem ciepla, a zaworem EGR nie daje tego efektu?
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Jak zaślepisz EGR przed wejściem, to auto nie pobiera lewego powietrza przez dziurawą rurkę. Jak zaślepisz przy wyjściu z silnika - to EGR się otwiera na wolnych obrotach, auto ciągnie nim lewe powietrze, przez przepływkę idzie więc mniej powietrza, z kolei to powoduje wtryskiwanie mniejszej ilości paliwa i stąd nie masz mocy. To opcja numer 1.
    Opcja numer 2 - masz zatkany wydech, rurka pękła, bo było za duże ciśnienie spalin na niej.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    o dzialaniu ege to mi wiadomo a doklaniej to : egr jest zaslepiony na wejsciu i wyjsciu w racie gdyby blaszka pekla
    ala bardziej ciekawi mnie efekt tego ze saslepienie przed wymiennikiem daje efekt mula niz nie zaslepienie tego. z zaslepionym egr tak jak wyzej
    dziwne to jest bo tam nie ma czujnika
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-01-2016, 13:58
  2. Strzelila chlodniczka ?? Czego ??
    Utworzone przez Jackieee w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-05-2014, 22:37
  3. Zapach spalin...
    Utworzone przez peenbe w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-09-2010, 20:24
  4. temperatura spalin 2.4 JTD
    Utworzone przez kamko25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-05-2009, 19:56
  5. [166] chlodniczka oleju POMOCY
    Utworzone przez gumis_kiler w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-01-2008, 12:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory