Strona 59 z 183 PierwszyPierwszy ... 9495051525354555657585960616263646566676869109159 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 581 do 590 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #581
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzyzowiec
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9
    Postów
    74

    Domyślnie

    Ja osobiście po zaślepieniu EGRu w mojej GT zaobserwowałem lepsze zbieranie się samochodu, oczywiście częściowe zaślepienie

    Jeżeli chodzi o spalanie to faktycznie może ulec zmianie. Wujek po założeniu w 156 miał problemy ze spalaniem bo w trasie potrafił spalić 10l/100 km
    Ostatnio edytowane przez krzyzowiec ; 27-09-2011 o 10:28

  2. #582
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    krotki pytanie, czy zaobserwowaliscie u siebie, ze niedlugo po zaslepieniu EGRu (w moim przypadku 1.9 JTD 16v - zaslepka z dziurkami) pojawia sie blad P1238 ? jego kasowanie nic nie daje, znow sie pojawia, z tego co znalazlem pomaga ponowne wyczyszczenie EGRu, czy u Was to zadzialalo ?
    gdy go czyscilem elektromagnes wygladal ok, sprezynka chodzila idealnie

  3. #583
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzyzowiec
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9
    Postów
    74

    Domyślnie

    Zaślepkę EGR (z dziurkami) zamontowałem około miesiąca temu i do tej pory nie miałem żadnego błędu

  4. #584
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Błąd P1238 dotyczy przepływomierza - w jakim masz go stanie? Kolektor za przepustnicą tłumiącą też wyczysciłeś?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #585
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Błąd P1238 dotyczy przepływomierza - w jakim masz go stanie? Kolektor za przepustnicą tłumiącą też wyczysciłeś?
    wlasnie nie wyczyscilem do konca tej przepustnicy, nie odkrecilem elementu widocznego na 1. planie na ponizszym zdjeciu
    http://img259.imageshack.us/img259/6023/pict1282ui9.jpg
    z powodu braku miejsca nie dalo rady wepchnac tam klucza aby odkrecic jedna srubke, sprobuje jeszcze raz tym razem odpinajac ta male gumowa rure ktora mi zaslaniala ta srube, problemem jest jakis dziwny zacisk, nie tak jak np przy dolocie gdzie sie latwo odkreca i puszcza

    a przeplywomierz tez nie pracuje idealnie bo przy obciazeniu gdy parametr docelowa masa powietrza skacze na 1200 i na tym sie utrzymuje, parametr mierzona masa powietrza poczatkowo podaza (1000-1100) pozniej zmniejsza sie i waha sie miedzy 600-700 czasem znow skaczac do jakichs 900 mg/i

    zanim go wymienie sprobuje jeszcze go wyczyscic + to dodatkowe czyszczenie przepustnicy no i sprawdze przejazd z odpietym przeplywomierzem, jak znajde wtyczke

  6. #586
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Czyszczenie tego kolektora jest ważniejsze niż czyszczenie samego zaworu EGR. Przed czyszczeniem wyjmij akumulator to dostęp będziesz miał do wszystkiego
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #587
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Czyszczenie tego kolektora jest ważniejsze niż czyszczenie samego zaworu EGR. Przed czyszczeniem wyjmij akumulator to dostęp będziesz miał do wszystkiego
    Tak, racja. Dokopalem sie do jakiegos watku gdzie ktos wlasnie narzekal ze w ASO przeczyscili mu EGR bez przepustnicy i nic to nie pomoglo.

    Jesli chodzi o czyszczenie przeplywomierza, jest sporo opcji..

    alkohol izopropylowy
    http://www.cooling.pl/kontakt-ipa-al...dukt,1227.html

    kontakt S
    http://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=04282

    eter dietylowy

    CRC AIR SENSOR CLEAN
    http://www.autokosmetyki.pl/crc_air_...acturers_id=77

    myjka ultradzwiekowa

  8. #588
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    Jak juz wspomniałem wczesniej, mam jtd 16v 140km cf3 z 2002r. zmuszony byłem całkowicie zaslepić egr gdyż elektromagnes jest spalony co nie spowodowało wywalenia błędu na blacie.... Zastanawia mnie, czy teraz kiedy widnieje w ecu błąd p0404 sterownik nie podaje innej dawki wtryskowej albo coś ?? Dodatkowo po wymianie przewodów podciśnieniowych i zaworka vtg na nowe wciąż mam problem z przeładowaniem do 1600 i zastanawia mnie czy to nie ma z tym coś wspólnego

  9. #589
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Moze mieć bo w silnikach 16v zawór EGR jest też wykorzystywany do "gaszenia turbiny" tak aby szybciej schodziła z obrotów - innymi słowy wspomaga zmienną geometrie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #590
    Użytkownik Rowerzysta Avatar milek_22
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Witkowice/ k. Oświęcim
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 140KM 2002r
    Postów
    286

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Moze mieć bo w silnikach 16v zawór EGR jest też wykorzystywany do "gaszenia turbiny" tak aby szybciej schodziła z obrotów - innymi słowy wspomaga zmienną geometrie
    Można to rozumieć,że w momencie sporego przeładowania egr się uchyla ??

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory