Witam. Od dłuższego czasu szukam dobrego warsztatu który wymieni mi przekładnie kierowniczą albo zregeneruje z okolic śląska. Proszę o pomoc i ewentualna poradę.
Czy zna ktoś adres takiego warsztatu?
Pozdrawiam.
Witam. Od dłuższego czasu szukam dobrego warsztatu który wymieni mi przekładnie kierowniczą albo zregeneruje z okolic śląska. Proszę o pomoc i ewentualna poradę.
Czy zna ktoś adres takiego warsztatu?
Pozdrawiam.
ja kupiłem tu http://regeneracjaprzekladni.pl/kontakt.html - tyle,że musisz oddać starą...niewiele firm potrafi to zregenerować, te w naszych autach są zgrzewane.
Gdzieś czytałem, że nikt nie mógł dostać zregenerowanej ale widać coś się zmieniło.
Powiedzcie co Wam się dzieje z tymi przekładniami ? Jaki koszt regeneracji ?
Przerabiałem ten temat w Vectrze C, a tam jest wg.warsztatu ta sama przekładnia co w 159, Cromie i Saabie 9-3. Zaczeły się stuki, myślałem że w przednie zawieszenie się posypało a okazała się maglownica.Problem polega na gumowej osłonie która nie zaciska się na drążku kierowniczym przez co dostaje się do środka woda, piach i inny syf. Moja maglownica nie nadawała się już do regeneracji ze względu na silnie skorodowaną listwę więc zapłaciłem więcej - 1500 za drugą zregenerowaną zamiast 600-700 za regenerację mojej.
witaj. zadzwoń tam i pogadaj. http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-alfa-romeo-159-i1833530182.html
ps. mnie też czeka za jakiś czas wymiana :/ niestety, ale ten element to jest "fabrik feler" w tym modelu![]()
Witam. Dziękuje za podpowiedzi dobrze wiedzieć ze nie tylko ja przepadam za swoim samochodem.
Odnośnie tematu z zakupem zregenerowanej przekładni jestem sobie w stanie poradzić znalazłem kilka firm które się tym właśnie zajmują problem polega na tym ze zajmują ale wysyłkowo a mi chodzi o warsztat który by mi ja zdemontował a po podmianie zamontował z pełnym uzupełnieniem płynów itd. baz fuszerki lub zajął się tym kompleksowo.
Wymieniłem 2 drążki przekładni kierowniczej i w dalszym ciągu mam podczas jazdy taki krotki szybki stukot na nierównościach + stuki przy skręcaniu + przy maksymalnym skręcie w prawo zgrzyt w przekładni tak jakby jakaś cześć metalu tarła po drugiej. Wahacze sworznie są sprawdzone i są ok.Podobno listwa się zaciera albo została skrzywiona. Kierownica odbija skokowo z max. skrętu w prawą stronę ale to też nie jest reguła, jeszcze nie cieknie. Takie mam objawy.
Pitt24 kupiłeś a w którym warsztacie wymieniłeś?
ernest159 kupiłeś a w którym warsztacie wymieniłeś?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez Nemrak ; 29-09-2011 o 17:09
Ja wymieniałem tutaj:
http://www.tencar.com.pl/
kompleksowa obsługa na wysokim poziomie. Starą zdemontowali, pokazali !! na czym polega uszkodzenie i zamontowali drugą zregenerowaną. Ustawienie zbieżności po wymianie w cenie całej usługi.
Pod gumowe osłony drążka kierowniczego dostaje się w przedziwny sposób woda - nawet, jak osłona wygląda na całą, to może się okazać, że w środku jest mieszanka wody i smaru. Jeżeli ktoś będzie takim autem jeździł, to po pewnym czasie na drążku kierowniczym pojawia się korozja i wżery. Wżery te, "ślizgając się" wewnątrz uszczelniacza maglownicy, powodują jego uszkodzenie i pojawia się wyciek płynu wspomagania. Regeneracja jest o tyle uciążliwa, że przy zbyt głębokich wżerach trzeba odnawiać powierzchnię drążka, co generuje duże koszty i nie jest łatwe do wykonania. W pesymistycznym wariancie regeneracja może pochłonąć ok. 800 PLN. Warto więc przy okazji jakiejś inspekcji zawieszenia zajrzeć pod gumowe osłony. Ich wymiana + przesmarowanie drążka potrafi uchronić przed koniecznością wymiany maglownicy.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Zapraszam do nas... wymontujemy, zregenerujemy i zamontujemy spowrotem.
www.flar-ital.pl
Muszę się tylko dowiedzieć jak wygląda sprawa regeneracji przekładni ze 159-tki.
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA