Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Alfa Romeo 145 Problem

  1. #11
    crazyqs
    Gość

    Domyślnie

    No, zajadę chyba jutro do znanego mi mechanika żeby posłuchał co tam się dzieje nóż widelec może będzie padać ;p. Bo jak nie pada to samochód cud malina.

    Chyba że ktoś zna dobrego mechanika od alf w Zielonej Górze?

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar currahee
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995 r.
    Postów
    478

    Domyślnie

    Cytat Napisał crazyqs
    Bo jak nie pada to samochód cud malina.
    No cóż Włoszka to lubi słońce .
    FORZA ITALIA !

  3. #13
    crazyqs
    Gość

    Domyślnie

    No, to się rozumiemy bo ja też lobię słońce. Pech chciał że niedawno wyjechałem z domu jadę jadę nic nie pada alfa śmiga i nagle zaczyna padać ( pogoda w kratkę a za oknem teraz biało) i po chwili znów nierówne obroty dławienie się między 2-3 tys dziwne dźwięki z wydechu. Chyba mam egzemplarz którym można jeździć tylko w słoneczne dni;p

  4. #14
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Napisz koniecznie co Ci mechanior powie, ciekawa sprawa. Brzmi jak problem z dolotem lub kabelkami.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  5. #15
    crazyqs
    Gość

    Domyślnie

    Dobry pomysł, że też nie pomyślałem podobne objawy miałem w Uno. Winne były kable i świece. wymienię jutro te rzeczy. Jak nie pomorze udam się do mechanika. Co prawda Uno ma trochę mniej skomplikowany silnik ale nie raz się zdarza że najprostsze rzeczy są najbardziej złośliwe.

    Czy ktoś może napisać jakie świece do 1.6 TS należy kupić i w jakich cenach mniej więcej są?

  6. #16
    Wojce
    Gość

    Domyślnie

    Ja zapłaciłem za świece platynowe ngk u mechanika 580 zlp za komplet na allegro sa troche tańsze wytrzymaja podobno 100 tys. km ,tańsze tez sa jakies podróbki ale nie wiem czy warto oszczędzac ,wariator ok 500 zlp ,na allegro troche tańszy ,kompletny rozrzad około 350 no i robociza i pope wody tez warto wymienić ,także sie nazbiera ładna sumka :?

  7. #17
    crazyqs
    Gość

    Domyślnie

    Byłem dowiedzieć się cen świec i kabli, NGK te podstawowe 4 sztuki za 280zł 4 dodatkowe za 248zł kable około 100-150zł komplet. Gdzie indziej oferują mi komplet świec BERU za 49zł szt. Nie żebym był skąpy ale troszkę cienko z kasą w tej chwili po zakupie samochodu, czy te świece BERU są do zniesienia czy jakąś beznadzieja? Aha czy te 8 świec są tego samego rodzaju czy się czymś różnią?

  8. #18
    QBUS
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał crazyqs
    Byłem dowiedzieć się cen świec i kabli, NGK te podstawowe 4 sztuki za 280zł 4 dodatkowe za 248zł kable około 100-150zł komplet. Gdzie indziej oferują mi komplet świec BERU za 49zł szt. Nie żebym był skąpy ale troszkę cienko z kasą w tej chwili po zakupie samochodu, czy te świece BERU są do zniesienia czy jakąś beznadzieja? Aha czy te 8 świec są tego samego rodzaju czy się czymś różnią?
    Apropos kabli - ponieważ u nas są 4 cewki to kable WN idą tak naprawdę do tych małych świeczek od cewek (każda cewka zasila dwie świece na różnych cylindrach) pytanie czy kable kupujesz razem z fajkami na świece podstawowe? Ja mam problem, bo z tego co widzę to wszędzie są same kable, a nigdzie nie ma fajek (jak mi padły cewki to musiałem założyć stare, bo do nowych nie dali fajek).

  9. #19
    crazyqs
    Gość

    Domyślnie

    Zajrzałem dziś do moich kabli i świec, powiedźcie mi czy dobrze myślę że jedne świece są pod cewkami a drugie obok cewek? No patrząc pod przykrywkę znalazłem bardzo prawdopodobną przyczynę objaw. Ewidentnie jeden kabel jest troszkę podtopiony a na wewnętrznej stronie pokrywy widać ciemny osad tylko w tym jednym miejscu. Nie wiem czy dziś zdążę kupić kable, jeśli tak to odpowiem na twoje pytanie QBUS.

  10. #20
    QBUS
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał crazyqs
    Zajrzałem dziś do moich kabli i świec, powiedźcie mi czy dobrze myślę że jedne świece są pod cewkami a drugie obok cewek? No patrząc pod przykrywkę znalazłem bardzo prawdopodobną przyczynę objaw. Ewidentnie jeden kabel jest troszkę podtopiony a na wewnętrznej stronie pokrywy widać ciemny osad tylko w tym jednym miejscu. Nie wiem czy dziś zdążę kupić kable, jeśli tak to odpowiem na twoje pytanie QBUS.
    Tak, dokładnie tak jest - te większe świece maja kapturki, które są bezpośrednio połączone z cewkami, natomiast mniejsze są połączone kablami, ale nie z cewkami, które są przy cylindrze, w który wkręcona jest świeca (w momencie iskry na obie świece "odpalają" dwie różne cewki).

Podobne wątki

  1. *Problem * Alfa Romeo 156 2.4 JTD 98r
    Utworzone przez koczis81 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-01-2016, 12:58
  2. Alfa romeo 156 1.6 problem :(
    Utworzone przez Romeo_Alfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 08-02-2014, 22:39
  3. [146] Alfa Romeo 146 Ti Problem
    Utworzone przez eddy345 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 25-01-2012, 11:02
  4. Problem alfa romeo
    Utworzone przez miszka697 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-06-2011, 17:35
  5. Problem z Alfa romeo 156
    Utworzone przez marcin_p28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-12-2009, 19:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory