Strona 60 z 183 PierwszyPierwszy ... 10505152535455565758596061626364656667686970110160 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 591 do 600 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #591
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Mniej więcej tak to wygląda EGR działa jak zawór upustowy i pozbawia turbine spalin ją napędzajacych
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #592
    rafalps
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał milek_22 Zobacz post
    Jak juz wspomniałem wczesniej, mam jtd 16v 140km cf3 z 2002r. zmuszony byłem całkowicie zaslepić egr gdyż elektromagnes jest spalony co nie spowodowało wywalenia błędu na blacie.... Zastanawia mnie, czy teraz kiedy widnieje w ecu błąd p0404 sterownik nie podaje innej dawki wtryskowej albo coś ?? Dodatkowo po wymianie przewodów podciśnieniowych i zaworka vtg na nowe wciąż mam problem z przeładowaniem do 1600 i zastanawia mnie czy to nie ma z tym coś wspólnego
    U mnie w JTD 16V 140KM po całkowitym zaślepieniu EGR ciągle występował błąd P1238 (czyli normalne zachowanie w tym silniku) i nie występowało tak znaczne przeładowanie jak w logach, które widziałem u Ciebie (może minimalne było, ale w górnym zakresie obrotów, czyli tam gdzie EGR w normalnych warunkach i tak jest zamknięty, więc doszukiwałbym się innej przyczyny). Aktualnie mam EGR usunięty programowo i w ogóle odniosłem wrażenie, że błąd P1238 występujący po zaślepieniu EGR nie ma żadnego wpływu na pracę silnika, a samo zaślepienie nie powoduje przeładowania turbiny, przynajmniej tak było w moim przypadku.
    Ostatnio edytowane przez rafalps ; 02-10-2011 o 22:42

  3. #593
    Użytkownik Embrion Avatar buszmeno
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Piła/Wysoka
    Auto
    156 1.9 jtd sw 00r.
    Postów
    183

    Domyślnie

    witam planuje zaślepić egr w 1.9 jtd 105 km gdzie wstawić zaślepke dołaczam obrazek bo nie znam fachowo nazw Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P080210_13111.jpg
Wyświetleń:	6907
Rozmiar:	78.5 KB
ID:	36228wiec podpowiedzcie ni czy w miejscu nr 1 czy 2 a i jeszcze jedno oznaczylem rure nr 3 mam ja lekko dziurawą ma to jakies znaczenie i czy mozna ja jakos polutować czy zespawać z góry dzięki i pozdrawiam

  4. #594
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    NA twoje pytanie gdzie zaślepić padła juz odpowiedź wielokrotnie, więc wysil się i poszukaj w tym wątku. A jak masz dziurę wtej rurze to cała para z kolektora ucieka i masz ja do wymiany
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #595
    groszekk
    Gość

    Domyślnie

    no a ja już nie wiem jak to jest w przypadku mojego auta
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115km 2004r wersja po lifcie z komputerem pokładowym

    no i z tego co tu czytam to wychodzi na to że mam założyć tą owalną zaślepke bez dziury ale gadałem z kolegą któy robił to w swojej starszej belli i mówi że u mnie to już będzie ta blaszka z dziurkami bo mam czujnik

  6. #596
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Tak właśnie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #597
    Zerahat
    Gość

    Domyślnie

    Pomimo tego ze jestem kompletnym laikiem w sferze motoryzacji (w zasadzie umiem jeździć i dolać płynu do spryskiwacza ). Postanowiłem ze nie będę płacił mechanikom za każda pierdole. Na początek chciałem wyczyścić EGR ale niestety w poście z instrukcja demontażu wygasły wszystkie zdjęcia. Czy ktoś mógłby mi podać kompletna instrukcje demontażu ? żebym czegoś nie zje**** i w jakie klucze muszę się zaopatrzyć ?

  8. #598
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał Zerahat Zobacz post
    Pomimo tego ze jestem kompletnym laikiem w sferze motoryzacji (w zasadzie umiem jeździć i dolać płynu do spryskiwacza ). Postanowiłem ze nie będę płacił mechanikom za każda pierdole. Na początek chciałem wyczyścić EGR ale niestety w poście z instrukcja demontażu wygasły wszystkie zdjęcia. Czy ktoś mógłby mi podać kompletna instrukcje demontażu ? żebym czegoś nie zje**** i w jakie klucze muszę się zaopatrzyć ?
    polecam sprawdzic dzial zrob to sam, tam jest nawet kilka manuali jak wyczyscic EGR, sa tez gotowe doce do sciagniecia ze zdjeciami, takze jest tego pelno.
    Jesli chodzi o klucze najwygodniej skocz do jakiejs castoramy i kup zestaw kluczy, najwygodniej taki z odczepianymi koncowkami, gdzie masz klucze nasadowe, torxy etc + grzechotka i zazwyczaj pare innych drobiazgow ulatwiajacych dostanie sie do kazdej sruby, taki zestaw z 70zl, dodatkowo kup jakis srodek do wyczyszczenia rąk po pracy, pozostalosci po smarach/olejach b. trudno schodza, ze zwyklym rozpuszczalnikiem ciezko to idzie.

  9. #599
    Użytkownik Romeo Avatar maciekm88
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Słupsk/Kępno
    Auto
    156 2.4 JTD 2003r
    Postów
    799

    Domyślnie

    po przeczytaniu chyba wszystkiego, oraz zamówieniu zaślepki (1.9 115km) pozostaje mi jeszcze pytanie... czy potrzebne mi będą jakieś nowe uszczelki? pod egr, przepustnicę itd...? jeśli tak, to jakie?

  10. #600
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Nie nie będa potrzebne
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory