Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: 1.9 jtdm i Diesel Gaz

  1. #1
    JaSioo
    Gość

    Lightbulb 1.9 jtdm i Diesel Gaz

    Witam,
    Od jakiegoś czasu śledzę temat "Diesel Gaz". Nie bardzo się znam na mechanice, ale to wygląda mi na niezłe nitro do dizli...

    Skoro odciąża pompy na railu - może łatwiej będzie utrzymać wyższe ciśnienia. Jakie są wtedy progi przy chiptuningu na takiej instalacji - z tego co wiem to w polsce chyba nie ma jeszcze nikogo.

    2 pytanie to, który system by się lepiej nadawał pod tuning (dual-fuel czy diesel-gaz)?

    Większość mechaników robiło gigantyczne oczy ze zdumienia o czym mówię, jeden tylko szczerze i logicznie się wypowiedział - "Nie znam się, bo nikt tego nie robi, bo na osobówkę to drogo... zresztą kto ci to potem będzie serwisować?" - jak się mało kto zna to trudno się niezgodzić...

    Używając zwykłej statystki i danych na modelach eksperymentalnych bez chiptuningu (instalacje lpg i cng) + średnie chiptuningu wychodzi ze dałoby rade na niemal ori sprzecie pocisnąć 190/450... (wiadomo oryginalne sprzęgło by daleko nie zajechało)

    Mam nadzieję, że jakiś dobry tuner się zainteresuje tematem, bo średnio +20%/+40% za ok. 6kPLN przy jednoczesnej redukcji ciśnień i spalania chyba jest ciekawe. Stąd na ile by to poprawiło możliwości wirusowania Tylko jak napisałem wcześniej - nie jestem mechanikiem a power to nie tylko silnik...

    Link od którego można zacząć szukać więcej info o czym mówię : http://www.elpigaz.com/21354.dhtml - stąd to już google

    Pozdrawiam

  2. #2
    Masaq
    Gość

    Domyślnie

    Powiem Ci szczerze, że z własnego doświadczenia wiem że 90% gazowników nie ogarnia lpg w uturbionym silniku po modyfikacjach powiedzmy corrado G60 itp.

    Po doświadczeniach z tym i wiedza jaka posiadam o lpg szczerze mówiąc nie widzę tego kompletnie, no chyba że chcesz zostać mieszkańcem warsztatu gdzie montują i regulują lpg, oraz poznać połowę gazowników z polski bo coś mi się wydaje ze tak się to skończy.

    oczywiście znajdziesz znawcę w pl bo polak potrafi ale znając życie będziesz miał do niego 300 km

  3. #3
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    witam
    ja spotkałem sie z tym zjawiskiem, tylko w innym wydaniu.
    na zlomowisku serwisowalem duzego diesla w agregacie pradotwórczym i mieli tam mniejszy agregat z wolnossacym silnikiem Wola-Henshell(jesli ktos kojarzy)
    a ze to bylo zlomowisko samochodów to gazu mieli pod dostatkiem, podłaczali butle do kolektora ssacegi i to wszystko
    mówili ze agregat byl o wiele mocniejszy od standardu.


    to tak nawiasem mówiac.


    pzd.

Podobne wątki

  1. Alfa 159 Diesel JTD/JTDm 1.9 czy 2.0
    Utworzone przez Firex w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 07-03-2017, 07:35
  2. Alfa Romeo 159 1.9 Diesel VS GT 1.9 Diesel
    Utworzone przez damiansmoke w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 25-10-2014, 10:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory