Witam, wczoraj zrobiłem diagnostykę bo jak jezdziłem po mieście to strasznie falował kilka razy zgasł dosłownie silnik wariował jak nigdy, a więc wyszło pare błędów P1173, P0170, P0130 ale te błedy Bubu123 opisał kilka postów wyżej więc nie ma problemu je znowu opisywać, choć zastanawia mnie to bo jednak kupiłem przecież nową sonde bosch'a trochę to dziwne może ukłąd wydechowy tylko tyle że tłumik końcowy mam kompletnie wypalony a przecież chyba sonda nie zbiera danych z końcowego tylko gdyby był łącznik przepalony to rozumiem a on jest ok, no zostawiam opinie naszemu specjaliście Bubu(dzięki za pomoc
)
a więc pełna diagnostyka na zimnym silniku, po resecie ecu i w trakcie :
- błędy http://imageshack.us/photo/my-images/37/bdy.png/
- 1 wykres przed resetem ecu http://imageshack.us/photo/my-images...esetemecu.png/
- 2 wykres przed resetem ecu http://imageshack.us/photo/my-images...esetemecu.png/
- 3 wykres przed resetem ecu http://imageshack.us/photo/my-images...esetemecu.png/
- 4 wykres przed resetem ecu http://imageshack.us/photo/my-images...esetemecu.png/
- po resecie ecu 1 wykres http://imageshack.us/photo/my-images...cu1wykres.png/
- po resecie ecu 2 wykres http://imageshack.us/photo/my-images...cu2wykres.png/
- po resecie ecu 3 wykres http://imageshack.us/photo/my-images...cu3wykres.png/
- po resecie ecu 4 wykres http://imageshack.us/photo/my-images...cu4wykres.png/
- po resecie ecu 4;1 wykres http://imageshack.us/photo/my-images...u41wykres.png/
- Reset ECU (zdj.1) http://imageshack.us/photo/my-images...etecuzdj1.png/
- Reset ECU (zdj.2) http://imageshack.us/photo/my-images...etecuzdj2.png/
- Reset ECU (zdj.3) http://imageshack.us/photo/my-images...etecuzdj3.png/
- Reset ECU (zdj.4) http://imageshack.us/photo/my-images...etecuzdj4.png/
, a może przepływka przekłamuje i uszkodziła sondę.
( - TRA, FRA duża wartośc dodatnia, zbyt uboga mieszanka, korekta dąży do tego aby wydłużyć czas wtrysku
zbyt uboga mieszanka - przyczyny-- nieszczelnośc kolektora dolotowego-- nieszczelnośc na drodze przepływomierz a przepustnica-- za małe cisnienie paliwa-- uszkodzony wtryskiwacz, za mały przepływ paliwa-- zużyty lub uszkodzony czujnik tlenu. )
to może którys z wtryskiwaczy
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam