Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Czemu jest tak mało benzyn na rynku?

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Brera 2.4 JTDM 243,4 KM 509,9Nm by Cinsoft
    Postów
    36

    Domyślnie

    Ja zawsze miałem dużą wolnossącą benzynę na min. 6 garach, choć do dziś mam V8 dłubaną przez Lorinsera. Alfe kupiłem na codzienne dojazdy do pracy, robię dziennie 100-120 km, czasem więcej. Zamieniłem na nią wlnossaka 3.2 w benzynie. Ten diesel po chipie naprawdę daje radę. Ale w życiu nie kupiłbym małej wyżyłowanej benzyny na turbo. Ani to dźwięk,ani moment obr. Jednak v8 nawet z podobną mocą ma zupełnie inne odejście niż takie dłubane na 300 koni tfsi ze szmelcwagena. Nie lubię po prostu małych benzy..

  2. #12
    Użytkownik Ogier Avatar Rewil
    Dołączył
    05 2010
    Auto
    BMW 440i M / Alfa 159 / kiedyś 156 SW
    Postów
    192

    Domyślnie

    1.4TSI, śmieszny litraż, dźwięku nie ma, a nie całe 10s bez problemu robi do setki i to w ciężkim passacie ;D. 1.8TSI już robi wszystkich jak chce, kiedyś CC przedemną staneło na światłach, to jeszcze w życiu nikt mi tak nie odszedł.
    Skoro zwykłe 1.4 może rywalizować z alfowskim dieslem 2.4, siedząc mu ładnie tuż przy ogonie, więc jest coś nie halo.

    Więc pancerwageny takie złe znowu nie są.

    2.0 Mitsubishi Lancer X GSR - 5s do 100? Więc litraż akurat nie ma nic do rzeczy, liczy się przyśpieszenie. A technologia sprawiła, że alfy jednak leżą pod tym względem. Mając 3.2 w alfie nawet szału nie robi na ten moment, ba, do tego jak ktoś powiedział wcześniej, żre hektolitry benzyny. Świadomość braku specjalności w osiągach do stosunku konsumpcji paliwa względem innych, sprawiają że tylko JTD ma jakieś znaczenie.

    Wogóle z JTS idzie coś modyfikować, czy nie bardzo?
    Inteligentna kamera samochodowa, z użyciem sztucznej inteligencji - watchoutai.com


  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    159 po prostu nie ma dobrej benzyny.
    1.9 i 2.2 - wpadka z rozrządami i ogólnie pomylone.
    3.2 - nie powalające osiągi i duży apatyt na paliwo.
    Tutaj doszukiwał bym się problemów.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    zgadza sie - nie ma dobrych benzyn,
    moze Tbi, ale i tak jesli to zestawimy z pieciocylindrowym 2.4 lub 2.0 z chipem to sie okaze ze diesel jezdzi porownywalnie, pali mniej a dodatkowo niezle brzmi Tbi mimo ze to benzyna nie ma brzmienia IMO w ogole...

    Diesel jest popularniejszy, jest latwiej dostepny i duzy wybor: 1.9, 2.0, 2.4 + wieksze mozliwosci stosunkowo latwego zwiekszenia mocy.
    Dodatkowo jest bardziej oszczedny (przynajmniej w teorii bo koszt serwisowania diesla jest wiekszy, ale pali mniej i ON jest tanszy.
    Choc narazie nie ma danych jak wyglada serwisowanie Tbi - tam tez turbina i dodatkowo stosunkowo maly wyzylowany silnik.

    3.2 w beznynie to fajny motor ale auto ma dodatkowo jeszcze wieksza nadwage i chory apetyt na paliwo, za to niezle brzmi (w sensie najlepiej z wyzej wymienionych) choc tez j nie urywa w porownaniu np z 3.2 V6 alfy
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 21-10-2011 o 09:23

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mor_pl Zobacz post
    Ja zawsze miałem dużą wolnossącą benzynę na min. 6 garach, choć do dziś mam V8 dłubaną przez Lorinsera. Alfe kupiłem na codzienne dojazdy do pracy, robię dziennie 100-120 km, czasem więcej. Zamieniłem na nią wlnossaka 3.2 w benzynie. Ten diesel po chipie naprawdę daje radę. Ale w życiu nie kupiłbym małej wyżyłowanej benzyny na turbo. Ani to dźwięk,ani moment obr. Jednak v8 nawet z podobną mocą ma zupełnie inne odejście niż takie dłubane na 300 koni tfsi ze szmelcwagena. Nie lubię po prostu małych benzy..
    No to popatrz jak o połowę mniejsza uturbiona benzyna kopie tyłek na elastycznośći dużej wolnossącej benzynie :
    http://www.zeperfs.com/en/duel3074-2127.htm ma prawie taki sam moment obrotowy!

Podobne wątki

  1. [159] Moja alfa wypłynęła na rynku
    Utworzone przez krzysiek1250 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 97
    Ostatni post / autor: 31-12-2015, 18:24
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 06-05-2013, 14:37
  3. [164] Realia rynku a cena mojej 164
    Utworzone przez Xofer w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 15-03-2011, 11:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory