Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 56 z 56

Temat: Uwaga przestroga, można uwalić ecu

  1. #51
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - no to masz zapasowe ECU i trochę praktyki.
    - ECU M1.5.5 jest nie do zniszczenia, no chyba że mehanik resetem wykasuje flasha.
    - Panie chroń nas od takich mehaników.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #52
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    -Jadę w poniedziałek po zwrot pieniędzy od mechanika. Ja bym ich ustawił pod ścianą a dalej to wiadomo.
    -Mam zapasowe ECU, zapasowe przepływomierze, przekaźniki, pompę paliwa i resztę drobnicy
    -Chciałbym jeszcze to zapasowe ECU wyzerować do Virgin State, także praktyka dopiero przyjdzie
    -Chyba że dam do mechanika i resetem wykasuje flasha, będzie bez IMMO i bez niczego
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  3. #53
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Życzę powodzenia.
    Napisz, czy odzyskałeś pieniądze.
    A tak na marginesie - wiesz, kto załatwił te piny w ECU ?

  4. #54
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Mogłem uszkodzić ja wymieniając przepustnice z krokowym, bo po mojej robicie zaczął mi silnik gasnąć. Tylko jest to o tyle dziwne że zawsze cokolwiek robię, robię powoli i dokładnie, a tu ta niespodzianka. Wnioskuję że zakładając wtyczkę na ECU trzeba to robić bardzo ostrożnie bo niesamowicie miękkie są te piny.

    ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:38 ----------

    -SG0240 a jak Twoja furka chodzi, masz falowanie jakieś? wymieniłem krokowego, uszkodziłem ECU a falowanie nadal jest ja mam falowanie jak auto się toczy, jak zatrzymam to zanika, czego to może być powodem, jak wspomniałem wyżej krokowy był wymieniany, zaviaseq zmniejszył ten efekt poprzez wypięcie przewodu w zegarów, ale czy tak można?
    -pytanie drugie do Bubu, dlaczego już nie TS, przecież to bez problematyczne auta
    Ostatnio edytowane przez motofan ; 22-10-2011 o 22:42
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  5. #55
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    może coś z serwem masz nie tak, tam jest zaworek na przewodzie do kolektora, może go hu szczelił

    co do pinów, ktoś u mnie popsuł tą blaszkę dociskającą kostkę, udało mi się zgiąć jeden pin i auto wogóle nie zapalało, po zwarciu ecu działa

  6. #56
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    Mogłem uszkodzić ja wymieniając przepustnice z krokowym, bo po mojej robicie zaczął mi silnik gasnąć. Tylko jest to o tyle dziwne że zawsze cokolwiek robię, robię powoli i dokładnie, a tu ta niespodzianka. Wnioskuję że zakładając wtyczkę na ECU trzeba to robić bardzo ostrożnie bo niesamowicie miękkie są te piny.

    ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:38 ----------

    -SG0240 a jak Twoja furka chodzi, masz falowanie jakieś? wymieniłem krokowego, uszkodziłem ECU a falowanie nadal jest ja mam falowanie jak auto się toczy, jak zatrzymam to zanika, czego to może być powodem, jak wspomniałem wyżej krokowy był wymieniany, zaviaseq zmniejszył ten efekt poprzez wypięcie przewodu w zegarów, ale czy tak można?
    -pytanie drugie do Bubu, dlaczego już nie TS, przecież to bez problematyczne auta
    Ja miałem do tej pory różne problemy, ale falowania nigdy nie byo.
    A furka chodzi dobrze, tylko muszę się kiedyś zabrać za wymianę rozrządu wraz z pompą, bo już powoli czas na niego. Przy okazji wymienię Halla bo mam padniętego i jeżdźę już kilka lat z zapaloną marchewką.
    Muszę się jeszcze dokładniej przyjrzeć swojemu kolektorowi, bo mam wymieniony na metalowy z klapą upustową własnej roboty i chyba mam minmimalnie lewe powietrze, bo mimo dobrej sondy, skład spalin nie jest najlepszy.
    A piny w ECU faktycznie nie są za mocne - kolega bubu zawsze mi o tym przypominał, jak razem "grzebaliśmy" przy naszych samochodach.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 23-10-2011 o 10:20

Podobne wątki

  1. Przestroga
    Utworzone przez M&M w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 16-02-2012, 09:44
  2. przestroga dla wszystkich
    Utworzone przez nymo w dziale 156
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 26-01-2012, 19:16
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 16:05
  4. UWAGA UWAGA!!! Mój własny film o mojej 145-ce
    Utworzone przez kiler w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-03-2007, 23:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory