- no to masz zapasowe ECU i trochę praktyki.
- ECU M1.5.5 jest nie do zniszczenia, no chyba że mehanik resetem wykasuje flasha.
- Panie chroń nas od takich mehaników.
- no to masz zapasowe ECU i trochę praktyki.
- ECU M1.5.5 jest nie do zniszczenia, no chyba że mehanik resetem wykasuje flasha.
- Panie chroń nas od takich mehaników.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-Jadę w poniedziałek po zwrot pieniędzy od mechanika. Ja bym ich ustawił pod ścianą a dalej to wiadomo.
-Mam zapasowe ECU, zapasowe przepływomierze, przekaźniki, pompę paliwa i resztę drobnicy
-Chciałbym jeszcze to zapasowe ECU wyzerować do Virgin State, także praktyka dopiero przyjdzie
-Chyba że dam do mechanika i resetem wykasuje flasha, będzie bez IMMO i bez niczego![]()
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
Życzę powodzenia.
Napisz, czy odzyskałeś pieniądze.
A tak na marginesie - wiesz, kto załatwił te piny w ECU ?
Mogłem uszkodzić ja wymieniając przepustnice z krokowym, bo po mojej robicie zaczął mi silnik gasnąć. Tylko jest to o tyle dziwne że zawsze cokolwiek robię, robię powoli i dokładnie, a tu ta niespodzianka. Wnioskuję że zakładając wtyczkę na ECU trzeba to robić bardzo ostrożnie bo niesamowicie miękkie są te piny.
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:38 ----------
-SG0240 a jak Twoja furka chodzi, masz falowanie jakieś? wymieniłem krokowego, uszkodziłem ECU a falowanie nadal jestja mam falowanie jak auto się toczy, jak zatrzymam to zanika, czego to może być powodem, jak wspomniałem wyżej krokowy był wymieniany, zaviaseq zmniejszył ten efekt poprzez wypięcie przewodu w zegarów, ale czy tak można?
-pytanie drugie do Bubu, dlaczego już nie TS, przecież to bez problematyczne auta![]()
Ostatnio edytowane przez motofan ; 22-10-2011 o 22:42
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
może coś z serwem masz nie tak, tam jest zaworek na przewodzie do kolektora, może go hu szczelił
co do pinów, ktoś u mnie popsuł tą blaszkę dociskającą kostkę, udało mi się zgiąć jeden pin i auto wogóle nie zapalało, po zwarciu ecu działa
Ja miałem do tej pory różne problemy, ale falowania nigdy nie byo.
A furka chodzi dobrze, tylko muszę się kiedyś zabrać za wymianę rozrządu wraz z pompą, bo już powoli czas na niego. Przy okazji wymienię Halla bo mam padniętego i jeżdźę już kilka lat z zapaloną marchewką.
Muszę się jeszcze dokładniej przyjrzeć swojemu kolektorowi, bo mam wymieniony na metalowy z klapą upustową własnej roboty i chyba mam minmimalnie lewe powietrze, bo mimo dobrej sondy, skład spalin nie jest najlepszy.
A piny w ECU faktycznie nie są za mocne - kolega bubu zawsze mi o tym przypominał, jak razem "grzebaliśmy" przy naszych samochodach.
Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 23-10-2011 o 10:20