takie pier.... w niczym nie pomaga. chyba musze sam sie z tym uporac ;/
takie pier.... w niczym nie pomaga. chyba musze sam sie z tym uporac ;/
Kolego kovi4,
bez urazy ale to jest tylko forum jeśli chcesz to podjedź do ASO i Ci zrobią za "odpowiednią" sumię pieniędzy.
Ale do sprawy, masz pewno uszkodzone nadajniki poziomowania (są połączone dźwigienkami do wahaczy z prawej strony), doraźnym rozwiązaniem jest odpięcie złączek od silników regulacji i wyregulowanie wysokości świateł (nie będzie autopoziomowania ale to i tak lepsze).
Ja pier.....
Tak, a jak nie podziała to niech sobie wsadzi kamienie w przednią sprężynę żeby przód stał wyżej, to będą świeciły wyżej... Genialna rada. Jak z tego wydedukowałeś że czujniki są złe to ja nie wiem. Chyba po zapachu. Sam stwierdzasz że pewno są zepsute po czym każesz mu nimi regulować wysokość światła? Serio - zastanowiłeś się nad tą radą? Wybacz że się irytuję, ale taką pomoc to o kant d..y rozbić. Zaczyna się od rzeczy najprostszych metodą diagnostyczną, a nie zrobić rzeźbę i jakoś będzie.
Wracając:
kovi - jaki jest ruch świateł po włączeniu ich - znaczny czy takie ledwo drgnięcie? być może są wykręcone na maksa i coś tam ruszają podczas sekwencji odpalania. Tymczasem ruch ma być od świecenia na wprost do świecenia na 2 metry i z powrotem. Takie 15 stopni lub więcej na oko.
Reguluje się tylko i wyłącznie imbusem na silniczku. Innych nie ruszaj.
Ostatnio edytowane przez żuwik ; 24-10-2011 o 13:13
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"
Ale śruba regulacyjna jest w silniczku, nie trzeba ruszać lampy. Podejrzewam jednak, że nie są zepsute a po prostu nie wpięte.
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
dziekuje za zainreresowanie problemem. faktycznie zirytowalem sie bo teksty "zagraj w lotto" itp to wogole nie ma sensu komentowac. ruch ksenonow po odpaleniu jest stosunkowo duzy, takze chyba jest ok. robi sie juz w tym momencie szarowka, to moze pojde sie z tym pobawic. sprawdze czy faktycznie silniczki nie sa wpiete bo wyciagalem je bez najmniejszego oporu...
---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 17:14 ----------
Po przeprowadzeniu operacji zgodnie z instrukcja kolegi ŻUWIKa regulacja reczna imbusem zaczela dzialac!takze wyregulowalem sobie na oko swiatelka, a jutro podjade na stacje diagnostyczna wprowadzic poprawki zeby nie razic innych kierowcow. Pozostalo tylko podziekowac koledze - oby wiecej forumowiczow bylo tak pomocnych - Żuwik flaszka sie nalezy dla ciebie. PODZIEKOWAL ^^
Spoko, sam się tego tutaj nauczyłem. Podstawą jest diagnostyka i szukanie przyczyny problemu a nie rozwiązań.
Cieszę się, że moja upartość się przydała.
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
co wy tak dywagujecie, śruba poziomowania jest zakończona pod imbus (nie pod krzyżak - bo być może nią kręciłeś, efekt jest podobny właśnie do zerwanego cięgna) i jest widoczna bez ściągania jakiejkolwiek plastikowej osłonki, od góry, po podniesieniu maski. Nie czytałem wszystkiego, ale co ma tu do rzeczy samopoziomowanie ? ono tylko zbiera informacje o ugięciu obu wahaczy pojazdu i na tej postawie kompensuje przysiadanie, ale wyjściowe parametry muszą być ustawione właśnie tą śrubą.
Bo co w przypadku gdy zmieniamy wahacz i nowy ma minimalnie wyżej jedno z mocowań a 2gie niżej ? jakoś nie jest to chyba awaria układu samopoziomującego, no chyba że sądzisz że samopoziomowanie działa na zasadzie poziomicy... wtedy byłby problem przy podjeżdżaniu pod górkę... światła w dół lub z górki... światła do góry i oświetlamy całą dolinę![]()
witam w fiat ecu scan , tym nowym jest regulacja świateł
a szkoda, bo może wtedy wypowiedziałbyś się bardziej w temaciePomijając, że mam wątpliwości (i pewnie nie tylko ja) komu tak naprawdę odpowiadasz...
W wersji płatnej, o czym wspomniałem na poprzedniej stronie, ale do piractwa nie namawiam. FES to świetny projekt i wart swojej ceny.
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...