Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: Zagatka - trzeszczenie gumy

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    najlepszy efekt "trzeszczącej kanapy" jest w "mroźny suchy dzień" , (: niewiem czy kolega ściemniał i się nabijał ale podobno słyszał mnie z 2km haha, pierwszy raz jak mnie to dopadlo to wstydziłem się na ulicę wyjechać tak strasznie dawało, pozatym miałem ten silikon w sprayu i nic mi n ie pomogło, może jakos źle aplikowałem ten środek niewiem

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar moristkkf
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Pomorze Bytów
    Auto
    Była Alfa Romeo 147 FL 1.6 TS Distinctive. Jest BMW X3 Xdrive
    Postów
    104

    Domyślnie

    wychodzi na to że wszystkim trzeszczy..mi też ale po przejechaniu paru metrów przechodzi..nic nie puka nic nie stuka nie ma luzów jezdzi się dalej..a póki co silikon w sprayu ..
    Ostatnio edytowane przez moristkkf ; 21-10-2011 o 19:42

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kivi89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    445

    Domyślnie

    a mi chrupie jak sa upaly takie fest i trzeszczy jak jest zimno bylem u 3 mechanikow jak chcialem zlokalizowac z kad to dochodzi.. i zadnych luzow nie ma! wachacze swieze a i tak czasami chrupia i trzeszcza stwierdzilem wiec ze tak juz musi byc

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Młody 25
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gostyń wlkp.
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 - 155 KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    koledzy to jest - POPROSTU UROK ALFY ze czasami sie cos oddzywa (chrupie)

  5. #25
    arcz11
    Gość

    Red face Proste i tanie rozwiązanie na trzeszczące tuleje i niewielkie luzy

    Rok temu założyłem nowe wachacze górne i już latem były oznaki skrzypienia i luzów na tulejach. Poradziłem sobie tak że an wyjęte tuleje z wachaczy nałożyłem termokurczliwe mufy kablowe z klejem i podgrzałem opalarką. Po ostygnięciu wyrównałem do frezu na tdlei i ściołem ostrą krawędż, posmarowałem smarem grafitowym i ściskiem wcisnołem w wachacz. Mineły 3 miesiące i pracuje lepiej jak nowy

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ozzzi
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Modliborzyce/Janów Lubelski. LJA
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2000 Była, Teraz Alfa Romeo 156 1.8TS Sportwagon FL, Opel Astra G OPC
    Postów
    428

    Domyślnie

    A mi trzeszczy tylko jeden wahacz górny i to ten którego ostatnio odłączałem z powodu wymiany przegubu zpryskałem go smarem w spreju podobnym do WD i 2tyg cisza teraz znów trudno trzeba z tym żyć

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    chojnów
    Auto
    AR156 1.9jtd '01 SW
    Postów
    79

    Domyślnie

    Kolego Arcz11 o jakich mufach mówisz, zwykłe kablowe nN, czy może jakieś elementy z muf SN czy innych specjalistycznych ?

  8. #28
    arcz11
    Gość

    Domyślnie

    Zwykłe kablowe termo-kurczliwe , najlepiej z klejem [ takie czarne którymi się kable naprawia ]

Podobne wątki

  1. [159] Trzeszczenie w podszybiu.
    Utworzone przez blackrave w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 94
    Ostatni post / autor: 13-08-2023, 20:14
  2. [159] Trzeszczenie na podszybiu
    Utworzone przez Peter82 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-05-2015, 10:34
  3. Trzeszczenie nad schowkiem
    Utworzone przez xander122 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-04-2013, 19:42
  4. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-01-2012, 09:18
  5. Trzeszczenie
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 13:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory