Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Temat: AR 155 Q4 czy Lancia Delta Integrale HF

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    delta integrale!!!!!!

    od dzieciństwa to jeden z moich faworytów ogolnie...
    Mam to samo
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Tomek G.
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 156 2.5 V6 blue cosmo
    Postów
    142

    Domyślnie

    Cytat Napisał b.pawelek
    Ale nie podoba mi sie i kojarzy mi sie (od razu przepraszam ) z polonezem starym tym co tez miał okragłe lampki.
    Nic dziwnego ze ci sie kojarzy bo nasz poczciwy poldek to odrzucony pierwszy projekt delty :wink: Analogicznie jak daewoo espero to pierwotny projekt xantii-też pewne podobieństwa widać.
    Timeline: Nissan Sunny Y10 2.0d->Alfa Romeo 156 2.5 V6->Ford Focus mk2fl 1.8 TDCI->Lexus IS200 + Fiat 126p elx

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    Słuchaj ja bym brał q4 one też nie tracą na wartości już i jest je tak samo trudno sprzedać jak LAncie
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    złom
    Postów
    723

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fred
    Jesli ma sie kręcić to jednak Lancia Delta Integrale HF.
    Jest mniejsza (niższa i bardziej kompaktowa od 155) a przez to mniej podatna na odksztalcenia budy i łatwiejsza w prowadzeniu ( a raczej kontrolowaniu w ostrych manewrach)

    FRED
    Jest dokładnie na odwrót. Jedną Z GŁÓWNYCH WAD integrale jest MAŁA SZTYWNOŚĆ nadwozia, które nie radzi sobie z przenoszonymi obciążeniami od układu napędowego. Na prawdę polecam poczytać czasami prasy specjalistycznej, zasięgnąc porad użytkowników aut, niż pisać byle pisać... :| Poza tym większy rozstaw osi równa się mniejsza nerwowość tak przy okazji.

    155Q4 w dobrym stanie chyba będzie łatwiej wyrwać bo nie ma takiego prestiżu jak integrale, jednak z dwóch aut wolałbym Lancie, niż wilka w owczej skórze.
    1984 GTV6 3.2 24V

  5. #15
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    jest jeszcze jedna ważna rzecz - z częsciami do Integrale zaczyna być problem (patrz kierunkowskazy) a i ceny są niebotyczne (mówimy tu o nadwoziowych) Ja bym wolał Lancię. Legenda, dla mnie jeden z niewielu hatchbacków do zaakceptowania. Integrale i tak do zabawy jak dla mnie wymaga min rozpórek, najlepiej klatki...ciężki wybór...miałem okazję jechać 1 i 2gim i np integrale masz okazje wyrwać w mocniejszych wersjach niz q4...aha wrażenia z jazdy lancia - jak dla mnie subiektywnie lepsza zabawa i większe emocje

  6. #16
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,221

    Domyślnie

    jeśli jeszcze decyzji nie podjełeś w najnowszym Top Gear jest spory artykuł o Lancii Integrale. polecam
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  7. #17
    fabian
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobryt
    jeśli jeszcze decyzji nie podjełeś w najnowszym Top Gear jest spory artykuł o Lancii Integrale. polecam
    w TG za kazdym razem jak pisza o makaronach, to sugeruja olbrzymia usterkowosc tych aut.. nie wazne jaka marka, nie wazne jaki model..

  8. #18
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    hmmm bo ja wiem, artykuł w top gear jest raczej cienki.... powiem inaczej spróbuj obu aut usiądź w nich przejdź się (integralek jest pare do wyboru na allegro, Q4 też się czasami pojawia, jak nie to leć do fanta team oni ją mają) i oceń sam. reszta dywagacji to tylko pobożne życzenia PS Zawsze możesz się pobawić jeszcze w 33 z napędem na 4 łapy (permanent4 lub 4x4). Też ciekawa alternatywa, tylko mocy mało może być ,ale uturbisz i masz coś b nietuzinkowego

    dorzucam link do str fanta team




    >>KLIK<<

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    no niestety, już nie mamy jedna q4 została sprzedana, a druga rdzewieje w garażu nieodpalana conajmniej rok.
    Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć ze 155q4 daje naprawdę dużo frajdy z jazdy to jest to auto bardzo trudne w utrzymaniu dobrego stanu technicznego, a jednoczenie bardzo podatne na wszelkie awarie. Obie q4 które mielismy było przez ok 3 lata mocno dofinansowane, ale nie pamietam zeby któras z nich była przez dłuzszy okres (powiedzmy więcej niż 2 miesiace) w pełni sprawna (przekrecone panewki, nieładujące turbo, wylane amory i takie tam drobnostki). Podejrzewam ze z integralkami może byc podobnie.

  10. #20
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    hmmm no tak z integrale nie jest tak zle, ale tylko w specyfikacji evo, o tyle o ile ktos sie tzrymal dobrych czesci i podawal ze kupuje do evo - podobno jest różnica w jakosci części - opinia własciciela wersji z evo i bez....

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory