Pod pokrywą zaworów na wałkach rozrządu i stopkach
Pod pokrywą zaworów na wałkach rozrządu i stopkach
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
tak jak w ts-e?
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Dobra, najpierw świece. Ja miałem w 24V ten sam problem - świece nie dały rady, przelot miały jakiś śmieszny.
a gdzie to wkrecic bo nic takiego nie widzialem ?
alfapier, dzięki za filmik, brzmi jak rasowce V8 ze złotej hamerykańskiej epoki![]()
rozrząd jest ustawiony dobrze (chyba że rozpinałeś), mówiłem żebyś ustawił zawory na prawej głowicy bo strasznie klepały już , sprawdź świece, przewody masz prawie nowe.
Sprawdź szczelność dolotu na baranach,
wygląda na to że któryś garnek gubi zapłon.
Ostatnio edytowane przez qdlacz007 ; 30-10-2011 o 11:39
2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo
ok sprawdze czyli nic powaznego sie tam nie dzieje ? a tak pozatym to bede musial szukac alusow bo te co mam nie pasuja ( obcieraja o zaciski) jakie ET ma byc felgi
skoro silnik jezdził u mnie bez problemowo, to powinno być dalej tak samo, chyba że coś podczas transportu się stało , ale w zasadzie też nie ma takiej możliwości, sprawdź która świeca jest podejrzana ,
z ET nie pomogę niestety , nie pamiętam jakie było.
---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:31 ----------
najprościej odpinaj pokolei cylindry na cewce i obserwój , zaoszczędzisz wykręcanie wszystkich świec.
2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo
przestal strzelac w tlumik tak sam z siebie