Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: 159 1,9 JTDM Remap vs VW Passat 2.0 TDI 170 KM

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    na stronie godula motor sport piszą, że zrobiona przez nich 180 konna alfa 1,9 jtdm ma 7.7 s do setki...ciekawe czy to możliwe?
    Jesli 159 to niemozliwe. 180 konne auto o masie pod 1,6 t nie zrobi takiego czasu.Moja 156 1330kg z mocą 175/390 robiła powtarzalne 7,3/7,4 do 100 mierzone g-techem.Natomiast w 8,8s 2,0MJTD 170km jetem w stanie uwierzyć.

    159 1,9 16v po koksie powinna spokojnie odchodzić passatowi 2,0 170km serii,ale dopiero od 120-130 czyli tak jak autor wątku pisał.Waga niestety zabija te konie.

  2. #22
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Piotrków
    Auto
    AR 159 1,9 jtdm 2007/ 187,8 KM - 417 Nm
    Postów
    187

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Jesli 159 to niemozliwe. 180 konne auto o masie pod 1,6 t nie zrobi takiego czasu.Moja 156 1330kg z mocą 175/390 robiła powtarzalne 7,3/7,4 do 100 mierzone g-techem.Natomiast w 8,8s 2,0MJTD 170km jetem w stanie uwierzyć.
    No dokładnie raczej ciężko tu każde 100kg to dużo straty. Uwierzę w jakiś poziom 8,2 s, przy moim ~188/417, ale po niżej 8 to raczej nie ma szans zejść - kiepska 1, kupa masy, 1750 T to pójdzie kapkę poniżej 8, ale też nie za dużo i chyba tam skrzynia jest trochę lepsza.

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    159 1,9 16v po koksie powinna spokojnie odchodzić passatowi 2,0 170km serii,ale dopiero od 120-130 czyli tak jak autor wątku pisał.Waga niestety zabija te konie.

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    waga i dziadowoskie przelozenie, mozesz i miec 300 kuni a do 100 bedzie to samo co w 1.9 150 kuni. ino elestyczny moment da rade i miedy 120-200 idzie ladnei ot i cala filozofia ,w pasku 170 skryznia jest dobrze zestopnowana w 159 jakos tak dziwnie kiedy powinna byc juz moc to sie konczy. Mnie w mojej 159 wkurza to ze czuje sie jak autobusie niby jest moc i moment a jednak waga go zabiera
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    ma ktoś z Was doświadczenia z czipowaniem 1.9 jtdm 16 V u Goduli? Zaczyna mi brakować mocy...

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    ma ktoś z Was doświadczenia z czipowaniem 1.9 jtdm 16 V u Goduli? Zaczyna mi brakować mocy...
    Ot . Jedź do Cinka ,lub compsport.Daruj sobie Godulę

    END OT.

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    mam do niego rzut beretem - dlatego pytam...

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    mam do niego rzut beretem - dlatego pytam...
    Godula od jakiegoś czasu urządza partyzantkę. Jeszcze jak się w Krakowie stacjonował to odwiedziłem go ze 3-4 razy z różnymi autami, ale jak jego pracownicy zaczęli mówić o konieczności rozbierania silnika na części pierwsze przy praktycznie dowolnej awarii - to sobie darowałem. Najlepsza opcja to Cinek, bo przerobił tych aut dziesiątki.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Odradzam Godule. Naciagacze. Koledzy powzej dobrze Ci podpowiedzieli.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    mam do niego rzut beretem - dlatego pytam...
    Też polecam Marcina z Gliwic )

    Dał radę z moją bellą
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

Podobne wątki

  1. [bravo 1,9 JTD CF2] Remap silnika
    Utworzone przez jacjacek w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-04-2012, 22:49
  2. 1.9 Multijet TwinTurbo - remap
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-03-2011, 14:23
  3. 1.9MJTD 150PS DPF - remap + usunięcie EGR
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-08-2010, 12:35
  4. 2.0 Multijet z DPF - remap
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 13:49
  5. [147] AR 1.9jtd 16v (140) remap ?
    Utworzone przez KamilAR147 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2009, 16:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory