Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 58

Temat: parujące szyby

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    145 tak jak 155 ma słabe wentylowanie kabiny już fabrycznie więc nie dziwcie się czemu wam tak szyby parują.

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar aqaz
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Konstantynów Łódzki
    Postów
    305

    Domyślnie

    wspomniane fotki
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	201110282578.jpg
Wyświetleń:	132
Rozmiar:	60.2 KB
ID:	37719

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	201110282580.jpg
Wyświetleń:	130
Rozmiar:	114.4 KB
ID:	37720
    dźwięk + przyspieszenie + elastyczność = V6

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał aqaz Zobacz post
    znalazł się znawca... twoim zdaniem auto jest tak hermetyczne bez tej klapki, że po zamknięciu klapy pasażerom by bębenki popękały w uszach albo szyby i dach by rozsadziło
    Po pierwsze, czytaj ze zrozumieniem co napisałem, bo mowa jest o komorze bagażnika. Czy w bagażniku siedzą ludzie, albo czy są tam jakieś szyby?
    Po drugie, obniżenie ciśnienia (napisze tak, skoro "redukcja ciśnienia" jest dla ciebie takie zabawne) w bagażniku nie chroni bębenków w uszach, tylko ułatwia zatrzaśnięcie szybko opadającej klapy.

    Cytat Napisał aqaz Zobacz post
    Powietrze, która wpada do wewnątrz musi się gdzieś wydostać, żeby nowe powietrze gdzieś się pomieściło. Inaczej powietrze w środku nie pozwala nowemu wejść do środka w ilości pozwalającej na cyrkulację i mamy obieg częściowo zamknięty. Im zimniej tym guma we wspomnianej przeze mnie klapce jest twardsza i przez co prawie wcale się nie ugina.

    To tak jak jazda w upalny dzień. Jeżeli otworzymy okna tylko z przodu to powietrze nie będzie miało takiej cyrkulacji, natomiast gdy otworzymy również z tyłu to robi się chłodno pomimo braku klimy.
    I kto tutaj jest znawcą?
    Wytłumacz w jaki sposób mała kratka w bagażniku oddzielonym od kabiny ma zapewnić obieg powietrza, no jak? W dodatku otwór ten normalnie jest niedrożny i otwiera się dopiero pod wpływem naporu powietrza. Skąd w bagażniku ma się wziąc strumień powietrza, który podniesie tą gume w kratce i jak miałaby działac niby ta wentylacja przy bagażniku załadowanym po brzegi?
    W 146 nie ma takiego patentu, bo nie jest on potrzebny. Większy bagażnik, półka podnosi się razem z klapą, która jest większa i całkiem inaczej się zamyka, ciśnienie przy zamykaniu idzie bardziej w kabine.
    Na temat problemu z parowaniem szyb chyba już wszystko na tym forum zostało powiedziane i nic nowego sie nie wymyśli. Pisanie, że jakaś guma w bagażniku sparciała i ona powoduje parowanie to fantazje.

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar aqaz
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Konstantynów Łódzki
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał piter Zobacz post
    Po pierwsze, czytaj ze zrozumieniem co napisałem, bo mowa jest o komorze bagażnika. Czy w bagażniku siedzą ludzie, albo czy są tam jakieś szyby?
    Po drugie, obniżenie ciśnienia (napisze tak, skoro "redukcja ciśnienia" jest dla ciebie takie zabawne) w bagażniku nie chroni bębenków w uszach, tylko ułatwia zatrzaśnięcie szybko opadającej klapy.
    Bez klapki w hermetycznym aucie rozprężające się powietrze dostało by się do kabiny a tak często siedzą pasażerowie a otaczają ich szyby i dach.


    Cytat Napisał piter Zobacz post
    I kto tutaj jest znawcą?
    Wytłumacz w jaki sposób mała kratka w bagażniku oddzielonym od kabiny ma zapewnić obieg powietrza, no jak?
    Powietrze z kabiny dostaje się do bagażnika?


    Cytat Napisał piter Zobacz post
    W dodatku otwór ten normalnie jest niedrożny i otwiera się dopiero pod wpływem naporu powietrza. Skąd w bagażniku ma się wziąc strumień powietrza, który podniesie tą gume w kratce i jak miałaby działac niby ta wentylacja przy bagażniku załadowanym po brzegi?
    A jak działa redukcja ciśnienia gdy bagażnik jest załadowany i kratka jest przyciśnięta? Pewnie rozwala kabinę i pasażerów bo jest CIŚNIENIE!!!

    Cytat Napisał piter Zobacz post
    W 146 nie ma takiego patentu, bo nie jest on potrzebny. Większy bagażnik, półka podnosi się razem z klapą, która jest większa i całkiem inaczej się zamyka, ciśnienie przy zamykaniu idzie bardziej w kabine.
    Biedni pasażerowie ofiary braku reduktora ciśnienia w 146

    Cytat Napisał piter Zobacz post
    Na temat problemu z parowaniem szyb chyba już wszystko na tym forum zostało powiedziane i nic nowego sie nie wymyśli. Pisanie, że jakaś guma w bagażniku sparciała i ona powoduje parowanie to fantazje.
    Boli Cię mój patent? Jak tak, to się opi***** ..I.



    PS W czasie deszczu 2 osoby. nawiew na 2 po 30 min trochę pary pojawiło się na tylnich szybach. Wcześniej czasami na 4 nie dawało rady...
    Ostatnio edytowane przez aqaz ; 29-10-2011 o 21:44
    dźwięk + przyspieszenie + elastyczność = V6

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Uruchom wyobraźnie człowieku.
    Dwie komory w aucie, czyli bagażnik i kabina, oddzielone od siebie, powtarzam: oddzielone. Mała przestrzeń i duża przestrzeń, mała objętość i duża objętość. Kumasz różnicę?


    Cytat Napisał aqaz Zobacz post
    Boli Cię mój patent? Jak tak, to się opi***** ..I.
    Tak, patenty to twoja specjalność. Jednym z ciekawszych jest pomysł na montaż grzałki elektrycznej w zbiorniczku wyrównawczym
    Twój patent to twój problem, a nie mój i guzik mnie on interesuje do momentu, kiedy opisujesz go na forum. Możesz się ze mną zgadzać albo nie, ale w mojej opinii tą teorię o wymianie powietrza przez kratkę w bagażniku można o kant potłuc i tyle, bo nie do tego ta kratka służy.

  6. #26
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Stolica(nie mylić z wsią Warszawa)
    Auto
    146 1996r 1,4 BOXER + LPG
    Postów
    161

    Domyślnie

    Cytat Napisał piter Zobacz post
    oddzielone od siebie, powtarzam: oddzielone
    Twój patent to twój problem, a nie mój i guzik mnie on interesuje do momentu, kiedy opisujesz go na forum. Możesz się ze mną zgadzać albo nie, ale w mojej opinii tą teorię o wymianie powietrza przez kratkę w bagażniku można o kant potłuc i tyle, bo nie do tego ta kratka służy.
    Jak sam piszesz oddzielone ale przecież nie szczelne bo półka w bagażniku nie przylega szczelnie ani do klapy ,ani do siedzeń.

    Więc jeśli cała reszta auta jest szczelna- uszczelki dobrze trzymają to powietrze wdmuchiwane przez wentylator penetruje do bagażnika i przez wspomnianą klapke jednak poprawia wentylację.Lepszym rozwiązaniem jest minimalne uchylenie jednaj z szyb.

    Więc myślę że całkiem zbędna było to Wasze obrzucanie się nieuprzejmościami.
    Ostatnio edytowane przez stara.plesn ; 31-10-2011 o 14:33

  7. #27
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar radkuj
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    TOMASZÓW MAZOWIECKI
    Auto
    Była Alfa Romeo 146 1.6 BOXER jest Lancia Lybra 1.9 JTD
    Postów
    148

    Domyślnie

    To już standard trzeba przywyknąć.

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar aqaz
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Konstantynów Łódzki
    Postów
    305

    Domyślnie

    kolejny mędrzec...

    u mnie bez klapki lepiej działa wentylacja i tyle w temacie. Jak ktoś będzie chciał to powieli jak nie to nie.
    dźwięk + przyspieszenie + elastyczność = V6

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    A próbowałeś zmieniać przepływ powietrza? masz ustawioną opcję, że filtracja powietrza przebiega z zewnątrz auta czy tylko wewnątrz auta? Wiem, że jeżeli powietrze pracuje tylko wewnątrz kabiny auta to może szyba parować

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar aqaz
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Konstantynów Łódzki
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał Abidibi1509 Zobacz post
    A próbowałeś zmieniać przepływ powietrza? masz ustawioną opcję, że filtracja powietrza przebiega z zewnątrz auta czy tylko wewnątrz auta? Wiem, że jeżeli powietrze pracuje tylko wewnątrz kabiny auta to może szyba parować

    Przy zamkniętym obiegu powietrza to bym miał łaźnie parową a nie zaparowane szyby przy mżawce...

    Jak nie się ma klimy to jest taki wielki chamski suwak gdzie zamknięte/otwarte widać z daleka
    dźwięk + przyspieszenie + elastyczność = V6

Podobne wątki

  1. Big Problem!!! Parujące szyby!!!
    Utworzone przez marcus891 w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 22:13
  2. Parujące szyby i płyn w zbiorniku od chłodnicy
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-01-2010, 23:40
  3. Parujące szyby i długie nagrzewanie wnętrza
    Utworzone przez meydey232 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 01-12-2009, 18:50
  4. [156] parujące szyby
    Utworzone przez Roben w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 16-01-2009, 22:18
  5. Parujące szyby Alfa 146
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-12-2007, 08:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory