wszystko zalezy na jakim biegu, zobacz na 4, 1500rpm, prosta droga i pedal do dechy
opisz jak sie zbiera albo wrzuc film
wszystko zalezy na jakim biegu, zobacz na 4, 1500rpm, prosta droga i pedal do dechy
opisz jak sie zbiera albo wrzuc film
Jutro zamieszczę filmik jak mi się uda zrobić. Zawsze jakieś porównanie będzie. Test zrobię na 2 i 4.
Witam,
Udało mi się na szybko nakręcić 3 filmy. W sumie to ciężko po nich ocenić, bo na żywo bardziej się czuło moc
P.s.- W każdym filmie na samym początku nie wciskałem gaz, tylko po chwili
Bieg drugi. od 1500-4400 (wyraźnie odczucie, przy obrotach 2500):
http://www.youtube.com/watch?v=dZZe1VEhhzI
Bieg trzeci (Niestety nakręciłem parę filmów ,ale zdaje mi się, że to jest ten bieg):
http://www.youtube.com/watch?v=JUlpCUjb6hA
Bieg czwarty od 55km/h, więc szału nie ma, (ten test raz wykonałem, bo nie miałem warunków, ale wcześniej gdy nie miałem kamery, to myślę, że autko mi się lepiej zebrało)
http://www.youtube.com/watch?v=NBeLYELpKYk
Ostatnio edytowane przez SynapticXX ; 14-11-2011 o 21:38
Dal mnie to troche moze nawet bardzo slabo idzie :/ dla porownania masz tu kiedys nakrecilem na 140 konnym sofcie 2.4 http://www.youtube.com/watch?v=8yeqcqFCyKE
Podjedz gdzies na hamowanie. zobacz wykres co nabazgroli
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita
Jeżeli odpowiednio korzystam z każdego biegu to autko szybko przyspiesza. W teście pokazywałem przy maksymalnym zamuleniu, bo cięzko, żeby na 4 biegu przy 55km/h autko przy takiej mocy i silniku szybko sie zbierało.
akurat u Ciebie w okoliocach masz najwiecej hamowni, wez >100 pln w kieszen podjedz niech wezma na rolki sprawdzxa pod obciazeniem i podiagnozowywyjujyjana papierze zobaczysz co i jak .
159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita
Hamownia to będzie ostateczność (wolę 100zł przeznaczyć na jakaś cześć , czujnik itp).
Na razie potrzebuję się dowiedzieć czy też tak macie (w GT przy silniku 1.9jtd 150cv) że np. na 2 badź 3 biegu autko dostaje wyraźnego kopa przy 2500 obrotów ?? Po filmach jakoś to słabo widać, ale w rzeczywistości, takie odczucie jest. Oglądałem parę filmików z udziałem silnika JTD, ale na youtube pokazywane jest przyspieszenie od 0-100(sprint). Taki filmy nie są pomocne dla mnie,bo silnik przy sprincie korzysta z 2500-do 4000 obrotów, pod warunkiem, że każdy bieg wykorzystuję się maksymalnie.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Ostatnio edytowane przez SynapticXX ; 16-11-2011 o 18:04
no faktycznie slabo sie zbiera na 4tym biegu,wydaje mi sie ze silnik powinien sie lepiej zbierac.
wychyleniem lopatek kierownicy w turbinie steruje zawór overbost, jest przykrecony do obudowy filtra powietrza, przeczysc go i sprawdz szczelnosc przewodów podcisnienia i szczelnosc gruszki turbiny,
przydala by sie pompka podcisnieniowa aby wytworzyc podcisnienie i zobaczyc czy kierownica sie nie przyciera, lub czy przewody sa szczelne.
jesli masz stary typ overbosta to mozna bo przeczyscic i sprawdzic w nim membrane i stan rdzenia zaworu, procedura była opisana w dziale zrób to sam, niestety nie umiem tego znalezc
mam cos podobnego http://www.samnaprawiam.com/poradnik...romeo-156.html
sprawdz stan dymienia przed i po czyszczeniu, tylko za dnia nie w nocy lub wieczorem,
pzd.
Tutaj jest podobny temat:
http://www.forum.alfaholicy.org/147/55461-alfa_147_1_9_jtd_problem_z_turbo_dziura_od_dolu.ht ml
Też autko zbierało się od 2500 obrotów. Czyli można wywnioskować, że autko powinno kopa dostawać znacznie wcześniej. Większość Diesli ma przy 2000.
W wolnym czasie oddam alfe do mechanika. (Przebieg 88tys, w ogole nie dymi, nie bierze ani grama oleju, podłączony do komputera nie wykazuje żadnych błędów)
jesli nic nie dymi to moze byc problem z cisnieniem paliwa na szynie, lub regulatorem cisnienia paliwa, sprawdz najpierw powyzsze dane, jesli bedzie ok to bedziemy szukac gdzie indziej
trudno cos zdiagnozowac na odległosc, tym bardziej ze nie masz FES, i nie mozesz podac danych
pzd.