Strona 49 z 135 PierwszyPierwszy ... 39404142434445464748495051525354555657585999 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 481 do 490 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #481
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Ja bym podjechał do ASO. Zależy jak masz daleko...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #482
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    W sumie to prawie "po drodze" do pracy więc tylko kwestia umówienia się ... skrzypi dość delikatnie przy odpuszczaniu - ale jak radio cicho gra to słychać Podjadę i dam znać co było
    motor sports can be expressed in one single letter ///M

  3. #483
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Nie po 10.000, tylko po 6.900. Dzisiaj padła mi tylna wycieraczka. Czyli od 147 nic się nie zmieniło . Jutro jadę do serwisu.


    EDIT 12-10-2011: Cóż, dzisiaj wycieraczka działa. Włoszka się odfochowała najwyraźniej, mimo iż nie miała powodu, żeby fochy stroić.
    EDIT 13-10-2011: A dzisiaj najpierw nie działała, a później zaczęła... Chyba jednak będę musiał to ASO odwiedzić.
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 13-10-2011 o 07:44
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #484
    TheRealDeal
    Gość

    Domyślnie

    Podsumowanie usterek po 10k:
    1. Niedokręcona wycieraczka odfruneła zaraz po wyjeździe z salonu
    2. Pssyczący zawór upustowy
    3. Oznaki rozklekotania zawieszenia(podczas przejeżdżania przez próg zwalniający słychać takie "plum")
    4. Trzeszczące:
    - podsufitka
    - plastiki na lewych drzwiach przednich
    - coś w okolicach dykty od bagażnika
    - kokpit do okoła kierownicy
    - tylnie lewe drzwi trzeszczą na skutek dźwięków z głośników przy zamkniętej tylniej szybie
    (idzie zmiana temeratury, więc ciekawe co teraz zacznie trzeszczeć)
    5. S&S nie działający sam z siebie przy temp. 14st, a wracający do życia przy 5st
    6. samochód robi przysiad przy mocnym skręcie i przyspieszaniu w trybie D, może elektrosprzera nie działa jak powinna?

    Z czym warto jechać do serwisu?

  5. #485
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    Witam,

    Napewno warto jechac z :
    Trzeszczacymi plastikami w drzwiach, glosnikami, i zawieszeniem. Mialem z tym tez problem wiec napweno cos z tym zrobia
    Z zawieszeniem szczegolnie w chlodniejsze dni jest nieciekawie. Na poczatku w serwisie bylo to spryskiwane teflonem, odrazu mozna bylo odczuc roznice, Julka byla mieciutka, wszystko tak cichutko chodzilo jak nowa, do okolo 3 tygodni i potem znow musialem jechac...w serwisie powiedzieli mi ze jezeli bede chcial to moga mi wymienic zawieche na nowa poniewaz juz w kilku autach zostalo to wymieniane i ponoc efekty nie powracaja. ja juz mam okolo 40 tys przejechane ale tylko po zachodnich drogach. Po naszych polskich przejechalem moze w sumie okolo 1000 max...wiec zawiecha nie jest wybita czy cos tylko ponoc jest cos tam co w szczegolnosci przy niskich temperaturach (zgrzyta)

  6. #486
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Nie mogłem się powstrzymać -specjalnie dla fanów teutońskiej technologii, którzy chca na siłę zrobić z Giulietty niemieckie auto - pękające tłoki w silnikach 1,4TSI:
    http://www.auto-swiat.pl/1-silnik-14...znymi-awariami
    Chyba jednak dobrze że włosi nie dążą do osiagnięcia takiego poziomu....
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #487
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Rocky147
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    147 JTD 8V 115 km
    Postów
    288

    Domyślnie

    Mam trzech znajomych którzy użytkują motory TSI w tym jeden o poj. 1.4 Nie mają żadnych problemów z silnikiem, ani z wykonaniem wnętrza.
    AutoŚwiat - wiele tam naczytaliśmy się pierdół na temat Alf Romeo.... skoro bredzą o alfach lub wyolbrzymiają, to identyczna sytuacja może być z powyższą informacją o tłokach itp.... aczkolwiek możliwe ,że się to zdarza przy tak ogromnej ilości jeżdżących aut VAG-a.

  8. #488
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Osobiscie mialem TSI ale o pojemnosci 2.0 bylo wszystko ok. Przez trzy lata na firum golfa V i VI tez takiego tematu nie spotkalem. Ale byc moze faktycznie cos sie sypie wraz z przebiegiem tych autek. Sporo tego jezdzi jednak w calej grupie VAG. Jesli tak jest to tylko wspolczuc wlascicielom
    motor sports can be expressed in one single letter ///M

  9. #489
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA Progression Alfa Rosso + 17"SS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Nie tylko Auto Świat podejmował temat awaryjności TSI. Także choćby Turbo Kamera TVN. Nie śledzę wprawdzie forów grupy VW ale kolega, który ma Scirocco 1.4TSI 160KM, też naczytał się w necie wiele złego. Więc problem jest jak najbardziej rzeczywisty. I nie jest konsekwencją samej technologii FSI/TSI/wtrysku bezpośredniego, dlatego 2.0, 1.8 i 1.2 TSI są od tych problemów wolne.
    VW od lat specjalizuje się w wyciąganiu maksimum z raz opracowanych mechanicznie jednostek poprzez podmianę osprzętu i rozwój technologii. Tak było z 1.9TDI, które bazę mechaniczną ma z 64-konnej wersji wolnossącej z wtryskiem do komory wirowej jeszcze z lat 80-tych a choćby w Leonach 1-kach osiągającą 150KM. Tunerzy wyciągali z nich 170 a nawet 200KM. Np. inny kolega jeździ Superbem 1-ką zwirusowanym z 130 na 170KM a po zmianach mechanicznych marzy mu się 200KM. Podobnie ów benzynowy 1.4 wywodzący się jeszcze z Polo II, gdzie rozwijał 60KM a teraz choćby w Fabiach osiągający 180KM. I w obu przypadkach gdzieś przychodził kres, podczas gdy wcześniej motory te uchodziły za wzór niezawodności i żywotności. TDI po rozwierceniu na 2.0 a benzynowy 1.4 po dołożeniu podwójnego doładowania powiedziały dość.
    Takie są koszty wyścigu zbrojeń - downsizingu. Pal licho z elastycznością, szerokim zakresem obrotów użytecznych, niskim w nierealnych warunkach zużyciem paliwa i emisją spalin, niższym OC i niezauważalnym w codziennej eksploatacji lepszym balansem. Już wolałbym klasyczne niewysilone 2,5V6 170-190KM. Odpowiednio wachlując jeździłoby to nie gorzej, przy żwawej jeździe paliło niewiele więcej a przynajmniej byłby z tym święty spokój i manierę miało bardziej sportową.
    Oby alfowskie 1.4 było wolne od takich problemów a przypadek kolegi artikapa odosobniony. Będąc na wymianie oleju w Carserwisie widziałem jego rozprutą Julkę - bez zderzaka i silnika - serce się kraja. Ale staż i liczba egzemplarzy mniejsze, to i (obym się mylił) cisza przed burzą może być. Nadzieja, że w tym przypadku baza mechaniczna jest młodsza i już wyjściowo mocniejsza (debiut bodaj w Punto II i 95KM). To może i się do downsizingu przekonam. Bo nie ukrywam, że wysilenie silnika było tym, co najbardziej wzbraniało mnie przed ostateczną decyzją o zakupie.

  10. #490
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Ja się nie przekonam. Poprosimy o V6 w Alfie. Skromne V8 również może być .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory