Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 51

Temat: chip w 2,4 210 KM czy warto?

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie chip w 2,4 210 KM czy warto?

    Witajcie,

    Wiem ze było dużo tematów dot chipowania 2.4 JTDM, ale chcialem zapytac konkretnie posiadaczy wersji 210 koni. Jakie sa ich wrazenia przed i po tuningu.

    -co sie porawilo ? czy cos sie pogorszylo (np czy zapalaja sie checki, jakies awarie typu dwumas) ?
    -czy zdecydowalibyscie sie ponownie na chipowanie, ew gdzie robiliscie, i ile km przejechane na chipie.
    -ost pytanie czy macie chipa z EGR off mode, czy tylko "sam" chip.

    Wiem ze cinek robil kilka 210 wersji.

    Mimo ze wszystkie poprzednie AR mialem z programem, to tutaj zastanawiam sie czy warto w ogole dlubac w programie 210 skoro wg mnie chodzi jak rakieta na fabrycznych ustawieniach

    Dzieki.
    pozdro

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Brera 2.4 JTDM 243,4 KM 509,9Nm by Cinsoft
    Postów
    36

    Domyślnie

    Ja bym zrobił ponownie napewno. Rakieta to jest dopiero po virusie, 2 i 3 to jest naprawdę frajda, a i z 4 ładnie się zbiera. Zwłaszcza, że jako fan automatów od wielu lat mam teraz jednego manuala w stajni i to w aucie na codzień, a jestem zadowolony.
    Robiłem u Cinka, polecam, gość zna się na rzeczy, siedzi "grubo" w mechanice, można naprawdę podyskutować, a i wielu specyficznych rzeczy o tych konstrukcjach się dowiedzieć, zwłaszcza jak się siedzi w innych. Jak zajadę DPF'a, wywalanie będę robił napewno u niego.
    Z modów, to mam wywalony EGR, po co mi syf w kolektorze. W benach też to dziadostwo zawsze wywalam. Inne proekologiczne badziewia w benzyniakach, typu pompa powietrza dodatkowego itd. też usuwam.

    Moim zdaniem warto, po modzie to inny samochód.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    kolego szewi, masz mega dobra jednostke na wartosci "+" takze dzialaj i sie nie zastanawiaj
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Ja też robił bym mod. Nie jakiś hardcorowy, ale tak na 20 - 25KM więcej, a przy tym fajnie ustawiony moment.
    Plusy są takie, że z pewnością odczujesz wzrost mocy jak i obniżone spalanie.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Panowie, dzieki. Przemysle temat. Juz wiem ze jesli bede robic chipa to raczej wybiore sie do Gliwic
    Kenobi fakt jesli jest na "plus" to moze warto sprobowac by wiedziec co sie traci )) zawsze mozna potem wrocic do serii jakby co

    Mor_pl napisz czy miales jakies negatywne skutki chipa ? np check(i) przy gwaltownym dodaniu gazu ? czy byly problemy z DPF po zrobieniu EGR off mode ?

    Jest jeszcze ktos na forum kto przerabial 210 konna wersje ? prosze o podzielenie sie wrazeniam, szczegolnie na minus jesli cos takiego bylo po chipie.
    Dzieki.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Brera 2.4 JTDM 243,4 KM 509,9Nm by Cinsoft
    Postów
    36

    Domyślnie

    Ja mam firmę we Wrocku a mieszkam sobie na wiosce. Dziennie robię koło 100km, więc problemów z dpf nie mam w ogóle, ma się gdzie wypalać i jest spokój. Jak pojeżdżę tylko po mieście zimnym, jak nie wrócę do domu i siedzę we Wro, to rzeczywiście szybciej się zapycha, ale to nic nadzwyczajnego. Zrobiłem już 10kkm od wizyty u Cinka i jest super, żadnych problemów. Dostał nie raz w palnik, byłem w górach, nad morzem na weekend, na obudwu wyjazdach rywalizacja z sabem kolegi, tym dieselem fiatowskim na 2 turbinach. Żadnego checka, natomiast fabryczne tarcze i klocki to dno, klocki dymiły kilka razy. W żadnym MB nigdy nie zajarałem klocków na drodze. Na wiosnę zakładam albo DBA albo Brembo Oro.

    Edit: w sumie nieprawda, 1 raz dymiły mi też w MB, ale wtedy te heble co mam teraz chyba by się stopiły... Za to zaciski są super, trzeba przyznać
    Ostatnio edytowane przez Mor_pl ; 19-11-2011 o 08:40 Powód: poprawka z klockami

  7. #7
    Luqaswagen
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mor_pl Zobacz post
    Ja mam firmę we Wrocku a mieszkam sobie na wiosce. Dziennie robię koło 100km, więc problemów z dpf nie mam w ogóle, ma się gdzie wypalać i jest spokój. Jak pojeżdżę tylko po mieście zimnym, jak nie wrócę do domu i siedzę we Wro, to rzeczywiście szybciej się zapycha, ale to nic nadzwyczajnego. Zrobiłem już 10kkm od wizyty u Cinka i jest super, żadnych problemów. Dostał nie raz w palnik, byłem w górach, nad morzem na weekend, na obudwu wyjazdach rywalizacja z sabem kolegi, tym dieselem fiatowskim na 2 turbinach. Żadnego checka, natomiast fabryczne tarcze i klocki to dno, klocki dymiły kilka razy. W żadnym MB nigdy nie zajarałem klocków na drodze. Na wiosnę zakładam albo DBA albo Brembo Oro.

    Edit: w sumie nieprawda, 1 raz dymiły mi też w MB, ale wtedy te heble co mam teraz chyba by się stopiły... Za to zaciski są super, trzeba przyznać
    Witaj.
    Czy mógłbyś dać namiar na człowieka który dokonał u Ciebie zmiany - "Cinka"
    Najlepiej na Priv.
    Z góry dzięki i pozdrawiam.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luqaswagen Zobacz post
    Czy mógłbyś dać namiar na człowieka który dokonał u Ciebie zmiany - "Cinka"
    http://www.cinsoft.pl/
    Cinek jest też userem naszego forum.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  9. #9
    Luqaswagen
    Gość

    Domyślnie

    Bardzo podziękował

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Ja na Twoim miejscu poczekalbym jeszcze z chipem i nacieszył się tym co na razie mam pod maską a masz przecież niemało i jak w ktorymś ze swoich postów stwierdziłeś jesteś bardzo zadowolony z osiagów . Ja kupuję auto i dopiero jak się najeżdżę tym co mam w serii ładuję chipa . Tak było w JTDM-ie i tak jest teraz w TFSI . W JTDM-ie miałem checka z winy kolektora ssącego jak pamietasz dość szeroko to rozkminialiśmy na forum159.com .Po założeniu nowego typu kolektora problem juz nigdy nie powrócił u mnie ani u nowego właściciela mojej 159.
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

Podobne wątki

  1. 156 1.9 JTD 105KM , co to może być za Chip ?? JET-W Common Rail (Niemiecki Chip)
    Utworzone przez Tiestosclublife w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2012, 12:23
  2. [159] chip w 2,4 210 KM czy warto?
    Utworzone przez szewi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 11:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory