Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44

Temat: Bardzo potrzebuję pomocy ! Układ kierowniczy !?

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jar.w
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW Q4 | 3.2 JTS 260KM | 2006
    Postów
    203

    Domyślnie

    Cytat Napisał eveleve_new Zobacz post
    Kąty nachylenia też były robione, a że 100 % bez wypadku to wiem po tym, że kupiłem go w salonie alfy z gwarancją producenta, od pierwszego właściciela, dodatkowo był mierzony miernikiem oraz poprzedni właściciel (rozmawiałem z nim) ma bardzo poważny zawód a pisemnie oświadczył, że nawet obtarcia auto nie miało.
    Jak rozumiem masz ten problem od samego zakupu? Jak w takim razie ustosunkowuje się do tego problemu poprzedni, "poważny" właściciel, nie miał nigdy okazji rozwinąć tych niesamowitych 120 kmh? Moim zdaniem taki defekt można sklasyfikować jako wadę ukrytą i dochodzić swoich praw wobec sprzedającego.
    Nie wspomnę już o tłumaczeniu serwisu, że "ten typ tak ma" - każdy samochód konstruowany jest tak, żeby móc bezpiecznie rozwinąć prędkość maksymalną wg specyfikacji bez żadnego problemu.
    AR 159 Sportwagon Q4 | 3.2 JTS 260KM | 2006r. - Bestia
    Była:
    AR 156 Sportwagon FL | 1.9 JTDm 140KM | 2003r. - Bella

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał eveleve_new Zobacz post
    A czyjemukolwiek przy jakiejkolwiek prędkości drży na boki kierownica (nawet minimalnie, a potem wpada w drgania buda) ?

    W szczególności przy prędkości ok. 120-130 km/h ?
    Odpowiedź może być tylko jedna: NIE !
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  3. #23
    eveleve_new
    Gość

    Domyślnie

    Poprzedni właściciel przy sprzedaży mówił dealerowi, że auto ma coś z kołami i kierownica drży. Mieli to, i kilka innych drobnych wad usunąć przed sprzedażą ... jednak najwyraźniej pokpili sprawę. Jeszcze nie ocieniam ich bo może usuną wadę i autko będzie wreszcie spełniać swoją funkcję tj. komfortowo jezdzić na wprost ;-)

    Jednak z cała pewnością, jeżeli pozostaną przy stanowisku "ten typ tak ma", to przetestujemy na forum jak traktują klienta przy odstępowaniu o umowy.

    Na razie wolę o tym nie myśleć, bo tej 159 ponad 3 miesiące szukałem (!!!), zaangażowałem nawet dyrektorów z salonu z Bydgoszczy itp. Miała być absolutnym rarytasem, bezwypadkowa, absolutnie stan idealny (jestem dość upierdliwy i przewrażliwiony na punkcie stanu samochodów) poza tym poprzednią 156 w taki sam sposób kupiłem (tj. przez salon) i naprawdę była ideałem, przejechałem nią ponad 100 tyś i w zasadzie nic się nie działo. Kurcze, takiej wady nie da się łatwo wykryć, tym bardziej że dali mi wydruk z "linii serwisowej" i miało być wszystko w 100% ok. Cenę też miała przynajmniej 10-15 % większą od rynkowej ... Nie wspomnę już jak zagrzewał mnie do kupna dyrektor tego serwisu ... Powiem szczerze, że gdybym wiedział o tym problemie to bym to auto szerokim łukiem ominął ((

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Wychodzi z tego, że się w ogóle nie przejechałeś tym autem przed kupnem ??????
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar YonasH
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Brerrrrra V6
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Cytat Napisał eveleve_new Zobacz post
    dzięki, już się z nim zapoznałem, przez założeniem tematu. Problem w tym, że mu się to działo "na biegu" a mi tez się tak dzieje na luzie. Dodatkowo mi drży samochód tak bardzo upierdliwie, intensywnie lecz lekko, a nie telepie/szarpie na boki jak u kolegi.
    Wrath ma automat - nie może jechać na luzie. A opis drgań każdy może zrobić po swojemu. Nie da się tego narysować, albo nagrać. Czysto subiektywny opis.

    ...brzmienie V6 - bezcenne!

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Twój problem raczej będzie wieloskładnikowy.
    Sam przegub nie powodowałby ścinania opon od wewnątrz, albo jeśli to tylko jednej.
    Ponadto uwalony przegub powodowałby drgania non stop a nie jedynie w przedziale 120-130kmh

    Przy tej prędkości możesz jechać na 4, 5 i 6 biegu. Na wszystkich to występuje?

  7. #27
    eveleve_new
    Gość

    Domyślnie

    Oczywiście, że autem jeździłem przed kupnem. Kto kupuje auto bez jazdy próbnej ?? I to jeździectwem tyle ile sie dało, Przynajmniej z pół godziny ! Problem w tym, że to drganie jest słabo wyczuwalne i jak auta nie znasz to nie do końca wiesz w czym rzecz. Poza tym, znajdź mi miejsce w Poznaniu gdzie można jechać kilka kilometrów ponad 120 km/h ? To drganie to taka wredna wada, zanim z autem się nie "spasujesz" to raczej nie wyczujesz.

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar YonasH
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Brerrrrra V6
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Cytat Napisał eveleve_new Zobacz post
    Poza tym, znajdź mi miejsce w Poznaniu gdzie można jechać kilka kilometrów ponad 120 km/h ?
    Autostrada?

    ...brzmienie V6 - bezcenne!

  9. #29
    eveleve_new
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Twój problem raczej będzie wieloskładnikowy.
    Sam przegub nie powodowałby ścinania opon od wewnątrz, albo jeśli to tylko jednej.
    Ponadto uwalony przegub powodowałby drgania non stop a nie jedynie w przedziale 120-130kmh

    Przy tej prędkości możesz jechać na 4, 5 i 6 biegu. Na wszystkich to występuje?

    Na wszystkich biegach drży , drży też na luzie. Wydaje mi się, że nie ma to związku ze skrzynią biegów.

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Na luzie, ale wciąż przy prędkości 120kmh?
    A nie na jałowym?

Podobne wątki

  1. Zawieszenie i układ kierowniczy.
    Utworzone przez Ultima w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-06-2015, 17:58
  2. [156] Skrzypienie- układ kierowniczy
    Utworzone przez b.piotrus w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-10-2011, 23:51
  3. układ kierowniczy
    Utworzone przez jarekz04 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2011, 17:39
  4. Układ kierowniczy
    Utworzone przez azbxcc88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-05-2010, 11:06
  5. [145] układ kierowniczy trzeszczy
    Utworzone przez Pellsik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-06-2008, 08:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory