Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Porada

  1. #11
    BiG_G
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał AR_33
    Cytat Napisał 75andrew155
    Jest taka na otto moto zielona 155 V6 oglądałem ją jest naprawdę w dobrym stanie , jedynie słuszny i bezproblemowy silnik w tym modelu
    Tą 155 można brać z zamkniętymi oczami, należy do jednego z Nas ma jeszcze ramki klubowe P

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4561491

    Gdy by nie to, że ostatnio kupiłem samochodu to sam bym ja wziął. 8)
    i wybór padł na Lybre czy cos innego...? :twisted: jesli mozna wiedziec

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    koledzy maja racje...
    bierz v6, co prawda mam tsa 1.4 dlatego ze wystraszylem sie wiekszych pijemnosci (spalanie oplaty i takie tam)
    teraz jesli mialbym kupwoac bralbym albo 2.0ts (wiekszych nie montowano w 145) a jesli 155 albo 156 to tylko v6 :twisted:

    [ Komentarz dodany przez: AR_33: 2008-03-25, 09:24 ]
    Jeszcze raz zdublujesz post i dostaniesz ostrzeżenie :>>>
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Domino
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    Dzietrzkowice |EWE XXXX|
    Auto
    AR 155 & AR Crosswagon
    Postów
    208

    Domyślnie

    Witam planuje kupić Alfe Romeo 155 tak do 7000-8000 zl i tu moje pytanie a raczej prośba o porade czy w tej cenie dostanę cos dobrego, jaką najlepiej kupić (który z silników jest najkorzystniejszy itp.) , na co zwrócic uwagę, czy ewentualne naprawy są drogie itp. Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuję. Pozdro
    A ja poleciłbym jakiś egzemplarz z silnikiem 8v, najlepiej 2.0 szkoda, że nie ma klimy, ale kozacki egzemplarz. Jeśli chciałbyś wersję po liftingu pozostają Ci 1.7 i 1.8, swoją drogą ten najmniejszy też daję radę. Jeśli czytałeś forum, to zauważyłeś, że nie wiele jest postów o problemach z tymi silnikami. Zdarzają się rzadko uszkodzenia uszczelki pod głowicą, ale głównie z powodu przegrzania. Jednym słowem silniki trwałe i niezawodne, a przy tym silne.

    Jakiś czas temu była do sprzedania w Poznaniu czarna 155, ta na zdjęciach, długo nie mogła znaleźć właściciela. Może któryś z klubowiczów ją przygarnął i się nie przyznał?? :>>>

  4. #14
    fabian
    Gość

    Domyślnie

    szkoda, ze w 155 nie montowali V6 tego ze 156 ;]

  5. #15
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    posluchaj sie andrzeja on wie co mowi ,a gada ze jedynie sluszny jest v6
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał fabian
    szkoda, ze w 155 nie montowali V6 tego ze 156 ;]
    Bo ja wiem czy taka szkoda ;//

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    O taki motor mi chodzi . Alfę oglądałem na żywo naprawdę w dobrym stanie
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-155-C4181028.html

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Piotr_Z
    Gość

    Domyślnie

    Ja swoją 164 kupiłem za 5 tyś z 3.0 V6 12V. Dołożyłem 2 tyś na gaz sekwencyjny, który montowałem sam z kumplem a zaprzyjaźniony warsztat wystawił tylko FV do rejestracji.
    Wszyscy boją się 164 ale nie wiem naprawdę czego.... z częściami nie mam problemu, awaryjność, jaka awaryjność ????
    Wszyscy posiadacze 164 Ci powiedzą, że nie ma lepszego modelu <papa>

  10. #20
    lysy76
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki za wszystkie podpowiedzi. Chyba będę szykał jakies 1.7 lub 1.8 bo po ostanim wypadku to mi część zniżek zabiorą a za 2.5 to już trochę zabulę.

Podobne wątki

  1. [159] porada
    Utworzone przez kasienka w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 26-11-2016, 19:24
  2. Alfa 166 porada
    Utworzone przez mazzi w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-06-2015, 07:54
  3. Alfa 147 GTA porada
    Utworzone przez kak-tus w dziale 147
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 14-11-2013, 23:28
  4. Porada co do CB
    Utworzone przez ufty w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-04-2008, 15:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory