http://forum.roverki.eu/viewtopic.ph...9ad869a#569441 znalazłem takie coś o filtrach oleju
http://forum.roverki.eu/viewtopic.ph...9ad869a#569441 znalazłem takie coś o filtrach oleju
ja nie wiem jak wy odczuwacie różnice w filtrach, jeszcze oleju. Czym się sugerujecie mówiąc, że jeden jest lepszy a drugi gorszy. Filtr to filtr. Każdy spełnia postawione mu wymagania
Drugi raz już wymieniałem na UFI. W sumie to wszystkie filtry montuje tej firmy.
jedna osoba miała jakieś problemy z lampką. reszta twierdzi że najlepszy jest te a ten najgorszy. Ja za każdym razem mam założony inny filtr, UFI, BOSH, FIltron, sędziszów i nie zauważyłem żadnej różnicy czy to paliwowy czy olejowy. Może nie mam racji ale to pewnie efekt placebo.Podobnie ze świecami żarowymi, kablem DVI albo HDMI
Ostatnio edytowane przez siapek ; 14-11-2011 o 14:26
Ja mam teraz jakiś najtańszy filtr oleju kosztował coś koło 15 zł bodajże i jakoś nie ma problemów ani z ciśnieniem oleju ani z niczym. Już więcej sensu ma chyba debata na temat słuszności inwestycji w droższe świece żarowe.
Tzn chodzi tu oto , że jazda (długotrwała) na niskiej jakości filtrach może po pewnym czasie narobić szkód ,a co jakbyśmy wlali olej '' miluś '' zamiast jakiś dobrej klasy ? no odpalilibyśmy i odjechali tyle ,że po jakimś czasie silnik by się szybciej zużył ...chińska opona wygląda bojowo ,a ''firmówki'' nadają się do jazdy
Ostatnio edytowane przez michałsnk ; 18-11-2011 o 18:00 Powód: przypomniało się ;)
http://www.turbosprezarki.pl/eksploatacja.htm Informacje wbrew pozorom na temat.
http://www.olejesamochodowe.com.pl/p...brac-filtry--/
Ostatnio edytowane przez michałsnk ; 20-11-2011 o 17:16 Powód: link inny się nie otwierał z zawartymi informacjami
aha czyli wybuchnie mi turbosprężarka jak użyję filtrów Filtrona ?