Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Alfa po przejechanych bezawaryjnie 90tys.km w moich rękach umarła...

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Niech ktos rzuci okiem na to..............bo ja juz nie wiem ...Jutro sprawdze wtryski .... eee logi z FES-a nie chcą mi sie ładować....Kto by się podjął interpretacji albo wstawienia na forum?? Prosił bym o taką pomoc...Logi podeśle na maila

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    dawaj, wstawie
    zaviaseq@gmail.com

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    wystarczy?
    Attached Files Attached Files

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Dzięki!! Ja nie mogłem wstawic bo wywalało jakis głupi błąd.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    bo niemożna dodawać *.csv
    wystarczy zmienić na *.txt

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzys-krzys Zobacz post
    Koledzy mam pytanie dotyczące regulatora ciśnienia paliwa :czy on tak samo jak zawór egr powinien się wciskać ręcznie?? Bo u mnie ani rusz.. Ustalmy tez pewne dane: Ciśnienie na listwie przed rozruchem około 400bar...Cisnienie jakie daje pompa w baku 3,2bar...otwarcie regulatora 18-20%...Czy to są prawidłowe dane?? I jeszcze jedno jak by ktoś mógł sprawdzić czy po około 30s otwarcie regulatora spada do 0(czekając 30s na zapłonie bez rozruchy).Bo u mnie jest najpierw 40% a po 30s 0%.....Auto nie odpala...Jak odpale go z plaka to po zgaszeniu jest 20% i odpala ...
    jeżeli chodzi o regulator ciś. to nic się tam nie wciska, ta końcówka regulatora to sitko widoczne pod mikroskopem ew. dobrą lupą. Czyści się to ustrojstwo (nie zawsze pomaga) nie pędzlem a w wannie ultradzwiękowej bo drobinki brudu zanim przytkały sitko wcześniej przeniknęły do wnętrza regulatora. Czy regulator dobrze działa sprawdzić można w czasie jazdy z podł. laptopem - ciśnienia paliwa żądane przez Ecu powinny pokrywać się z rzeczywistym.Przy różnicach ciś. (ja tak miałem przed wymianą) powyżej 250bar wyłączało silnik. Jeżeli chodzi o ciś na listwie to przy rozruchu ma błyskawicznie rosnąć od 0 - 200bar a w tym czasie sprawny wtryskiwacz nie daję paliwa na przelew, sprawdzasz to robiąc próbę przelewową kręcąc rozrusznikiem na zimnym silniku. Przed rozruchem ciś rzeczywiste jest "0", te 400 o których piszesz to żądane przez Ecu.
    Jak chcesz wiedzieć więcej o niedomaganiach ukł. wtryskowwego poczytaj to:http://forum.fordclubpolska.org/show...t=76185&page=5

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    bo niemożna dodawać *.csv
    wystarczy zmienić na *.txt
    Wiem.Chciałem dodać jako png. ale był błąd ...

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Czy przyczyna usterki może byc nie sprawny przepływomierz powietrza??.....chociaz w to wątpie bo coś ciężko nabija cisnienie na listwe wtryskową...

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Panowie moja diagnoza ostateczna winna pompa wtryskowa albo zatarta albo zapchana podkładka zwężająca jak w tym temacie http://www.forum.alfaholicy.org/156/...wtryskowy.html jeżeli ktos ja wyciągał to prosze opisac jak to zrobić bo mi nie chce ona wyjść...dafi1985 może ty pomożesz?? Aczkolwiek u mnie nabija ciśnienie tylko ciężko to idzie i auto odpala więc osobiscie stawiam na zatartą pompe....Może ktos ma dobra na sprzedaż?? Kojarzy ktoś może czy są znaki na kole pompy do ustawiania rozrządu??

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    a przy próbie zapalenia samochodu występuje takie łechtanie, dławienie się auta? Jeżeli tak, to może pompa paliwowa

Podobne wątki

  1. [MiTo] QV juz niedługo w moich rękach
    Utworzone przez jamrozw w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 15-08-2010, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory