i co pomogło????
Czesc wszystkim,
Odswiezam temat by podzielic sie wiedza o efektach. A zatem koncepcja okazala sie sluszna ale srodek jej wykonania nie - u mnie silikon pomogl na chwile i to polowicznie. Czesc trzaskow wciaz bylo slychac w tym NIEZNOSNE grzechotanie konsoli nawiewu takie chrupanie jak licznik Geigera. Widocznie luzy u mnie byly wieksze niz u kolegi. Ale ze jakies efekty byly postanowilem wykorzystac inny srodek. Olej wazelinowy ! Ot olej do maszyn precyzyjnych (zamkow, maszyn do szycia) kupilem w buteleczce z dluga cienka szyjka na ksztalt igly. Napiscilem oleju w okragle nawiewy, nawiewy pionowe, konsole nawiewow, nawiew na szybe i styk deski z szyba - przy czym mowie o napuszczeniu tylko miedzy szczeliny a nie lanie do srodka rzecz jasna. To co gdzies sie rozlalo normalnie wytarlem szmatka. Efekt jest super - naprawde deska siedzi cichutenko. Tak wiec polecam sprobowac samemu.
Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento
Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża
Widać kto smaruje ten jedzie![]()
kokpit naszych aut jest wykonany ze słabych jakościowo materiałów gdy robi się zimno plastiki sztywnieją i ot takie mamy doznania w naszych włoszkach jak na wozie konnym
Nie zgodze sie z tym. Zwlaszcza jesli idzie o auta po FL chociaz nie tylko. W ostatnim Motorze (tygodnik moto) byl taki pseudowywiad z wlascicielem alfy 156. Jak sami napisali, mimo przebiegu prawie 300 tys km wnetrze nie daje absolutnie oznak zużycia. Problem tkwi nie w jakosci uzytych plastikow (choc te w dolnej czesci kokpitu moglyby byc lepsze) ale w ich spasowaniu i slabej jakosci spinkach ktore sie luzuja i stad potem trzaski.
Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento
Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża
Kolego, podeślesz jakieś foto tego środka? Takie przykładowe? To chyba sobie sprawię.. A gdzie napchać smar w schowku?
Bo tez mi trzeszczy...
Czesc,
http://www.av-bike.pl/product/Olej-w...owerow/?id=112
Identyczny jak ja mam - z tego co pamietam to moj dziadek tez to w sklepie z rowerami kupil, ale jak juz tez pisalem na opakowaniu widnieje info ze jest to olej takze do maszyn do szycia - to mniej wiecej wiesz, gdzie taki srodek kupic. W schowku nie wiem co moze trzeszczec bo nigdy nie rozbieralem go. Pierwsze co ja bym zrobil to upewnil sie czy to na pewno schowek - plastik zwlascza tak duzy i pusty jak deska rozdzielcza moze przenosic dzwieki i to co wydaje sie ze trzeczy niekoniecznie trzeszczec musi. No ale jakby sie jednak okazalo to ze jednak schowek to zaaplikowalbym olej we wszystkie szczeliny - spokojnie, nawet jak sie troche posaczy mozna wytrzec szmatka i nie ma sladu. Plam na materialach tez nie trzeba sie obawiac - bez problemu czysci je spirytus i benzyna ekstrakcyjna.
Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento
Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża
Super!Dzięki Ci bardzo kolego! Muszę zakupić i zaaplikować
zdam relację, jak znajdę na to czas
![]()