Rozwiązaniem mojego problemu najprawdopodobniej było zmniejszenie liczby bitów na sek. w właściwościach kabla
Rozwiązaniem mojego problemu najprawdopodobniej było zmniejszenie liczby bitów na sek. w właściwościach kabla
Moglby ktos spojrzec na to czy wszystko w normie?
ImageShack.us
ImageShack.us
ImageShack.us
W FES jest pozycja Air temperature, z kąd ecu bierze te wskazania?
z czujnika w lusterku czy z czujnika w środku samochodu(tego pomiędzy popiołką, a pokrętłami do nawiewu? czy może jakiegoś innego czujnika?)
Z przepływomierza.
Czujnik z lusterka do pracy silnika nie jest potrzebny
sory za ot, ale szybkie pytanie: to normalne żeby przy temp. otoczenia 12 na poczatku wskazał 15 po 2-3min doszlo do 20min po kolejnych 5 przekroczylo 20 i dalej powoli szło w góre co 0,1'?
Nie normalne
ja z ciekawosci zostawilem samochod dzisiaj na dworzu na noc. przy zewnetrznej temp +3 odpalilem samochod i zostawilem. po 45min temp silnika byla w granicy 70 stopni. smiechu warteoczywiscie po przejechaniu kawalka zaraz bylo 90, ale sam to sie powoooooli rozgrzewa
Dzięki!
Czyli przepływki dni policzone?
Jak wymieniłem termostat też tak mialęm +-20min i ledwo 2 kreska na wskaźniku
Mówisz o wskazaniach które podaje FES czy wskazania z Infocenter?
Witam.
Ma ktoś może keygen lub witaminkę do wersji FES od 3 wzwyż? Chciałbym zrobić diagnostykę klimatyzacji ale jest to dostępne tylko w wersji płatnej. A może ktoś zna inny program, który to umożliwia?