Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 48

Temat: Wymiana wahacza górnego

  1. #21
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Skąd pomysł, że na recykling?
    Poprostu te z oznaczeniami Ricambi są zarezerwowane dla sieci sprzedaży Fiat.
    Poza tą siecią takich oznaczeń być nie może, zatem ekonomiczniejszym rozwiązaniem (dla TRW) jest pozbycie się oznaczeń niż robienie dwóch osobnych odlewów.

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    puotek nie bądź naiwny proszę Cię. To nie jest tak, że TRW nie stać na 2 różne formy i mają etatowego szlifierza, który usuwa logo Ricambi i podmienia tuleje BOGE na własne

    Mam w rodzinie osobę pracującą w dziale kontroli (pancerwageny) i wymogi każdego roku są co raz wyższe. Zdarzają się zwracane partie nawet kilkuset tysięcy części. Teoretycznie powinny pójść na recycling, ale wschód chętnie je kupuje

    Nigdzie nie zarzucam wahaczom TRW z allegro takiego pochodzenia, ale szlif budzi po prostu moją wątpliwość...

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    W takim razie konkretna odpowiedź głosujących, gdzie i jakie wahacze górne kupić żeby przefikały te 100 tys przebiegu,musiałem kupic jednego Fast'a przez własną nieuwage (zerwałem gwint na oryginale) i Fast zrobił 30 tyś,drugi, po drugiej stronie oryginał sie kończy właśnie przy 210 tyś. Ja go jeszcze nie zmieniałem przyjechał na aucie z przebiegiem 150 tys (oryginał z logiem AR) Jakie wahacze kupić żeby zrobiły połowe tego przebiegu chociaż,pytanie do znawców loga i szlifowania loga.

  4. #24
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    twardy może coś tam wiesz, ale jednak to jeszcze mało Kupowałem własnie od puotka (bez posądzania o robienie reklamy), własnie takie trw na przód, górne. Czym sie różniły od oryginału? jedną czescią zeszlifowanego numeru, reszta identyczna jak orginał zamontowany w fabryce w 2001r. Sprawdzałem dokładnie wszystkie tulejki oraz sworznie - zero różnic. Mało tego wymieniałem ostatnio w innej 156 tez na takie trw - i tam orginał wytrzymał jakos 100tkm po naszych drogach (auto kupione w polskim salonie), było tak samo... wiec w czym problem? Jak ktos woli płacic za wahacz sygnowany jako orginał na pierwszy montaż w ASO 100zł wiecej to już jego sprawa.
    P.S. na tych wahaczach jezdziłem dwa lata, teraz jezdzi inny nabywca, aktualnie zrobione mają jakos 30tkm po polskich drogach od wymiany i zero luzów, stuków, pisków - montowałem je sam.
    P.S.2. Kiedys dawałem nawet fotki z porównaniem tych wahaczy, gdzie nie było różnic poza szlifem czesci numeru.
    P.S.3. Wspominacie o przebiegach na TRW rzędu 100-150tkm, tak ale w wiekszosci to auta sprowadzone za zachodniej granicy
    Ostatnio edytowane przez majster ; 27-11-2011 o 19:59

  5. #25
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    puotek nie bądź naiwny proszę Cię. To nie jest tak, że TRW nie stać na 2 różne formy i mają etatowego szlifierza, który usuwa logo Ricambi i podmienia tuleje BOGE na własne

    Mam w rodzinie osobę pracującą w dziale kontroli (pancerwageny) i wymogi każdego roku są co raz wyższe. Zdarzają się zwracane partie nawet kilkuset tysięcy części. Teoretycznie powinny pójść na recycling, ale wschód chętnie je kupuje

    Nigdzie nie zarzucam wahaczom TRW z allegro takiego pochodzenia, ale szlif budzi po prostu moją wątpliwość...
    Nie kupowałem na Allegro tylko w dużej firmie zajmującej się sprzedażą części samochodowych. A nie wiesz czy można gdzieś kupić same tuleje Boge do tych wahaczy?

  6. #26
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    @twardy:
    Jakto podmieniają tuleje BOGE na własne, skoro w wahaczach o których mówię są właśnie tuleje BOGE!
    Tuleje BOGE, sworzeń TRW - o takim wahaczu mówimy

    Zresztą, co ja będę Cie przekonywał. Każdy ma swoją teorię

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    jak kupowalem gorne do 166 w sklepie handlujacej wloszczyzna, sworzen trw tuleja boge, napis ricambi zeszlifowany zapakowane w worek trw ,wachacze z pierwszego montazu wytrzymaly 112tys ,mysle ze to jest to samo zreszta cena byla prawie taka sama jak w aso ,tylko tam dalej mialem wiec kupilem w tym sklepie
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Panowie puotek, majster ---> proponuję zamiast filozofii trzymać się tematu
    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    Na fabrycznym wahaczu były oznaczenia na tulejce Boge. Na wahaczu TRW na tulejkach były oznaczeniu już tylko TRW.

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    A nie wiesz czy można gdzieś kupić same tuleje Boge do tych wahaczy?
    Nie wiem niestety, a po co jeśli można spytać...? Jeśli już założyłeś TRW, to jeździj.

    PS. Jak już jesteśmy w temacie tulejek, to możesz sobie rzucić okiem na poliuretany dla porównania:
    http://www.strongflex.vot.pl/index.p...emart&Itemid=1

  9. #29
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    To że kolega miał jakiś dziwny wahacz nie skreśla jeszcze wszystkich wahaczy TRW, a do tego Ty swoimi wypowiedziami o recyklingu i naiwności zmierzasz.

  10. #30
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    Panowie puotek, majster ---> proponuję zamiast filozofii trzymać się tematu




    Nie wiem niestety, a po co jeśli można spytać...? Jeśli już założyłeś TRW, to jeździj.

    PS. Jak już jesteśmy w temacie tulejek, to możesz sobie rzucić okiem na poliuretany dla porównania:
    http://www.strongflex.vot.pl/index.p...emart&Itemid=1
    A można spytać. Po to ze samochód ma dwie strony i chciałbym sobie na drugą też oryginalne tuleje zakupić. To teraz już możesz powiedzieć czy jeszcze o coś zapytasz?

Podobne wątki

  1. [159] [159] Wymiana wahacza górnego alfa 159
    Utworzone przez wino-w2 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 94
    Ostatni post / autor: 05-04-2020, 18:52
  2. Wymiana wahacza górnego
    Utworzone przez gwilinski w dziale 166
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 10:56
  3. Wymiana wahacza górnego
    Utworzone przez wojtekml w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-07-2010, 15:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory