Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 151

Temat: Quo vadis Alfa Romeo

  1. #101
    frixfrot
    Gość

    Domyślnie

    Może praktyczny staż Alfisty mam krótki i kupując 159 z Tbi myślałem, że łapię Pana Boga za nogi, to widzę, że jest nadzieja w przyszłości na modele lepsze niż Mito, czy Giulietta. Tak jak powiedzieliście mogą one przyciągnąć zupełnie nowych klientów do marki ( co widać nawet na ulicach Polski ), ale są dalekie od arcydzieł typu 156 V6 busso, q4. Niestety jeżdżąc testowo Giuliettą miałem wrażenie, że siedzę w Bravo (wnętrze, nie prowadzenie), ale nawet to bym przełknął, gdyby nie ten wyłupiasty przód. Nieważne, popatrzmy w przyszłość - ostatnie wizualizacje Giulii, czy wstępne 169 dają naprawdę dużo nadziei, dorzucając do tego silniki Tbi drugiej generacji (gdzie oficjalnie mówi się o 300KM) - no i mamy już duch Alfy.

  2. #102
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał szewi Zobacz post
    Skoro jest tak ciezko to skad mieli kase by ratowac chryslera? Ja mowie Fiat na tle innych upadajacych lub przejmowanych marek a ty porownujesz to do czasu swietnosci branzy.

    Bronie mozliwosci wyboru diesli, zakladam ze popierasz to jakimis swoimi doswiadczeniami z posiadania takich silnikow skoro je dyskredytujesz?,
    Ja mowie o tym na podstawie swojego wyboru ale tak samo w przypadku dostepnego teraz 2.0 jtdm - mojego 2.4 fakt juz nie ma, bo ustapil pola dowsizingowi, nie spelnial norm EURO 5. Zamiast tego jest IMO udany 2.0, mimo ze juz nie brzmi tak ladnie ale ma super mozliwosci podkrecania, teraz jakbym mial kupowac bralbym 2.0.

    Tbi to tez udana konstrukcja, why not co z tego ze beznyna - nie brzmi trudno, alfa to nie wyscigowka !
    Multi Air'y czy nowe wynalazki, maja niezle osiagi, fiat zgarnia nagrody, a Ty i duza czesc tego forum marudzi i sie obraża i twierdz ze bedzie bojkot w przyszlosci SAAB albo Volvo.
    Coz, kazdy ma wolny wybor - a pod koniec dnia i tak kupuja alfe!

    Zakladam, ze to czy ktos chce doplacac za taki, czy inny silnik to juz indywidualna sprawa.

    159 mimo ze miala duzo wad wykonala robote w zmianie wizerunku tj. ze alfa nie musi byc autem awaryjnym i nikt jej tego nie odbierze; wycofali ja po 6 latach sprzedazy - widocznie przyszedl na to czas, taki los czeka kazdy samochod predzej czy pozniej - nie jestem z tego powodu zadowolony, choc tu wlasnie wiecej do powiedzenia mieli ksiegowi, czy ktos od strategii
    Nastepca pewnie by byl szybciej, ale zmienili koncept Giulii, ktora pierwotnie miala wyjsc duzo wczesniej, pewnie stwierdzili ze nie chca jednak zrywac z agresywna stylistyka 159 ale ostatecznie kto to wie.
    Musza to tez zgrac z planami sprzedazy w US.

    Zaprzestanie produkcji 9tki bez nastepcy pokazuje ze stawiaja na male oszczedne auta z tubodoladowanymi silnikami, bo na takie jest popyt.

    A propos wyboru - miales wlasnie wspomniany przez Ciebie Saaby czy Volvo - zawsze jest wybor; czy tez wlasnie starszy model V6 jak komus nie podobaja sie nowe alfy!
    Dlaczego ich nie kupiles tylko wziales Julke z malym oszczednym silnikiem, jak napisales kpina itp?
    Nadal twierdze ze jestes nieautentyczny w swojej krytyce wlasnie przez wybor jakiego sam dokonales.
    Mysle tez ze nie kupisz Volvo i Saaba w przyszlosci wlasnie z tej samej przyczyny dla ktorej kupiles Giuliette.
    Aczkolwiek niezbadane sa wyroki Jak kiedys kupisz dobrego diesla i pojezdzisz nim troche, zeby poprzeć czyms swoje argumenty, wtedy chetnie popolemizuje.
    niczego nien wycofano, 159 pozostaje w ofercie i pozostanie rowniez w 2012. Wstrzymano tylko produkcje, ale auta nadal są w salonach i mozna je kupowac.

    ---------- Post added at 01:08 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

    Cytat Napisał maciejbydg_87 Zobacz post
    no ciezko mi ale musze Ci przyznać racje - chyba że Alfa nas zaraz pozytywnie zaskoczy.... nie miałem okazji przetestowac nowych modeli i silników ale 1750 TBi na papierze wygląda dobrze... jeśli jest bezpłciowy no to jest nad czym płakać ale jak spojrzymy jakie rygorystyczne normy musi spełnić to można to w pewnym stopniu zrozumieć że nie będzie już takich silników jak kiedyś :/
    10o km/h w niecale 8 sekund, wszystkim zycze takiej bezpłciowości, ludzie co wy za brednie wypisujecie.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  3. #103
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał KRS Zobacz post
    10o km/h w niecale 8 sekund, wszystkim zycze takiej bezpłciowości, ludzie co wy za brednie wypisujecie.
    Pingwin, moja Jula ma 7.6 albo 7.8 do setki. I co z tego, skoro do tego czasu można zasnąć z nudów . Jechałeś już jakimś autem z silnikiem TBi albo MA?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #104
    frixfrot
    Gość

    Domyślnie

    radosuaf to żeś poleciał, przecież widać że KRS ma alfe 159 tbi właśnie

  5. #105
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Widziałeś? Kolega Pingwin miał już kilka Alf w profilu .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #106
    frixfrot
    Gość

    Domyślnie

    aa. ok, to zwracam honor

  7. #107
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    mam TBi od paru już tygodni i duzo jezdze
    nie kumam o co ci biega, Radzia, nuda? No nie warczy jak bokser ale poza tym to dynamiczny silnik i czuje w fotelu, jak rwie do przodu
    a Ty Frixiu, jakie wrazenia? Bo Radzia to sceptyk.
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  8. #108
    frixfrot
    Gość

    Domyślnie

    KRS TBi dla mnie to idealny silnik, na dole cichutki, a w górnych rejestrach fajnie gra, chwilowo mam tylko problem z oceną spalania. miało być 12 po mieście, jest bardziej 14-15, a na trasie 8 osiągam tylko jadąc do 100km/h jak dziadek. a jak wiesz, nie da się tym jechać jak dziadek. kumpel ma bmw 3 z v6 i nieraz już potwierdzał, że dynamika tego silnika jest bardzo podobna do mojego. na trasie Tbi to sam miód, łatwość wyprzedzania, elastyczność na każdym biegu, no i bardzo lekko daje się rozbujać do tych 245km/h.

  9. #109
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    A nie ma czkawki pod koniec?? Dziwiła mnie ona przy przejażdżce Julką QV, w pewnym momencie dostaje takiej zadyszki że szok.

  10. #110
    frixfrot
    Gość

    Domyślnie

    Nie odnotowałem czkawki, prędkość idzie sprawnie do góry, bez widocznego oporu. Z tego co wiem TBi można ładnie przeprogramować na 230KM jak w Julce, pytanie czy wtedy pojawiłyby się takie problemy. Oczywiście nie jest to typowa benzyna i przy 6500 obrotów jest odcięcie.
    Ostatnio edytowane przez frixfrot ; 28-11-2011 o 21:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory