Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Dwa problemy AR 156 98r

  1. #11
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Przy okazji sprawdź odpowietrzenie baku.Bo nie powinno syczeć przy odkręcaniu korka.
    Moja Bella

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    filtru jako takiego niema w TS, ach jest jakaś siatka przy pompie i to ona niby ma spelniać rolę filtra, syczeć raczej nie powinno u mnie c zasami syczy (odpowietrzenie jest w korku czy gdzie indziej szukać???) obstawiałbym zaworek zwrotny spróbuj przed odpaleniem przekręcić ze dwa razy kluczykiem i dop go kręcić jeśli bedzie tak samo trzeba dalej szukać

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Syczeć będzie, bo taka jest uroda TS - tym się nie ma co przejmować.
    Póki co, zostaw pompę w spokoju i zmierz ciśnienie paliwa na listwie - ma być ponad 3 bary.
    Mi to bardziej wygląda na układ zapłonowy - trzeba sprawdzić kable i świece oraz czystość połączeń elektrycznych.
    Czasami czujnik wału lubi na samym początku dawać takie oznaki - kiedyś walczyłem u siebie z takim samym problemem odpalania na zimnym i okazało się, że to padający czujnik wału robił mi przez pół roku takie jaja, zanim się dokumentnie nie posuł, więc może masz to samo.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 02-12-2011 o 15:08

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    No i wszystko jest w porządku!! Silnik pali od kopa Wymontowałem pompę paliwową, rozebrałem ją i wyczyściłem. W tubie było od groma syfu z podupadłej już uszczelki (ale jeszcze dobra). Poprawiłem złącza przewodów w pompie przy okazji bo były luźne i teraz nie ma problemów. Z zimnego pali od strzału

    Dziękuję wszystkim za cenne porady. I jak się okazało moje przypuszczenia były trafne. (Nigdy nie byłem u żadnego mechanika)

    Pozdrawiam serdecznie

    Artur

Podobne wątki

  1. Dwa problemy z AR 147
    Utworzone przez wiiktor11 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-12-2015, 20:43
  2. Problemy z ABS i VDC
    Utworzone przez grzesiek87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-01-2013, 17:59
  3. 3 problemy...
    Utworzone przez Jack92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-01-2013, 20:58
  4. Dwa problemy
    Utworzone przez Bil-bo w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-12-2010, 13:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory