Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: Silnik w 156 t.spark

  1. #1
    klopsik
    Gość

    Domyślnie Silnik w 156 t.spark

    Hey,
    Nie wiem czy to dobry dział, więc jeśli nie to byłabym wdzięczna za przyklejenie.

    Ogólnie jestem w posiadaniu 156 1.8 16V Twin Spark'a i mam problem z silnikiem. Mianowicie pije więcej oleju niż benzyny. Ogólnie prawdopodobnie jest zatarty a jeszcze ogólniej i prawdopodobniej trzeba będzie wymienić cały silnik. Czy orientujecie się gdzie i jakiego średniego rzędu są koszta samego silnika do mojego malucha i jakie kosza robocizny? Czy orientujecie się gdzie mogę to zrobić żeby nie stracić zębów na dźwięk kosztów lub problemów? nie chce być naciągana..
    Ktoś coś może podpowiedzieć? jeśli nie naprawię silnika będę chciała malucha sprzedać...
    Help?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Silnik czy remont - parę tysięcy biedniejsza będziesz...

  3. #3
    klopsik
    Gość

    Domyślnie

    Pytanie co będzie bardziej opłacalne. Wydaje mi się, że wymiana silnika chyba? Bo tak to nie mam nawet pojęcia co się stało.. zaraz ktoś coś wymyśli, że to i tamto, a jeszcze coś innego...

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Nie polecam wymiany, ja miałem wymieniany w marcu. A teraz jest naprawiany (koszt 3000) bo kupno uzywanego to loteria.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Wymiana teoretycznie tańsza, ale tylko w przypadku silnika pewnego, a o taki jest dosyć trudno. Zazwyczaj kupno używki jest wielką loterią

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    nic nie napisałeś jak pije , jak by pił tyle tio pewnie z tyłu czarny dym heh może poprostu masz jjakis wyciek z jakiegoś uszczelniacza itp nic nie napisane spadek mocy to tamto skąd ten wniosek ,żę zatarty

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Zgadzam sie z kolega wyzej,trzeba dobrego fachowca ktory stwierdzi co dokladnie dolega silnikowi,uzywany silnik to naprawde moze byc straszna sprawa jezeli za chwile posypie sie cos juz nie mowie o kosztach przekladki oraz osprzetu.Kwestia dokladniej analizy

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KornelPL
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Nisko
    Auto
    AR 156 1.8 TS 140KM 2001/2002 - była. 159 2.2 JTS - jest.
    Postów
    610

    Domyślnie

    Na Jowisza... jedz do jakiegos porzadnego mechanika niech pomoerzy kompresje, probe olejowa zrobi etc i bedzie wiadomo co i jak.
    Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento

    Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
    Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
    Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał klopsik Zobacz post
    Pytanie co będzie bardziej opłacalne. Wydaje mi się, że wymiana silnika chyba? Bo tak to nie mam nawet pojęcia co się stało.. zaraz ktoś coś wymyśli, że to i tamto, a jeszcze coś innego...
    Jakie w ogóle są objawy zatarcia, co się dzieje poza tym że spala olej?? Napisz więcej szczegółów, jakoś wspólnie dojdziemy do tego co mu jest i co będzie bardziej opłacalne

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Jezeli chcesz uzywkę to obejrzyj sobie silniki, które są jeszcze w aucie i mozna je przynajmniej odpalić.
    Skad jesteś? Jedz do innego mechanika niech wytłumaczy Ci czarno na białym co jest nie halo.
    To, ze olej ubywa to może wiele oznaczać a zarazem nic.
    Może być tylko głowica do regeneracji albo i własnie cały silnik bo pierścienie leżą

    Co do kosztów to teoretycznie drugi silnik jest tańszy ale to musisz dobrze trafić
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

Podobne wątki

  1. [146] Silnik 1.8 16v twin spark
    Utworzone przez Pelus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-09-2013, 22:02
  2. Silnik Twin Spark
    Utworzone przez Adrian90 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 17-06-2012, 11:34
  3. [145] Silnik do 145 z 97r 1,6 T.Spark
    Utworzone przez Roboo8887 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 21:45
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-09-2008, 08:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory