Widać dokładnie wiesz jak to działa nie? Najbardziej się boisz, że niektórzy pójdą drogą, którą sam obrałeś - zapewne tak jak i kolega jabolkg, który sam przyznał w poście z 2009, że był laikiem jeśli chodzi o diesla i dopytywał się o poradę dotyczącą naprawy kolektora przedstawioną na vectra owners a dzisiaj kasuje.. Wszystkich Was wrzucić do jednego wora można.
No i właśnie nie, bo widzisz - klapy te są ściśle powiązane z EGR-em i głównym ich zadaniem jest mieszanie spalin z EGR wraz ze świeżym powietrzem tak, aby paliwo mogło się spalić. Więc nie do końca jest tak jak to usilnie tłumaczyliście do tej pory - nie chodzi o polepszenie mieszania paliwa z powietrzem a powietrza ze spalinami.
Kiedy EGR jest zamknięty nie jest już tak bardzo istotne czy klapy są otwarte czy nie. Stąd też możliwy spadek spalania i lepsze zbieranie się auta po naprawie kolektora - można by było zrobić fajny test polegający na zaślepieniu EGR-a i wywaleniu klapek - prawdopodobnie osobnicy z mega wrażliwą "dupohamownią" dostaliby orgazmu przy tych 1500 obr
