Strona 2 z 16 PierwszyPierwszy 123456789101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 151

Temat: Na którą oś lepsze opony?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar YonasH
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Brerrrrra V6
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Na tył.

    ...brzmienie V6 - bezcenne!

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Giulietta 1,4 MA
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał jugo Zobacz post
    Ja daje lepsze na przód zawsze... i wiem że ostatnio mówią że tył ważniejszy bo ciężej z poślizgu wyjść ale dla mnie osobiście to mało ważne bo przy takim poślizgu najprawdopodobniej jak już uderze gdzieś to bokiem albo tyłem (więc koszta niewielkie) a jak nie zahamuje albo nie skręcę tam gdzie trzeba to wale przodem.
    Może koszta niewielkie, ale od przeszkody dzieli Cię tylko ~20cm (bok), a z przodu jest czym pochłonąć energię. W ogóle to przyjemniej jest mieć przynajmniej wgląd na to w co uderzamy .

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Tył zdecydowanie.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciek84
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    156 2.5 V6 SW Full FL
    Postów
    432

    Domyślnie

    Zrób ankietę

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar AlfaFAN
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Pińczów
    Auto
    Fiat Tempra 1.6&2.0... mam nadzieję, że wkrótce Alfa Romeo...
    Postów
    295

    Domyślnie

    Ja tam uważam, że przód jest ważniejszy, bo skręcę i pojadę przodem w rów to nie jest zbyt wesołe, a tył w poślizgu jakoś da się wyprowadzić...
    To samo hamowanie i przyspieszanie. Kiedy zahamujemy szybciej>? Z dobrymi oponami z przodu czy z takimi prawie do wymiany? To przemawia do mnie bardziej niż poślizgi tylnej osi, które w większości przypadków da się opanować, tym bardziej, że zimą nie grzejemy na zakrętach ile wlezie do tego mając świadomość słabych opon na jednej z osi.
    Dziękuję :]
    Pozdrawiam
    "Nie boje się kogoś kto trenował 10000 kopnięć, boje się tego kto 10000 razy trenował jedno kopnięcie..." - Bruce Lee

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar YonasH
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Brerrrrra V6
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Opon "prawie do wymiany" nie powinno sie mieć na żadnej osi.

    ...brzmienie V6 - bezcenne!

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar treboR L
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    AR Stelvio pełna opcja
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał YonasH Zobacz post
    Opon "prawie do wymiany" nie powinno się mieć na żadnej osi.
    i to jest sedno sprawy. PANOWIE jeździcie Alfami, tu nie ma miejsca na półsirotki. Zdecydowanie na przód i tył w doskonałym stanie.

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Cytat Napisał AlfaFAN Zobacz post
    Ja tam uważam, że przód jest ważniejszy, bo skręcę i pojadę przodem w rów to nie jest zbyt wesołe, a tył w poślizgu jakoś da się wyprowadzić...
    To samo hamowanie i przyspieszanie. Kiedy zahamujemy szybciej>? Z dobrymi oponami z przodu czy z takimi prawie do wymiany? To przemawia do mnie bardziej niż poślizgi tylnej osi, które w większości przypadków da się opanować, tym bardziej, że zimą nie grzejemy na zakrętach ile wlezie do tego mając świadomość słabych opon na jednej z osi.
    Dziękuję :]
    Pozdrawiam
    Jak dla mnie to masz jakąś dziwna logikę. o wyprowadzeniu pojazdu z tylneo uślizgu czysto teoretyzujesz czy miałeś okazje pójścia bokiem w rów lub dachować. ja miałem... Przód jakoś tam zawsze kontrolujesz i dasz rade skręcic bo po to jest ABS...

    ---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:32 ----------

    Cytat Napisał treboR L Zobacz post
    i to jest sedno sprawy. PANOWIE jeździcie Alfami, tu nie ma miejsca na półsirotki. Zdecydowanie na przód i tył w doskonałym stanie.
    To, że mam włoskiego Fiata (Alf juz nie ma jak dla mnie) to co??
    Jezeli mam VW B5 to moge jeździć na nalewkach??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar treboR L
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    AR Stelvio pełna opcja
    Postów
    267

    Domyślnie

    Jak dobrze pamiętam to VW nie jest uważany za klasę premium, a AR i owszem to do czegoś zobowiązuje. Czy do kożucha zakładasz trampki?

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar AlfaFAN
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Pińczów
    Auto
    Fiat Tempra 1.6&2.0... mam nadzieję, że wkrótce Alfa Romeo...
    Postów
    295

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Jak dla mnie to masz jakąś dziwna logikę. o wyprowadzeniu pojazdu z tylneo uślizgu czysto teoretyzujesz czy miałeś okazje pójścia bokiem w rów lub dachować. ja miałem... Przód jakoś tam zawsze kontrolujesz i dasz rade skręcic bo po to jest ABS...

    ---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:32 ----------




    To, że mam włoskiego Fiata (Alf juz nie ma jak dla mnie) to co??
    Jezeli mam VW B5 to moge jeździć na nalewkach??

    Miałem okazję polatać bokami, pojeździć rwd/fwd nowszymi z abs asr esp itp. itd. jak i starszymi bez tych "dobrodziejstw" i według mnie lepiej kiedy to przód trzyma się drogi lepiej niż tył, a najlepiej niech obie osie będą "przyklejone" do asfaltu. Dziwne uczucie kiedy przód leci w nieznane i nie pomaga kombinowanie gazem, hamulcem kierownicą i wszystkim innym co wpływa na tor jazdy samochodu. Co innego kiedy przód jedzie tu gdzie chcę, a ewentualnie tył wychyli się troszkę, bo wtedy można to w miarę możliwości szybko "wyprostować". To tylko moje zdanie. Autor zapytał, ja odpowiadam i tyle w tym temacie :]
    "Nie boje się kogoś kto trenował 10000 kopnięć, boje się tego kto 10000 razy trenował jedno kopnięcie..." - Bruce Lee

Podobne wątki

  1. 147 - Którą wybrać?
    Utworzone przez Polini w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2014, 08:38
  2. Gałka- którą bierzemy?
    Utworzone przez ml0da w dziale 147
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-10-2013, 12:55
  3. Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 04-11-2012, 10:19
  4. [156] zakup- którą wybrac?
    Utworzone przez dhab w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 11-07-2008, 10:01
  5. którą wybrać 156 czy 147?
    Utworzone przez matti090 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-03-2008, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory