Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Problem na zimnym silniku 1.8TS +LPI

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aster156 Zobacz post
    Nie prościej zakręcić zawór w butli, poczekać aż silnik zgaśnie i sprawdzić rano?
    dziś właśnie wypaliłem gaz do cna i byłem teraz odpalic, ale jest tak samo.

    ---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:42 ----------

    Cytat Napisał sebaaaaaaaa Zobacz post
    Wydaje mi się że masz problem z pompą która znajduje się w butli od gazu. Regeneracja to koszt ok tyś zł
    masz racje kosztuje dokładnie 1 000zl bo robiłem to kilka miesięcy temu. Tak ze odpada raczej. Z moim gazem samochód odpala tylko na benzynie i dlatego jak narazie nie doszukuje sie problemów w instalacji

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No to może po prostu przepływomierz zaczyna padać.
    Miałem podobnie, jak mi padał.
    Też były kłopoty z rozruchem zimnego silnika, przy dodawaniu gazu strzelał, ale jak trrochę się nagrzał to juz jechał.

    ---------- Post added at 08:37 ---------- Previous post was at 08:26 ----------

    Cytat Napisał prism Zobacz post
    czy strzela w tlumik to pewny nie jestem bo hałas dochodzi z przodu ale jestem zawsze sam jak jade rano i cieżko zlokalizować bo to nie jest glośne, kichnięcie jakby. Co do instalacji to raczej wykluczam bo mam LPI VIALLE V generacji, ona zawsze odpala na benzynie i nie ma parownika. Poza tym jak sie przelączy po kilku minutach na gaz to pracuje równiej.Myśle raczej o pompce paliwowej, czujniku ciśnienia paliwa (nie wiem gdzie on jest ale chyba przy pompce) albo świecach. A może któryś wtrysk leje przez noc, paliwo lub gaz paruje w kolektorze i buuum przy odpaleniu. \
    Dużo tego i nie wiem jak to sprawdzić i czy wogóle dobrze kombinuję.
    Podpowiedzcie gdzie szukac w pierwszej kolejności. Nie prowadzę do mechanika bo jak do tej pory to wymieniają mi części a jest tak samo.
    Źle kombinujesz. W twoim TS nie ma czujnika ciśnienia paliwa.
    Ciśnienie paliwa należy sprawdzać na listwie wtryskowej.
    Lejący wtryskiwacz Pb nie powoduje wystrzałów, prędzej lejący wtryskiwacz LPG.
    Zobacz co z tym przepływomierzem.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    No to może po prostu przepływomierz zaczyna padać.
    Miałem podobnie, jak mi padał.
    Też były kłopoty z rozruchem zimnego silnika, przy dodawaniu gazu strzelał, ale jak trrochę się nagrzał to juz jechał.
    Miałem dokładnie tak samo. Wymieniłem czujnik temperatury (poprawa niewielka) i termistor w przepływce, który nie trzymał parametrów. Po tych zabiegach nastąpiła niewielka poprawa. Niestety wraz ze spadkiem temperatury problem powrócił. Tydzień temu kupiłem nowy przepływomierz i jest ok. http://allegro.pl/przeplywomierz-fia...904861223.html

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebaaaaaaaa Zobacz post
    Skonaktuj się z tym kolesiem naprawde zna się na tym no i mieszka blisko Ciebie ... http://www.lpigarage.pl/index.php
    Dzięki ,właśnie u niego robiłem pompę. Nie skupiam się na instalacji bo na gazie chodzi dobrze.
    Mam kolejne spostrzeżenia:
    -FES rano pokazuje bez odpalania, tylko kluczyk na pozycji MAR -34 C temp powietrza i silnika taka sama
    -akumulator kręci nieźle ale napięcie ma tylko 11.8v ,pewnie przy rozruchu spada
    - no i czujnik poł. wału na zimnym opór 820 k a na ciepłym 950, tylko nie wiem jakie są wartości prawidłowe.

    Czy to mogą być przyczyny trudnego odpalania i strzelania w kolektor?

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Czujnik ma mieć 850-870 Ohmów.
    Ale najpierw podmień od kogoś przepływkę dla pewności.
    Tą ujemną temperaturą zFES się nie przejmuj - mnie też tak pokazuje.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 08-12-2011 o 19:05

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Cater3
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Biłgoraj (Dąbrowica)
    Auto
    Alfa 156 1.8 T.S
    Postów
    70

    Domyślnie

    mialem taki sam problem taki sam silnik komputer nic mi nie pokazywal zadnych blędów a okazalo sie ze to wina przepływomierza a na benzynie podczas jazdy dobrze sie zbiera czy sie meczy ???

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cater3 Zobacz post
    a na benzynie podczas jazdy dobrze sie zbiera czy sie meczy ???
    trudno powiedzieć, bo nie jeździłem innym TSem, nie wiem jak twój ale mój do 2500 obr to muł, na wyższycz obrotach to zap...dala.


    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Ale najpierw podmień od kogoś przepływkę dla pewności.
    niestety nie znam nikogo kto ma alfe 1.8 więc poszukam używji bo drugiego nowego raczej już nie kupię.

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Jeśli masz nową przepływkę to powinna być dobra, ale to musi być oryginal Bosch, bo inne to loteria.
    Używek nie kupuj bo to kot w worku.
    Nie musi być od 1,8 - inne TS-y 1,6 i 2,0 też mają takie same - ważne, żeby numer się zgadzał.

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar prism
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8TS 99r+LPI
    Postów
    39

    Domyślnie

    Ok, co do strzelania i cieżkiego rozruchu to temat rozwiązany- cieknie jeden, lub więcej wtrysków gazowych,gaz wypełnia kolektor i dlatego nie chce odpalić i strzela.

    Muszę teraz wykręcić kolektor i sprawdzić wtryski. Z tego co widzę to nie bedzie proste.

    Ale dlaczego jak odpalam na benzynie ( i odciętym gazie ) to na wciśnięcie pedału gazu reaguje zakrztuszeniem ( do 2000 obr )zanim się zagrzeje silnik ? W takich temp. jak dziś z miejsca mogę ruszyć dopiero po 5 minutach rano.

    Drugie pytanie: ma ktoś sprawne wtryski VIALLE brązowe do sprzed. ??

Podobne wątki

  1. Problem na zimnym silniku
    Utworzone przez RAMZES1990 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-11-2015, 21:43
  2. [146] Problem na zimnym silniku.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-07-2010, 11:14
  3. [146] Problem na zimnym silniku
    Utworzone przez skopek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 23-02-2010, 01:45
  4. [145] problem na zimnym silniku
    Utworzone przez czopas88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2009, 08:18
  5. [166] Problem na zimnym silniku
    Utworzone przez areks w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2008, 11:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory