Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 151

Temat: Na którą oś lepsze opony?

  1. #61
    ViP Romeo Avatar Mdx
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Volvo V60 D4 2015r.
    Postów
    532

    Domyślnie

    taką mam opinie popartą własnym doświadczeniem, a co do stereotypów to nie mają one dla mnie żadnego znaczenia.

    Na razie póki jestem sprawny fizycznie, nie mam brzuszka i mogę szybko kręcić kierownicą to "uciekająca dupa" nie jest dla mnie straszna!!
    Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin

  2. #62
    Użytkownik Rowerzysta Avatar treboR L
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    AR Stelvio pełna opcja
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    A ty do golfa zakładasz stringi??? Co za znaczenie czy to premium czy zwykły mieszczuch. (dla ścisłości to które alfy są premium bo 156 to średnia). Kupuję to na co mnie stać i chcę czuć się w tym aucie bezpiecznie.
    To, że ktoś ma AR to ma sobie dodać +50 do zajebistości?? Bo nie wiem o co chodzi
    Nie noszę stringów . Tłumaczę od nowa. Klasa premium zobowiązuje, czyli nie wypada jeździć na łysych kapciach obojętnie z przodu czy z tyłu. Najważniejsze pytanie to to, kto jakie opony uważa za gorsze lub lepsze? Rozumiem, że cała ta akademicka dyskusja tyczy się opon mieszczących się w granicach prawa (tj. powyżej 1,6 mm bieżnika)

  3. #63
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar solek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Oseredek/Susiec
    Auto
    159 SW 2008 2,4 JTD 210KM GRIGIO TITANIO MET
    Postów
    276

    Domyślnie

    lepsze na tył

  4. #64
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Akademicka dyskusja? "Uciekająca dupa" "lekka dupa" "wyprowadzanie dupy z poślizgu" to typowo akademickie terminy
    Ta wysokość bieżnika to dla opon letnich chyba, bo zimówki to przy 4 mm są do wymiany

  5. #65
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar AlfaFAN
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Pińczów
    Auto
    Fiat Tempra 1.6&2.0... mam nadzieję, że wkrótce Alfa Romeo...
    Postów
    295

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mdx Zobacz post
    taką mam opinie popartą własnym doświadczeniem, a co do stereotypów to nie mają one dla mnie żadnego znaczenia.

    Na razie póki jestem sprawny fizycznie, nie mam brzuszka i mogę szybko kręcić kierownicą to "uciekająca dupa" nie jest dla mnie straszna!!
    Daj spokój, niektórym nie przetłumaczysz nic. Lepiej nie wyhamować i wjechać w kogoś na pasach ale żeby dupa nie latała... <lol>
    "Nie boje się kogoś kto trenował 10000 kopnięć, boje się tego kto 10000 razy trenował jedno kopnięcie..." - Bruce Lee

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Cytat Napisał treboR L Zobacz post
    Nie noszę stringów . Tłumaczę od nowa. Klasa premium zobowiązuje, czyli nie wypada jeździć na łysych kapciach obojętnie z przodu czy z tyłu. Najważniejsze pytanie to to, kto jakie opony uważa za gorsze lub lepsze? Rozumiem, że cała ta akademicka dyskusja tyczy się opon mieszczących się w granicach prawa (tj. powyżej 1,6 mm bieżnika)

    Walnij łopatologie bo nie czaję?? do czego premium zobowiązuje?? do nowych opon?? Jezeli mam starego Forda fieste to mogę/mam jezdzić na lysych??
    Te 1.6 mm to już chyba lekka przesada. Na takich oponach to juz nie da się nic zrobić...

    ---------- Post added at 18:47 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

    Cytat Napisał AlfaFAN Zobacz post
    Daj spokój, niektórym nie przetłumaczysz nic. Lepiej nie wyhamować i wjechać w kogoś na pasach ale żeby dupa nie latała... <lol>
    Nie każdy ma zdolności Kubicy. Ja może bym sobie poradził ale moja kobieta bankowo odbiłaby kierownicą w drugą stronę i koziołek gotowy.
    Na przejścia trzeba uważać i jezdzić z jakąś rozsądną prędkością
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  7. #67
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,469

    Domyślnie

    A na krzyż. Jedna w przodu, a druga z tyłu po przeciwnej stronie może być?
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

  8. #68
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    A ja proponuję zrobić sondę Bo w tym temacie jest tylko dużo niepotrzebnej teorii

  9. #69
    Użytkownik Świeżak Avatar kami_l
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR156 1.9JTD 16V 140/Giulietta 2.0 140
    Postów
    181

    Domyślnie

    Śledzę sobie ten temat od początku, ale dopiero teraz jakoś mnie naszło żeby napisać.

    Zastanawia mnie to dlaczego niektórzy wciąż uparcie twierdzą (z całym szacunkiem do umiejętności i doświadczenia za kierownicą), że lepsze opony należy zakładać na przód, skoro wszelkie niezależnie przeprowadzane testy mówią inaczej - i nie chodzi tutaj tylko o napęd przód - tył, ale nawet dla 4x4 zalecane jest zakładać te "lepsze" na tył.

    Rozumiem że lepiej się rusza i faktycznie droga hamowania jest często krótsza ale to pomaga tylko na prostym odcinku drogi natomiast w zakrętach, przy gwałtowniejszych manewrach i zmianach toru jazdy można się zdziwić.

  10. #70
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar RRR
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czarna Sędziszowska
    Auto
    AR 166 2.4 jtd 99r
    Postów
    117

    Domyślnie

    od zawsze zakładam lepsze na oś napędową i jak narazie nie zmienie zdania i zadne testy na TVN turbo mnie nie przekonają.
    Po 1 to zależy gdzie jeździcie, bo jak po mieście i macie zawsze odśnieżone drogi to nie poruwnujcie tego do warunków poza miastem gdzie trzeba sie przez ten śnieg przebić - życze powodzenia jeśli na osi napędowej macie "gorsze".
    Pozatym jak jade w zimię, to jade na tyle wolno aby nie pozwolić na, to aby tył wpadał w poślizg - dla mnie jest to sytułacja ekstremalna i robie to tylko wtedy jak chce sie pobawić. (jak niema innych samochodów).
    A co do tego, że alfa jest "premium" to prosze powiedz mi w ktorym miejscu alfy 145/6/7 156 166 w cenach do 20 tys (nie oszukujmy sie wiekszość z tego forum takie właśnie posiada) wskazuje na to, że włąścieciel jest bogatszy od włąścieciela samochodu innej marki w tych samych pieniądzach.
    Nie każdego stać na kupowanie 4 nowych opon co 2-3 lata 2 razy w sezonie.

Podobne wątki

  1. 147 - Którą wybrać?
    Utworzone przez Polini w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2014, 08:38
  2. Gałka- którą bierzemy?
    Utworzone przez ml0da w dziale 147
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-10-2013, 12:55
  3. Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 04-11-2012, 10:19
  4. [156] zakup- którą wybrac?
    Utworzone przez dhab w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 11-07-2008, 10:01
  5. którą wybrać 156 czy 147?
    Utworzone przez matti090 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-03-2008, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory