Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Problem z mocą po naprawch 2.4 jtdm

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    159 2.4 JTDM
    Postów
    18

    Domyślnie Problem z mocą po naprawch 2.4 jtdm

    Witam, mam problem z autkiem 2.4 jdtm 2006r. Problem polega na tym że po naprawie, po ściągnięciu głowicy, poskładaniu wszystkiego, czyli w głowicy nic nie robione tylko nowa uszczelka, wszystkie uszczelki na górę silnika, mycie egr, przepustnicy i kolektora występuje znaczny brak mocy. Szczególnie poniżej 2 tyś obr. auto wogóle nie jedzie, w wyższych obrotach jest dużo lepiej, ale ciągle mało. Czym to może być spowodowane?

    PS. po podłączeniu do kompa nie pokazuje żadnych błędów

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar julowalker
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Auto
    Alfa 159 SW Ti , Stelvio 2.0 Q4, Giulia Ti Q4
    Postów
    222

    Domyślnie

    Cytat Napisał wujek_stunt Zobacz post
    Witam, mam problem z autkiem 2.4 jdtm 2006r. Problem polega na tym że po naprawie, po ściągnięciu głowicy, poskładaniu wszystkiego, czyli w głowicy nic nie robione tylko nowa uszczelka, wszystkie uszczelki na górę silnika, mycie egr, przepustnicy i kolektora występuje znaczny brak mocy. Szczególnie poniżej 2 tyś obr. auto wogóle nie jedzie, w wyższych obrotach jest dużo lepiej, ale ciągle mało. Czym to może być spowodowane?

    PS. po podłączeniu do kompa nie pokazuje żadnych błędów
    Sprawdź czy nie ma nieszczelności w dolocie oraz wężyki podciśnieniowe czy są dobrze podłączone z zaworem overboost (jak wygląda doładowanie na wskaźniku?)

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał wujek_stunt Zobacz post
    Witam, mam problem z autkiem 2.4 jdtm 2006r. Problem polega na tym że po naprawie, po ściągnięciu głowicy, poskładaniu wszystkiego, czyli w głowicy nic nie robione tylko nowa uszczelka, wszystkie uszczelki na górę silnika, mycie egr, przepustnicy i kolektora występuje znaczny brak mocy. Szczególnie poniżej 2 tyś obr. auto wogóle nie jedzie, w wyższych obrotach jest dużo lepiej, ale ciągle mało. Czym to może być spowodowane?

    PS. po podłączeniu do kompa nie pokazuje żadnych błędów
    A sztanga na turbinie pracuje?
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #4
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    159 2.4 JTDM
    Postów
    18

    Domyślnie

    a więc tak, turbo dmuchało... wymieniłem egr i co przejechałem około 1 km, nic się nie zmieniło, więc przyjechał do mnie znajomy wykasował błędy i... trudno zapalił, wręcz bardzo trudno, po czym na zegarze turbina nie wstawała tylko gwizdała... zgasiłem go odrazu i wszedłem pod spud. Rura przed filtrem była bardzo gorąca, a za filtrem lekko ciepła. Nie znam się na zabardzo na autkach, ale jak dla mnie to chyba zapchał się dpf... co o tym sądzicie?

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał wujek_stunt Zobacz post
    a więc tak, turbo dmuchało... wymieniłem egr i co przejechałem około 1 km, nic się nie zmieniło, więc przyjechał do mnie znajomy wykasował błędy i... trudno zapalił, wręcz bardzo trudno, po czym na zegarze turbina nie wstawała tylko gwizdała... zgasiłem go odrazu i wszedłem pod spud. Rura przed filtrem była bardzo gorąca, a za filtrem lekko ciepła. Nie znam się na zabardzo na autkach, ale jak dla mnie to chyba zapchał się dpf... co o tym sądzicie?
    Wymontuj DPF-a i zrób sobie jazdę testową. Po parudziesięciu metrach będziesz wiedział, czy to była jego wina.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar erni
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    147 GTA
    Postów
    155

    Domyślnie

    też myślę ze to może być dpf, jak Ci sie ciężko zapcha to nawet examinerem nie da rady go przepalić, mój starszy to w cholere wywalil zostawił samą puszke i wykasował kompem : D lepiej mu smiga, sie nie zapcha i mniej pali

Podobne wątki

  1. 2.5 V6 problem z mocą.
    Utworzone przez Hexinio11 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-07-2015, 13:11
  2. Problem z mocą 1,9 jtd 115 km
    Utworzone przez mimi 01 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-11-2014, 16:32
  3. [159] problem z mocą
    Utworzone przez gaco2ouf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-01-2014, 15:06
  4. Problem z mocą 156 1.8 ts
    Utworzone przez majonez w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-04-2010, 15:50
  5. Problem z mocą w AR 156 TS 2.0
    Utworzone przez michał27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 15-11-2009, 16:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory